Blog vraag

29-06-2011 13:59 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben sinds afgelopen weekend een blog begonnen om mijn vriendenkring op de hoogte te houden van een en ander. Allemaal goed gelukt en hartstikke leuk maar: ik heb geen idee hoe ik hen "volgers" kan laten worden. Ik blog via web-log en heb de hele helpdesk etc. al afgezocht maar kan het nergens vinden. Weet iemand misschien hoe dat moet? Het is vast heel simpel (vandaar dat ik het nergens kan vinden ). Iemand ervaring hiermee? Bedankt alvast voor de tips.
Kunnen ze niet gewoon hun naam invullen en reageren?

Anders zullen ze waarschijnlijk zelf ook een weblog moeten aanmaken en dan een vriendschapsverzoek zenden..

Omslachtig dus..
Bedoel je dat je Twitter wilt integreren met je blog?
kun je ze niet gewoon allemaal een mail sturen met je avonturen?
Die 'volgens' heb je toch alleen bij blogger? Die optie had ik een paar jaar terug tenminste ook niet bij web-log... En bij Blogger nu wel, sommigen hebben een eigen google-account waarmee ze me volgen, maar bijv. mijn moeder laat mijn blogjes naar haar mail gestuurd worden.
Ah, misschien is dat het, dat die functie helemaal niet bestaat bij mijn "bloghost", dan kan ik natuurlijk lang zoeken...Nou ja dan moeten ze de pagina maar gewoon in hun favorieten zetten en daarop aanklikken, jammer maar helaas. Het leek me zo handig met volgers dat ze een berichtje krijgen als ik een nieuw bericht plaats. Nee, iedereen bij elk nieuw bericht een mail sturen is geen optie, daar leent het onderwerp zich juist niet zo goed voor, het bloggen is een bewuste keuze.

Bedankt voor de reacties in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven