Instelling sms

28-06-2011 21:35 6 berichten
Ik heb een nieuw mobiel en waar ik eerder een envelopje in beeld kreeg bij een sms, krijg ik nu de naam te zien.

Weet iemand of ik dit ergens kan veranderen?
Alle reacties Link kopieren
Nou met deze summiere informatie gaat het niet lukken in ieder geval. Wat voor telefoon heb je? Bij veel nieuwe telefoons krijg je niet alleen maar een enveloppe te zien.
iPhone heeft dit ook, zelfs was standaard ingesteld dat gelijk de tekst te lezen was zodra je de sms ontvangt:'S .Dat heb ik gelijk veranderd.

Ik weet niet of ik een envelopje kan instellen, dat wil ik nl ook.
Ja! Dat wil ik ook veranderen. Ik heb een Samsung Gallaxy Apollo en als er een sms binnenkomt komt de tekst boven in beeld. Dat wil ik helemaal niet en ook geen naam. Gewoon alleen een enveloppe wil ik. Ik ben er nog niet achter hoe dat moet.
Ik heb een nokia 6303i.

Vind het niet fijn dat gelijk de naam in beeld komt
Laatst las mijn naaste buro- collega de naam ( van mijn zus) op een net binnenkomend sms je van haar en hij noemde de naam hardop. Pfff ik wil ook een envelopje! Hij liep net langs of zo , weet het niet maar je kunt het niet anders instellen, heb al gekeken bij instellingen.

En ik wil ook de sms - toon die je aantal keren hoort in de film ' haar naam was sara' , die vrouw (journaliste) heeft ook een iPhone. Nou die toon bestaat dus niet, zit niet op de mijne!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven