nasmaak na slapen
maandag 27 juni 2011 om 11:18
Ik heb wel eens op een ander forum een topic gelezen over deze vraag, en daar zeiden een aantal mensen dat als je je slaapcyclus niet helemaal afmaakt dat invloed heeft op je speeksel en dat je daardoor een vieze smaak krijgt. Sorry heel vaag haha, misschien weet iemand er meer van.
Er is ook een heel duidelijk verschil als ik maar een paar uurtjes slaap bijvoorbeeld in de auto of overdag dan word ik altijd wakker met een vieze smaak. Na een nacht slaap niet.
Er is ook een heel duidelijk verschil als ik maar een paar uurtjes slaap bijvoorbeeld in de auto of overdag dan word ik altijd wakker met een vieze smaak. Na een nacht slaap niet.
maandag 27 juni 2011 om 11:58
Als je slaapt slik je minder vaak dan overdag. Hierdoor blijven er meer bacteriën in je mond achter. Hetzelfde ontstaat als je overdag niet genoeg drinkt. Dan ga je ook uit je mond ruiken.
Het kan verschillen per tandpasta die je gebruikt. Je zou ook kunnen overwegen een tongschraper te gebruiken voordat je gaat slapen.
Het kan verschillen per tandpasta die je gebruikt. Je zou ook kunnen overwegen een tongschraper te gebruiken voordat je gaat slapen.