videoboodschap pedoclub

25-06-2011 20:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Justitie kan de pedofielenvereniging Martijn niet vervolgen en daar is in de maatschappij veel woede over ontstaan. Volgens bestuurslid Marthijn Uittenbogaard is daardoor geen eerlijk debat meer mogelijk over seks met kinderen. 'Niet alles is misbruik', laat Uittenbogard weten in een videoboodschap op Youtube.

'Ze willen onze vereniging verbieden, maar wat schiet je daar mee op', vraagt Uittenbogaard zich hardop af. 'Je kan maar het beste met mensen in discussie gaan, juist met verknipte en gevaarlijke mensen.'

'Monsters'

Volgens het bestuurslid worden pedo's tot monsters gemaakt. 'Als mensen geloven dat ze monsters zijn, worden het ook monsters. Dat zie je in culturen waar seks onderdrukt wordt, zoals Amerika.' Uittenbogaard vindt dat je met pedofielen in debat moet gaan, om de ernstige gevallen te voorkomen.

Volledig artikel en videoboodschap

Bron:ad.nl
Ze hebben het hier in FR al een tijd over chemische castratie. Prima oplossing volgens mij. Stel je bent pedofiel, dan is dat verschrikkelijk. Zeker als je die gevoelens hebt en er niets mee wil doen omdat het verschrikkelijk is het wel te doen. Wat moet je dan? Je wordt helemaal gek volgens mij. Een chemische castratie is dan een oplossing.

Na één delict meteen toepassen en controleren. Verder geen tolence natuurlijk. Maar wel hulp voor die gasten, want hoewel er vele viespeuken rondlopen, zijner ook een hoop mannen die er niets mee doen.
quote:mrsstanleywalker schreef op 25 juni 2011 @ 23:43:

Ik heb geeneens naar die filmpjes gekeken. Ik heb al genoeg nare beelden in mijn hoofd, elke nacht weer. En ja, ik geef gas als ik een pedo voor mijn auto krijg. Consequenties kunnen nooit erger zijn dan de hel waar ik nog steeds door moet.

Dat politiek correct geneuzel van sommigen over die arme pedo's ook niet om die gevoelens hebben gevraagd en op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze er 'niets' mee doen, mogen een week met mij ruilen. Dan piepen ze wel anders.
Ook een knuffel voor jou mjdh. Zag dat jij ook niet onbekend bent met het verwoestende effect ervan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ik snap niet dat er nog niemand hem per ongeluk voor de auto heeft gehad!Wat is die man ziek!helaas heeft hij dat zelf niet door,en daar zou de maatschappij iets aan moeten doen.zodra iemand ook maar de neiging heeft iets met kinderen te doen,gelijk opsluiten.

ik heb gezien wat het in mijn omgeving doet met ouders en kinderen,en mocht zoiets ooit met mijn kids gebeuren dan gaat diegene er echt aan!

ben gewoon misselijk,en heb alleen 1 filmpje gezien!!
quote:mrsstanleywalker schreef op 27 juni 2011 @ 12:57:

Ook een knuffel voor jou mjdh. Zag dat jij ook niet onbekend bent met het verwoestende effect ervan.

Ja, ook ooit zo'n fijne vent aan mijn kinderlijf gehad. Na heel wat sessies, gepraat en gedoe gaat het goed, maar wat een weg is dat zeg. Die vent woont bij mij in het dorp en ik kom hem af en toe tegen. De dag dat ik zijn overlijdensadvertentie in de krant zie staan wordt er bij ons gebak gegeten en een borrel gedronken.

Als iemand ooit aan mijn kind durft te komen dan maak ik hem/haar af.

Dat die goorlap van 'Martijn' er zo lelijk uitziet is voor mij bijna het bewijs dat god bestaat.
Echt slim is ie niet dat ie met zijn kop op een youtube flimpje staat. Het zou nu best eens zo kunnen zijn dat er mensen het recht in eigen hand nemen...

En dat ie als nog afgeknald wordt. Mijn zegen hebben ze..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Als die clubs er voor zijn om over je probleem te praten en hoe er vanaf te komen, zou ik er meer begrip voor hebben,

maar uit de OP haal ik wat anders.
Laatst las ik ergens dat hij in Hengelo zou wonen. Lekker dan. Mijn geboortedurrep.

Ik heb geen goed woord over voor pedofielen en pedoseksuelen dus ik ga mijn mond maar houden.
Ik heb net een stukje van de videoboodschap bekeken. Een enorme warhoofd. Van de hak op de tak en alles wat krom is probeert hij recht te praten.
Die man probeert homoseksualiteit te vergelijken met pedoseksualiteit. Hij begrijpt niet dat dat totaal verschillende zaken zijn, dusdanig dat pedo's ziek zijn en homo's niet. Er is al eerder gezegd dat kinderen seksuele relaties niet kunnen beoordelen, en ik ben het daarmee eens.

De paus lijkt dezelfde opvattingen te hebben als de man in de video's en als andere pedo's: hij veroordeelt homo's maar pedoseksualiteit laat hij toe. Het wordt tijd dat hij dat omdraait.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven