nergens interresse in

27-06-2011 13:38 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een vrouw 40 jaar ,superslank en goed gekleed.Die zegt geen interresses te hebben!? niet in sport, in niks,..........Is dit nou normaal?
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 13:46:

[...]

Ja sorry...Ik bedoel je kunt met haar nergens over praten want ze zegt ,dat intereseert me niet.Ook niet lezen ,vogels,niks.....Over dat ze er zo goed uitziet bedoel ik..Dat ze daar wel in geintereseert

is .in haar uiterlijk.Ze zegt o maar daar doe ik niks voor hoor, ik ben gewoon dun,en alles staat me.zelfs kleren kopen intereseert haar niet.Ik wil dit even kwijt hier...om jullie reacties te horen hierover.Tja, dat soort mensen bestaan. Weet je wat goed helpt? Geen interesse in ze tonen.
Sport boeit me niet, vogels boeien me niet, ik haat winkelen en lezen dat doe ik ipv dat ik erover praat. Ik ga best OK gekleed en ben slank, daar doe ik geen moeite voor. Ben ik jouw kennis?
Wat heeft superslank en goed gekleed hier nou weer mee te maken?
quote:Pien252 schreef op 27 juni 2011 @ 13:49:

Nee, dit is normaal. Dunne, goegeklede vrouwen hebben geen interesses. Vrouwen die dik zijn daarentegen, hebben interesse in eten. Zijn ze daarnaast ook nog eens slecht gekleed dan hebben ze waarschijnlijk ook interesse in rommelmarkten.

quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 13:46:

[...]

Ja sorry...Ik bedoel je kunt met haar nergens over praten want ze zegt ,dat intereseert me niet.Ook niet lezen ,vogels,niks.....Over dat ze er zo goed uitziet bedoel ik..Dat ze daar wel in geintereseert

is .in haar uiterlijk.Ze zegt o maar daar doe ik niks voor hoor, ik ben gewoon dun,en alles staat me.zelfs kleren kopen intereseert haar niet.Ik wil dit even kwijt hier...om jullie reacties te horen hierover.Hoe je haar omschrijft vind ik haar een eigenaardige vrouw. Een vrouw waarmee je niet zo veel kunt. Vind je haar leuk ofzo?
Misschien is ze wel dol op punniken, suikerzakjes verzamelen en postduiven houden. Is dat abnormaal?

(retorische vraag)
quote:Enn schreef op 27 juni 2011 @ 13:43:

Waarom wil je dit weten Harriet? Vind je het oneerlijk? Vind je haar in jouw ogen niet geinteresseerd zijn (in wat dan ook) niet passen bij haar uiterlijk?Ja dat bedoel ik nou .Ze is zo modieus.en zo n goed figuurtje ,voor haar 48 jaar.zo n stakke mooie huid,alsof ze nog 25 is.Ik zie er veel ouder uit. op iets oudere leeftijd,en ik sport en eet gezond ect...klinkt beetje jalours,gezond jalours..maar ik vind het niet bij haar passen ongeintereseert zijn? juist
quote:Pompadoer schreef op 27 juni 2011 @ 13:53:

Misschien is ze wel dol op punniken, suikerzakjes verzamelen en postduiven houden. Is dat abnormaal?

(retorische vraag)Nee ook niet,in niks zei ik toch..
quote:lichtpuntjes schreef op 27 juni 2011 @ 13:52:

[...]

Hoe je haar omschrijft vind ik haar een eigenaardige vrouw. Een vrouw waarmee je niet zo veel kunt. Vind je haar leuk ofzo?Nee gewoon belangstellend en verbaast.
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 13:55:

[...]

Ja dat bedoel ik nou .Ze is zo modieus.en zo n goed figuurtje ,voor haar 48 jaar.zo n stakke mooie huid,alsof ze nog 25 is.Ik zie er veel ouder uit. op iets oudere leeftijd,en ik sport en eet gezond ect...klinkt beetje jalours,gezond jalours..maar ik vind het niet bij haar passen ongeintereseert zijn? juist

Ik zou me weer lekker met je eigen hobby's bezig gaan houden, Harriet.
quote:nummerzoveel schreef op 27 juni 2011 @ 13:50:

Sport boeit me niet, vogels boeien me niet, ik haat winkelen en lezen dat doe ik ipv dat ik erover praat. Ik ga best OK gekleed en ben slank, daar doe ik geen moeite voor. Ben ik jouw kennis?lijkt wel
Jee, ik snap wel eens een topic niet, maar dit topic slaat echt alles.
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 13:56:

[...]

Nee ook niet,in niks zei ik toch..

Heb je gevraagd of ze van punniken, suikerzakjes en postduiven houdt? Geen aannames doen

O, enne: get a life.
Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat iemand géén interesses heeft..

Maar die mensen bestaan kennelijk.
Maar vertel Harriet, ouwe vogelaar, je wil over vogels klessebessen?
quote:Primabella schreef op 27 juni 2011 @ 13:49:

Zegt ze dan gewoon helemaal niks? Of praat ze over dingen die jou dan weer niet interesseren?Nee ze praat amper

[...]

Ja dat bedoel ik nou .Ze is zo modieus.en zo n goed figuurtje ,voor haar 48 jaar.zo n stakke mooie huid,alsof ze nog 25 is.Ik zie er veel ouder uit. op iets oudere leeftijd,en ik sport en eet gezond ect...klinkt beetje jalours,gezond jalours..maar ik vind het niet bij haar passen ongeintereseert zijn? juistWat een lekker samenhangend betoog.
Mss kan je haar interesseren voor je vriend die van zomer weer 3 weken op vakantie naa rje oom komt en waar jij eigenlijk helemaal geen zin in hebt.

Heb je 2 vliegen in 1 klap. Je zadelt het ongeinteresserde mens op met een schiezofrenistiche man, of zoiets toch?
Nope
quote:Star schreef op 27 juni 2011 @ 14:02:

Ha dat is nou een goede,..FLAMINGO S zijn hele bijzondere vogels

o.a.
Hoe ken je haar eigenlijk? Ze praat ook nog eens amper. Ideetje; mss wil ze niet met jou praten?
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 juni 2011 @ 14:03:

Mss kan je haar interesseren voor je vriend die van zomer weer 3 weken op vakantie naa rje oom komt en waar jij eigenlijk helemaal geen zin in hebt.

Heb je 2 vliegen in 1 klap. Je zadelt het ongeinteresserde mens op met een schiezofrenistiche man, of zoiets toch?Als ik die vriendin was zou ik extreme ongeïnteresseerdheid tonen.
quote:Star schreef op 27 juni 2011 @ 14:02:

O, Star, graag. Hartstikke leuk. Als kind was ik geabonneerd op Het Vogelaartje, het jeugdblad van de Vogelbescherming. Zo, ik plak even een ijsvogel:

[...]

Ja dat bedoel ik nou .Ze is zo modieus.en zo n goed figuurtje ,voor haar 48 jaar.zo n stakke mooie huid,alsof ze nog 25 is.Ik zie er veel ouder uit. op iets oudere leeftijd,en ik sport en eet gezond ect...klinkt beetje jalours,gezond jalours..maar ik vind het niet bij haar passen ongeintereseert zijn? juist

In de openingspost is ze nog 40 jaar, hoe oud is ze nu eigenlijk?
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 27 juni 2011 @ 14:03:

Heb je 2 vliegen in 1 klap. Je zadelt het ongeinteresserde mens op met een schiezofrenistiche man, of zoiets toch?Ze is getrouwd, en ik wil niks meer over die kloyo horen.
quote:harriet07 schreef op 27 juni 2011 @ 14:04:

[...]

Ha dat is nou een goede,..FLAMINGO S zijn hele bijzondere vogels

o.a.Hè, zo jammer - een trol die al op blz 2 uit haar rol valt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven