Macbooks?

28-06-2011 14:28 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar Macbooks (Apple dus) met tenminste 8GB en 1TB geheugen, verdere specs zijn niet van belang. Iemand enig idee welke winkel ze het voordeligst aanbiedt? Ben er zelf niet zo in thuis.

Thanks.
Heb je geen google??
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Nee.
VOlgens mij kun je macbooks niet echt voordelig krijgen. Misschien tweedehands via marktplaats?

Anders gewoon de macwinkel.(en je kunt ze tegenwoordig ook bij mediamarkt halen, en bij de wehkamp?)
Ik plaats dit topic toch niet voor niets? Met google kom ik nergens, leer de wereld die computerland heet kennen, een complete chaos aan informatie en aanbod. Vandaar dus een concrete vraag hier.
En ik heb er haast mee ook trouwens.

Mediamarkt is een goed idee wel, dank je yellowlove.
Mediamarkt daar heb ik de mijne gekocht.
quote:Philein schreef op 28 juni 2011 @ 14:36:

Ik plaats dit topic toch niet voor niets? Met google kom ik nergens, leer de wereld die computerland heet kennen, een complete chaos aan informatie en aanbod. Vandaar dus een concrete vraag hier.Vind dit wel een beetje een heftige reactie, op een heel normale vraag van Mail30
MacBooks hebben een vaste prijs. Als er net een nieuwe MacBook uitkomt, bieden veel winkels de oude MacBooks goedkoper aan.
Zo, lekker lui TO!

Ga lekker zelf de stad in, ga eens langs bij de Apple winkel, aMac, MM, Dixon etc.

Wij zijn geen Informatiecentrum hier. Pech voor jou dat je haast hebt.

Doei hè!
@PetraP, dankje vond ik nou ook.

Ik dacht laat ik maar snel zeggen dat ik de mijne bij de marktplaats heb gekocht voordat T.O nog kwaaier word...
En je kunt bij een MacBook niet kiezen voor een 1 TB harde schijf. Ze gaan tot 750 GB of je kiest een SSD.
Oh kwam het fel over? Dat was niet mijn bedoeling. Wel bedoelde ik te zeggen dat ik echt zo weinig tijd heb om veel winkels af te gaan, dus daarom hier graag eerst inventariseer, om dan echt gericht te kunnen zoeken.

Teg, dat wist ik dus niet, goed om te weten!
Ik zou je adviseren om naar een Apple-dealer te gaan. Daar hebben ze ook vaak de duurdere MacBooks (dus met meer geheugen dan standaard) op voorraad.

En de service is ook beter dan bijvoorbeeld bij de Mediamarkt, mocht er ooit iets kapot gaan. (Dit is tenminste mijn ervaring).
.
Goed idee. Het zal uiteindelijk toch weinig schelen. Het is echt last minute werk, moet die dingen gaan verschepen en heb er zelf dus zero verstand van.
@Mail30

Gelukkig bedoelde ze het niet zo kwaad,......mijn dag is weer goed ;)
Het zal het weer zijn denk ik Petra
Gelukkig
Oké ik zal ophouden met flauw doen, zelf ben ik namelijk ook a-technisch.

Heb alleen de luxe van mijn (nerd)man die mijn Appeltjes netjes heeft uitgezocht, iemand die wel weet wat specs inhouden

Iig weet ik wel dat je veel plezier gaat hebben van een Macbook, succes Philein
Laat je nog even weten of het gelukt is?
Helaas zijn ze niet voor mij Petra, maar een ander wordt er vast blij mee

En ja, ik laat weten of het lukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven