goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Paar dagen, je was er net nog

Ze hebben me president gemaakt en zulke baantjes ambieer ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ja maar daarvoor was ik er even niet, en opeens lijkt iedereen vergeten te zijn hoe belangrijk taken zijn En je kunt taken niet weigeren, de taak kiest jou
Ik ben hoofd Royalty en geen president. Toch??

Jij hebt mezelf hoofd Royalty gemaakt en die taak neem ik heel serieus hoor
President tante Mikhah

ik vind het wel goed klinken
Je kunt ook meerdere taken hebben.

Ik ben hoofd Huilie Rescue Squad, hoofd negerheid, hoofd geel en hoofd poepen.
quote:_yellowlove_ schreef op 28 juni 2011 @ 00:08:

Je kunt ook meerdere taken hebben.

Ik ben hoofd Huilie Rescue Squad, hoofd negerheid, hoofd geel en hoofd poepen. huilie rescue squad, hoofd poepen??
Wat doen jullie weer gekke praat.

Ik rook er nog eentje en dan ga ik naar bed. Dat meld ik dan nog wel hè?
ja huilie rescue squad is van het forum als je teveel opkomt voor To's die eigenlijk volgens iedereen huilies zijn

En ik weet heel veel van poepen af ! Harde poep, zachte poep, lichtbruin, donkerbruin
Jaja yellow tis goed met jou, ik hoef niks over poep te weten

Ik rook eentje met je mee Chat en dan ga ik mij ook verwijderen van de pc. Wil eigenlijk nog even zappen op de tv
Ja maar de poep zocht mij uit , niet ik de poep. Ik steek net een peuk op, zie ik dat jullie het ook doen.

Zo'n band hebben we al he samen roken
Je gezellig he zo samen een sigaretje.
quote:_yellowlove_ schreef op 28 juni 2011 @ 00:27:

Ja maar de poep zocht mij uit , niet ik de poep. Ik steek net een peuk op, zie ik dat jullie het ook doen.

Zo'n band hebben we al he samen roken

Wat ben jij toch een ongelooflijk bijzonder mens. Hoe krijg je het verzonnen. Grote geest waarschijnlijk. Hoe groter de geest....etc
quote:Chatterly schreef op 28 juni 2011 @ 00:29:

[...]

Wat ben jij toch een ongelooflijk bijzonder mens. Hoe krijg je het verzonnen. Grote geest waarschijnlijk. Hoe groter de geest....etcze schud ze zo uit haar mouw
I'm back!Ik voel me echt een stukje beter dan eerst.

Zeg, jullie roken zeker geen menthol (dan zouden we helemaal een mooi stel worden, ik rook wel menthol)
Genialiteit grenst aan gekte. Alle hoogbegaafde grootheden waren knetter. Echt hoor
quote:_yellowlove_ schreef op 28 juni 2011 @ 00:32:

I'm back!Ik voel me echt een stukje beter dan eerst.

Zeg, jullie roken zeker geen menthol (dan zouden we helemaal een mooi stel worden, ik rook wel menthol)

Nee geen menthol. Bah. Ja als ik strontverkouden ben misschien eentje. Om meer lucht te krijgen zeg maar!

Stukje beter..fijn Geel
Menthol rokers zijn geen echte rokers yellow

Oh daarom ben ik ook gek ben ook hoogbegaafd in inzicht
Ben blij dat jij je beter voelt yellow

He chat misschien een idee om jou mijn mailadres te geven. Voor de meet
Ik ga nog ff tv kijken meiden, trusten en lekker slapen strakkies
Ja ik wilde er al eerder om vragen, maar ik durf dat nooit zo goed. De mijne is: chatterly_viva@hotmail.com
Slaap lekker mika en yellow. Tot morgen.
jeej iedereen heeft elkaars mail jeej.

Ik ga slapen, lig al in bedje.

Slaap lekker iedereen
Goeie morgen allemaal. Voor mij begint de dag weer. ibi: toi toi toi voor straks!
Goedemorgen/middag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu weet ik weer waarom ik hier nooit schreef. Jullie schrijven allemaal als ik lig te slapen en vervolgens ben ik de hele dag aan het bijlezen. Dat gaan dan niet werken hee. Ik ga weer in leesmodus
Goedemorgen wat een k*t weer om af te rijden zeg!

Sabrina je hoeft niet alles terug te lezen natuurlijk zeker niet als het lol berichten zijn!

Dank je wel Sanne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven