Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
dinsdag 28 juni 2011 om 15:26
Ik zit in dubio, moet dadelijk om 18.00 van Deventer naar Amsterdam rijden en laat weer terug.
Zal ik mijn afspraak afzeggen of toch gaan?
Anwb zegt: niet doen
Buienradar zegt met 3 uurs voorspelling: wel doen
Buienradar zegt met 24 uurs voorspelling: niet doen
NS: zit toch altijd fout dus luister ik niet naar...
Wat zegt het viva forum?
Wat zegt het viva forum?
dinsdag 28 juni 2011 om 15:30
quote:pruttel schreef op 28 juni 2011 @ 15:26:
Ik zit in dubio, moet dadelijk om 18.00 van Deventer naar Amsterdam rijden en laat weer terug.
Wat zegt het viva forum?
Dat ligt er aan.
Leuke afspraak? --> Gaan.
Geen leuke afspraak? --> Perfecte smoes, niet gaan.
Wat zegt het viva forum?
Dat ligt er aan.
Leuke afspraak? --> Gaan.
Geen leuke afspraak? --> Perfecte smoes, niet gaan.
dinsdag 28 juni 2011 om 15:41
quote:pruttel schreef op 28 juni 2011 @ 15:33:
Ghehe, het is een niet echt leuke afspraak, zakelijk.
Ik zal alle begrip krijgen als ik er niet ben.Echter ben ik wel zeer gewenst i.v.m. erg belangrijk zijn
Ben nachtblind wat erger word als alles nat is en sowieso geen goede autorijdster, vandaar dat ik twijfel...
Ik volg altijd het volgende principe:
Bij twijfel: Niet doen.
(Werkt als een tierelier behalve bij koekjes en een zak M&M's die me voorgehouden wordt )
Ghehe, het is een niet echt leuke afspraak, zakelijk.
Ik zal alle begrip krijgen als ik er niet ben.Echter ben ik wel zeer gewenst i.v.m. erg belangrijk zijn
Ben nachtblind wat erger word als alles nat is en sowieso geen goede autorijdster, vandaar dat ik twijfel...
Ik volg altijd het volgende principe:
Bij twijfel: Niet doen.
(Werkt als een tierelier behalve bij koekjes en een zak M&M's die me voorgehouden wordt )
dinsdag 28 juni 2011 om 15:41
quote:Dipper schreef op 28 juni 2011 @ 15:12:
Ik snap er niks meer van. NS in de war, ANWB waarschuwt en ik zweet de tent uit hier. En als ik op buienradar kijk zie ik tijdens de spits echt nog niks aankomen.
Ze dekken zich in. Er is een kans dat... En stel de buien zijn wel zwaar en ze hebben het niet gezegd dan krijgen ze zeurende mensen over zich heen. Dus ze roepen liever wel wat terwijl er uiteindelijk niks schokkends gebeurd dan andersom.
Gevolg van een maatschappij waarin alles onder controle moet zijn en men er niet tegen kan als er iets onverwachts gebeurt wat niemand voorspeld had.
Ik snap er niks meer van. NS in de war, ANWB waarschuwt en ik zweet de tent uit hier. En als ik op buienradar kijk zie ik tijdens de spits echt nog niks aankomen.
Ze dekken zich in. Er is een kans dat... En stel de buien zijn wel zwaar en ze hebben het niet gezegd dan krijgen ze zeurende mensen over zich heen. Dus ze roepen liever wel wat terwijl er uiteindelijk niks schokkends gebeurd dan andersom.
Gevolg van een maatschappij waarin alles onder controle moet zijn en men er niet tegen kan als er iets onverwachts gebeurt wat niemand voorspeld had.
dinsdag 28 juni 2011 om 15:55
Buienradar geeft tot een uur of 7 sowieso geen buien hoor Mamzelle, ik zou mooi gaan zwemmen als ik jou was.
Ik was aan het overwegen eerder uit de randstad te vertrekken richting Friesland, maar ga nu toch maar lekker thuis eten. Als er na zevenen nog buien komen ben ik de randstad wel uit en komt het ook goed. Kan nog leuk worden vanavond, ik ga naar een opera in een grote tent in the middle of nowhere, erg goeie plek om te zijn tijdens noodweer lijkt me
Ik was aan het overwegen eerder uit de randstad te vertrekken richting Friesland, maar ga nu toch maar lekker thuis eten. Als er na zevenen nog buien komen ben ik de randstad wel uit en komt het ook goed. Kan nog leuk worden vanavond, ik ga naar een opera in een grote tent in the middle of nowhere, erg goeie plek om te zijn tijdens noodweer lijkt me
dinsdag 28 juni 2011 om 16:04
dinsdag 28 juni 2011 om 16:05
Ik zit lekker in bikini in de tuin, kind in badje, héérlijk! Vooral met het idee dat het ws wel gaat afkoelen vanavond.
Thee, jij zit volgens mij dichtbij (0172), jullie nog steeds geen zon? Kan het me niet voorstellen! Geen enkel wolkje aan de lucht, wel af en toe een 'verfrissend' windvlaagje, maar ik zweet me kapot!
Thee, jij zit volgens mij dichtbij (0172), jullie nog steeds geen zon? Kan het me niet voorstellen! Geen enkel wolkje aan de lucht, wel af en toe een 'verfrissend' windvlaagje, maar ik zweet me kapot!
dinsdag 28 juni 2011 om 16:08
quote:Waldorf114 schreef op 28 juni 2011 @ 15:45:
Hier (Zeeland, bovenste eiland) vanochtend vroeg zon, paar uur later regen, vanaf het middaguur volop zon, geen zuchtje wind, geen wolkeen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg warm.
Dan zitten we vlak bij elkaar Waldorf als ik denk waar je woont.
Kunnen we net als de 040-ers een biertje doen in ZZ
Wat nog het ergste is, ik moet zo nog naar zwemles met zoonlief, daar is het pas heet !
Hier (Zeeland, bovenste eiland) vanochtend vroeg zon, paar uur later regen, vanaf het middaguur volop zon, geen zuchtje wind, geen wolkeen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg warm.
Dan zitten we vlak bij elkaar Waldorf als ik denk waar je woont.
Kunnen we net als de 040-ers een biertje doen in ZZ
Wat nog het ergste is, ik moet zo nog naar zwemles met zoonlief, daar is het pas heet !