goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Kreeg net sms hij is thuis is erg tekeer gegaan ernstige beschuldigingen geroepen (kan me wel wat voorstellingen hiervan maken en weet zeker dat Patrick zijn naam ertussen gevlogen is) ze belt me morgen voor meer uitleg. Nou ja lig inmiddels maar op bed alvast.
Alle reacties Link kopieren
Sanne, dat heb ik ook hoor. Maar als ik dan eenmaal me goed voel kwebbel ik voluit, maar in het begin ben ik soms verlegen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 27 juni 2011 @ 22:53:

Kreeg net sms hij is thuis is erg tekeer gegaan ernstige beschuldigingen geroepen (kan me wel wat voorstellingen hiervan maken en weet zeker dat Patrick zijn naam ertussen gevlogen is) ze belt me morgen voor meer uitleg. Nou ja lig inmiddels maar op bed alvast.Iebs Ik vrees dat ik het niet begrijp. Wie beschuldigt hiji? op wie is hij nu boos?
Jeetje Iebs, wat raar dit..

Klinkt naar maar ik hoop dat er wel iets mis met hem is dat hij dit doet want als dit voor aandacht oid is, is dat geen leuk iets.

Pff gaatie?
Ibi kun je zo slapen?

Haha yellow, dat probeer ik soms ook, maar als de eerste indruk is gezet en daar was ik rustig, dan is het moeilijk om dat bij te stellen.
Ben ik trouwens de enigste noorderling op de meet
Maar yellow, jij groeide dus best dicht bij waar ik nu woon op. En ik zat daar op school, de Where/het kompas, tis nu wat anders.

Ik woonde vroeger tegenover Regio/wormerplein, daarna zuid (moeder) en nu achter het wormerplein.

Maar ken je Ruth? Van het Noot?
Mika jij woont toch in het oosten?
Ja dus niet te drents praten anders verstaan we je niet mikhah

Sanne ik vind je nu al lief
Chat ik maakte een flauw grapje net he... Ik vind jou ook lief, was niet mijn bedoeling om je weg te jagen
Ja Chat waar ben je?
Ik ben heel slecht in namen, dus nee geen Ruth.
Nu hem kenende zullen het zaken zijn als (tegen schoonmoeder) jij besteed meer aandacht aan ibi dan aan mij en jij had liever gezien dat ik dood was ipv Patrick zal het morgen wel horen maar zoiets zal het zijn. Patrick leek wat karakter betreft niet op zijn broer
Laatste zat ik ook. Tzou best kunnen dat we nu dan zeker mot hebben zo erg was ik
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 27 juni 2011 @ 23:04:

Nu hem kenende zullen het zaken zijn als (tegen schoonmoeder) jij besteed meer aandacht aan ibi dan aan mij en jij had liever gezien dat ik dood was ipv Patrick zal het morgen wel horen maar zoiets zal het zijn. Patrick leek wat karakter betreft niet op zijn broerHeb medelijden met je schoonmoeder.
Morgen moet ik om 13.00 trouwens
Tjee Iebs, wat een man die zwager.. Volgens mij heeft hij hulp nodig? Ik vind het echt heel raar als hij dat soort dingen zegt hoor...
Ik kom oorspronkelijk ook uit het oosten. Help dat Mika?

dank je yellow Ik werd/word altijd tot 'liefste' meisje uitgekozen. Snapte ik niks van. Hahaha
quote:chocolover schreef op 27 juni 2011 @ 23:01:

Mika jij woont toch in het oosten?Naja ik woon in het zuid oosten dan als je op alle slakken zout wil leggen. Ik noem mezelf een noorderling
Ik zal voor je duimen om 1300 iebels
Oh jeetje. Pff dat klinkt ook niet fijn..

*zucht*

Waarom kunnen sommige mensen (families) gewoon niet communiceren..

Sorry. Heb jij ook niks aan maar is frustratie.

Vervelend.. Hoop dat het goed komt.

Maar hoe gaat het nou met jou dan? Ga je wel proberen te slapen? Laat al die gedachtes maar hier achter
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 27 juni 2011 @ 23:06:

Morgen moet ik om 13.00 trouwensMorgen ga ik heel hard duimen voor jou, dus kop der veur hoaln he
Hij heeft hulp vanuit de reclassering moet hij therapie volgen denk nog niet dat het aanslaat jeetje wat is het warm hè
Ok jij bent dus gewoon de weg kwijt Mika. Zo noemen wij dat hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven