nergens interresse in

27-06-2011 13:38 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een vrouw 40 jaar ,superslank en goed gekleed.Die zegt geen interresses te hebben!? niet in sport, in niks,..........Is dit nou normaal?
Maakt het uit of het voor ons normaal is?

Voor haar schijnbaar wel.
Wat een rare vraag.

Sowieso: waarom de toelichting "superslank en goed gekleed". Moet je interesses hebben om slank en goed gekleed te zijn?

Kun je het een beetje toelichten, want ik snap er niets van.
Nee, voor een superslanke en goedgeklede vrouw is het niet normaal. Als het nou nog een slons met overgewicht was.
Huh? Wat maakt jou dat nou uit?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Pompadoer schreef op 27 juni 2011 @ 13:41:

Nee, voor een superslanke en goedgeklede vrouw is het niet normaal. Als het nou nog een slons met overgewicht was. Ah gelukkig is het voor mij normaal dus
quote:Pompadoer schreef op 27 juni 2011 @ 13:41:

Nee, voor een superslanke en goedgeklede vrouw is het niet normaal. Als het nou nog een slons met overgewicht was.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, dit is abnormaal!! Als ze nu dik was en slecht gekleed...
Nee, belachelijk! Ik neem aan dat je haar wel hebt gezegd dat het anno 2011 echt not done is om geen interesses te hebben?
Wat zijn we het heerlijk eens.
Waarom wil je dit weten Harriet? Vind je het oneerlijk? Vind je haar in jouw ogen niet geinteresseerd zijn (in wat dan ook) niet passen bij haar uiterlijk?
quote:Nammma schreef op 27 juni 2011 @ 13:42:

Nee, dit is abnormaal!! Als ze nu dik was en slecht gekleed...Op een brommertje in een star-trek t-shirt?.....
Is het hebben van een hobby dan verplicht? En wat heeft het feit dat ze superslank en goed gekleed is hier mee te maken?
ff serieus: ik ben ook een slanke vrouw en denk mezelf ook goed te kleden: maar weet niks zinnigs in te vullen bij 'hobby's'.

Ben ik nu saai?
quote:Jorina schreef op 27 juni 2011 @ 13:42:

Nee, belachelijk! Ik neem aan dat je haar wel hebt gezegd dat het anno 2011 echt not done is om geen interesses te hebben?Het interesseert me niks!
quote:Jorina schreef op 27 juni 2011 @ 13:42:

Nee, belachelijk! Ik neem aan dat je haar wel hebt gezegd dat het anno 2011 echt not done is om geen interesses te hebben?

interesses ? Passies zul je bedoelen.

Hobbies en interesses zijn zoooo 2005
quote:lionlily schreef op 27 juni 2011 @ 13:40:

Wat een rare vraag.

Sowieso: waarom de toelichting "superslank en goed gekleed". Moet je interesses hebben om slank en goed gekleed te zijn?

Kun je het een beetje toelichten, want ik snap er niets van.

Ja sorry...Ik bedoel je kunt met haar nergens over praten want ze zegt ,dat intereseert me niet.Ook niet lezen ,vogels,niks.....Over dat ze er zo goed uitziet bedoel ik..Dat ze daar wel in geintereseert

is .in haar uiterlijk.Ze zegt o maar daar doe ik niks voor hoor, ik ben gewoon dun,en alles staat me.zelfs kleren kopen intereseert haar niet.Ik wil dit even kwijt hier...om jullie reacties te horen hierover.
quote:marthesyl schreef op 27 juni 2011 @ 13:44:

ff serieus: ik ben ook een slanke vrouw en denk mezelf ook goed te kleden: maar weet niks zinnigs in te vullen bij 'hobby's'.

Ben ik nu saai?Ja! Ga weg, saai mens!
Ben je het zelf?

Edit: crosspost
quote:SeptemberGirl schreef op 27 juni 2011 @ 13:44:

[...]

Het interesseert me niks!

Saaaaai!!

nou wat trekt je dan zo in haar aan als zij nergens over wil praten?

Misschien bedoeld ze wel dat ze geen interesse in jou heeft en zo een gesprek hoopt te voorkomen.

Ik zou in ieder geval gauw klaar zijn met zo iemand die het nergens over wil hebben.
*knip*

Niet goed gelezen.
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 13:46:

[...]

Ja sorry...Ik bedoel je kunt met haar nergens over praten want ze zegt ,dat intereseert me niet.Ook niet lezen ,vogels,niks.....Over dat ze er zo goed uitziet bedoel ik..Dat ze daar wel in geintereseert

is .in haar uiterlijk.Ze zegt o maar daar doe ik niks voor hoor, ik ben gewoon dun,en alles staat me.zelfs kleren kopen intereseert haar niet.Ik wil dit even kwijt hier...om jullie reacties te horen hierover.Zo iemand ken ik ook. Ik vind haar niet interessant maar ze lijkt me niet abnormaal. Ik geloof dat oppervlakkig het wel goed omschrijft.
Zegt ze dan gewoon helemaal niks? Of praat ze over dingen die jou dan weer niet interesseren?
Nee, dit is normaal. Dunne, goegeklede vrouwen hebben geen interesses. Vrouwen die dik zijn daarentegen, hebben interesse in eten. Zijn ze daarnaast ook nog eens slecht gekleed dan hebben ze waarschijnlijk ook interesse in rommelmarkten.

Eigen schuld dus...dit had je kunnen weten toen je voor die dunne goedgeklede vrouw koos!

(Wat een idiote vraag...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven