Stinkende buggy

27-06-2011 14:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via Marktplaats een tweede buggy erbij gekocht. We hadden de buggy buiten bekeken bij de mensen en de buggy zag er heel netjes uit, dus we hebben hem meegenomen.

De volgende dag de buggy uitgeprobeerd, ik liep erachter...BAH, hij ruikt alsof hij 2 jaar onderin een niet gebruikte muffe caravan heeft gelegen. Bij mijn eigen maclaren kan ik de bekleding er helemaal afhalen, aangezien dit een oudere is dus niet. Ik heb hem al schrobt, dagelijks ingesprayt met Febreze, ik heb hem net helemaal afgespoten met de tuinslang en wasmiddel erbij. Nu staat de wind er weer op, ruik ik het weer.

Heeft iemand een truc om muffe ouwe lucht uit stof te krijgen?
Misschien helpt een sopje van groene zeep? Da's de tip die ik altijd krijg van mijn moeder voor de gekste schoonmaakproblemen en tot nu toe is dat het enige wat elke keer werkt.
Flink soppen met een spons. In je sopje biotex of ander wasmiddel doen. Daarna in de zon laten drogen.
Azijn is ook een goeie tegen stank
Azijn heb ik thuis dat ga ik nu proberen, sopje van groene zeep morgen want dat heb ik niet in huis.

Bedankt voor de tips, stank komt mij alweer tegemoet, helaas.
Luier verschonen.
Huh luierverschonen waar slaat dat op?:s
Ohhh heb ik ook gehad, volgens mij had er een kat van hun in geplast, zooo vies. Als mn zoontje erin had gezeten, stonken zn kleertjes gewoon, brrr... Ik heb toen tapijtspray met oxi gebruikt zodat het ook nog wat extra ging bruisen zeg maar, goed inschrobben, nachtje weken en volgende dag tuinslang erop. en dat hielp! Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven