Geld & Recht alle pijlers

Heeft iemand ervaringen met Inshared verzekeringen??

11-11-2010 07:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ons verzekeringenpakket onder de loep aan het nemen en kan flink besparen, onder andere door een aantal verzekeringen bij Inshared onder te brengen. Ik heb de voorwaarden aardig doorgespit en dat lijkt in orde, het is een verzekering is waarbij je alles via mail en internet regelt (ze hebben alleen een telefoonnummer voor noodgevallen). Je moet alles dus zelf regelen, maar dat vind ik wel prettig, ik ben niet graag afhankelijk van een tussenpersoon. Op vragen die ik via de site stelde kreeg ik binnen een dag antwoord, dus dat lijkt goed te gaan. Maar omdat je eigenlijk pas weet hoe goed een verzekering is, als je schade hebt en iets moet claimen, ben ik benieuwd of iemand hier daar ervaring mee heeft bij Inshared.
Ik heb geen ervaringen met Inshared, wel met de moeder van deze maatschappij namelijk Achmea.

Goede ervaring, ook bij schade snel afgehandeld.

Ik hoop dat er nog wat reacties komen van andere forummers die wel hun verzekering bij Inshared hebben lopen.

Zo niet, dan is het altijd handig om te googlen naar ervaringen, net gegoogled en er kwamen genoeg hits naar boven.
Ik heb mijn autoverzekering daar sinds een aantal maanden. Tot nu toe goed, maar geen schade oid gehad dus daar kan ik niks over zeggen. Prijs scheelde veel met mijn vorige verzekering.
De prijs scheelt bij mij dus ook heel veel met mijn huidige autoverzekering, wel wat andere voorwaarden met bijvoorbeeld de inzittende verzekering. Daar moet ik nog even goed naar kijken. Verder is ook de woonhuisverzekering voordelig. Ik ga er ook vanuit dat het goed zit omdat het een onderdeel van Achmea is.
Ik wou naar inshared, omdat die bij mij goedkoopste eruit kwam. Bij het aanvragen bleek echter dat ze onder de 25 geen klanten aannemen, en ook met een beginnersrijbewijs kom je er niet in. Zeer jammer, het scheelde ruim een tientje per maand. Maar ja, ik moest naar een ander, ben 23,namelijk

Dit gaat om de autoverzekering trouwens, de andere verzekeringen heb ik geen ID van.
Heeft iemand ook al ervaring met de verzekeringen van onna-onna? Ben daar wel heel erg benieuwd naar.
volgens mij is daar al een ander topic over geopend, misschien ff zoeken heb het laatst wel zien staan
Vond dit topic via google. Zijn er nog andere mensen met ervaringen? Heb wel gezocht op google naar andere websites. Heb wel het een en ander gevonden, maar wil graag meer weten van andere mensen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2011 11:31
Reden: Spam
% gewijzigd
De Inshared Autoverzekering komt bij mij het goedkoopste uit de bus, ondanks dat ik toch wel een aantal verzekeraars heb vergeleken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2011 11:30
Reden: Spam
% gewijzigd
Mijn autoverzekering heb ik bij InShared. Alles verloopt erg netjes, ik krijg iedere maand een mail met wat ik moet betalen en als je geen schade hebt geclaimd, kan je aan het eind van het jaar geld terugkrijgen.

Ik heb echter nog nooit schade hoeven claimen, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven