goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 28 juni 2011 om 00:29
quote:_yellowlove_ schreef op 28 juni 2011 @ 00:27:
Ja maar de poep zocht mij uit , niet ik de poep. Ik steek net een peuk op, zie ik dat jullie het ook doen.
Zo'n band hebben we al he samen roken
Wat ben jij toch een ongelooflijk bijzonder mens. Hoe krijg je het verzonnen. Grote geest waarschijnlijk. Hoe groter de geest....etc
Ja maar de poep zocht mij uit , niet ik de poep. Ik steek net een peuk op, zie ik dat jullie het ook doen.
Zo'n band hebben we al he samen roken
Wat ben jij toch een ongelooflijk bijzonder mens. Hoe krijg je het verzonnen. Grote geest waarschijnlijk. Hoe groter de geest....etc
dinsdag 28 juni 2011 om 00:33
quote:_yellowlove_ schreef op 28 juni 2011 @ 00:32:
I'm back!Ik voel me echt een stukje beter dan eerst.
Zeg, jullie roken zeker geen menthol (dan zouden we helemaal een mooi stel worden, ik rook wel menthol)
Nee geen menthol. Bah. Ja als ik strontverkouden ben misschien eentje. Om meer lucht te krijgen zeg maar!
Stukje beter..fijn Geel
I'm back!Ik voel me echt een stukje beter dan eerst.
Zeg, jullie roken zeker geen menthol (dan zouden we helemaal een mooi stel worden, ik rook wel menthol)
Nee geen menthol. Bah. Ja als ik strontverkouden ben misschien eentje. Om meer lucht te krijgen zeg maar!
Stukje beter..fijn Geel
dinsdag 28 juni 2011 om 00:38
Ja ik wilde er al eerder om vragen, maar ik durf dat nooit zo goed. De mijne is: chatterly_viva@hotmail.com