Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
quote:emaille schreef op 28 juni 2011 @ 20:33:

Kan de stekker weer in de tv in 020?volgens mij wel; ik kijk net op buienradar en dit was het weer , Tss stelletje mietjes bij de knmi.
Ik hoor weer vogeltjes fluiten, dus de ramen gaan weer lekker open.

Het is nog steeds bloedheet.
030..... de hemel is groen/grijs, het water komt met duizenden liters naar beneden, flitsen en gebrom.
yinta dan wonen wij wel bij elkaar in de buurt. Hier ook omgeving 0172 en het lijkt voorbij hier! (ik woon in N)
Bliksemflitsen! Het begint!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zo was het vanmorgen ook na de grote bui maar daarna was het nog warmer dan gisteren, hopelijk blijft het nu koel !
Moet de computer eigenlijk uit?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Het KNMI heeft ook een Buienradar. Voor zover ik het kan bekijken worden de buien hier een stuk minder heftig dan in Rotterdam e.o.

Hope so.

Okee... De eerste flits!
quote:Johanna85 schreef op 28 juni 2011 @ 20:33:

@klonkje: hier ook centrum, begint wel te waaien Ff zwaaien naar mede-Nijmeegse!
Hier ook Twente en alleen wat donkerachtige lucht. En heeeel heet nog.
Nou, volgens mij was dit het weer. Het is nog steeds bloedheet
I am surrounded by morons
quote:Klonkje schreef op 28 juni 2011 @ 20:32:

Ja Tomatensoep? Waar zit je in Nijmegen? ik in t centrum, nog geen flitsVlak bij het centrum, aan de waal.
033 Donkere lucht, flinke wind die opsteekt, een enkele flits, nog geen regen....

Hoop dat ik alles zo tegen elkaar open kan zetten (maar dan moet het wel minder hard gaan waaien, anders waaien mijn bed en kinderen het huis uit!).
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Overigens kijken wij gewoon tv.... kan dat niet dan? Tegenwoordig toch wel? Toch...?
*zingt*

Duppeltjes, kom maar naar beneden!
In een van de kneuterig kleine dorpjes rond nijmegen barts het nu ook los. Veel gedonder en flitsen. Regen weet ik niet, heb heel schijterig de gordijnen dicht. Vind onweer niet leuk :(
nog steeds heel donker en veel bliksem en gerommel maar nog geen stortbui en afkoeling helaas
Alle leu uut Tweente: Oet die kleer'n en daans'n in de règen strakkies!

Hier waait het nog niet... Wel flitsen.
Hier 013 volop bliksem en gedonder.

Groen / grijze lucht.

Net een hevige stortbui, nu nog droog, waait wel hard.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Toch wel flink gerommel en geflits en flinke regen...
Ok en het begint enorm te waaien (fijn met hele grote bomen voor mijn deur..) en heel hard te regenen. Bah.
In 0118 is het nog steeds droog, het gerommel in de verte is ook voorbij. Zal mij benieuwen of we vanacht nog wat krijgen. Het is hier inmiddels afgekoeld tot 19 graden. Heerlijk!
Hier is het nu echt losgebarsten: het dondert flink en het regent behoorlijk. Ik hoop zo op frisse lucht straks!
Ik krijg net een mailtje van de NS dat ze morgen ook weer noodweer verwachten in de middag. Tja.. ik zit dan in Amsterdam, maar het zal wel weer loslopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven