Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry Kokos, ik was alweer weg. Hoi!

Suze! leuk je weer te lezen. Tof zeg dat jullie daar in de buurt een huis gaan zoeken!! Zal ik vast even op Funda kijken voor je En nú is wel de tijd om je huis te verkopen in A, want het is helemaal hot hot hot, vooral jouw buurt. En nu de beurs is ingestort gaat vast iedereen voor een beleggingshypotheek, en wil iedereen weer kopen.

oja Hel, ik zou vriend wel een makelaar adviseren. Kost wel wat geld, maar dan ben je van de hele heisa af. En als je ik noem maar wat 3000 euro meer voor je huis vraagt dan je wil bereiken, heb je de makelaarskosten er ook weer uit (hangt natuurlijk van de verkoopprijs af).
hai.. Jij lult anders ook behoorlijk suze ;)
hnmmm kokos, ik kan die test van vorig jaar niet vinden. Heb ik even tijd.... (niets op tv, kinderen op bed). Helaas.

Gezellig Suze, even een bakkie doen. Wordt wel februari dan.
Hoi bam!
tssss, tiep ik net een heel bericht: weg.. Na, hoe kan dat nou?

Afijn, Amalia, er staat nu niks te koop in D, D of Z dat we willen. Beetje geduld hebben, net als jij, en dan zelfde soort huis graag :-)
Hai Bam!
Zo, ik ga de keuken even schoonmoeder proof maken...
hai

schoonmoederproef maken?, wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Suze2 schreef op 22 januari 2008 @ 21:47:

Zo, ik ga de keuken even schoonmoeder proof maken...

? Dat ze niet bij het bier kan ofzo

er is iets mis gegaan bij de peuterspeelzaal, ze zijn zijn formulier kwijtgeraakt, dus het moet opnieuw, stelletje sufferds..

worden veel verjaardagen gevierd dit weekend zo te lezen.

Had je nu een kadootje voor Julia gescoord uiteindelijk?
mal, een dikke knuffel voor jullie, doe rustig aan en verder sluit ik me aan bij suze
Geen leuke huizen in Z??? Ik zie een heeel leuk huis in Z, voor 374
quote:amalia schreef op 22 januari 2008 @ 21:49:

[...]

? Dat ze niet bij het bier kan ofzo

Bam, irritant zeg van de psz. Krijg je nu wel voorrang of ga je onderaan op de wachtlijst?

Laurens gaat per 1 april naar de psz en we vieren 3 feb. zijn verjaardag. Dit even voor the records
hij wordt gewoon ingeschreven op de dag dat wij het 1ste formulier hebben ingevuld. ff zoeken wanneer dat ook weer was.

1 april dat duurt nog effies, zal hier ook wel zoiets worden denk ik.

dan heb je mooi op tijd je taart besteld.
Wat stom, zijn jullie nu allemaal weer weg hier?
Oh, bam is er nog :-)

Jaahaa, ik dacht ik doe het op tijd, anders vergeet ik het geheid. Rijmt ook nog.
Get, er was geprobeerd in te breken bij mijn ouders! En vorige week al bij vrienden. Zo naar. Ben blij dat we een hond hebben en dat lief dit weekend bewegingssensors heeft geplaatst.
hier ook op tijd besteld, kan maar gebeurd zijn.

ik wilde een poging doen om ff op iedereen te reageren, maar dat doet ik morgen wel denk ik.

Heb koppijn van de accountant, krijg echt altijd hoofdpijn van die man, hahaha
ehh bah, inbrekers, niet aan mij besteed. Heb er wel eens een van het dak gegild, hahaha.. ik schrok me rot maar hij nog meer, wist niet hoe snel die weg moest komen
quote:bambino schreef op 22 januari 2008 @ 21:48:

hai

schoonmoederproef maken?, wat moet ik me daarbij voorstellen?

opruimen dames, opruimen.. ZOdat ze niet te weten komt dat ik eigenlijk een enorme slons ben

Oooh Suze, ik zie nog een hele leuke in Z, een oude, nieuw gerenoveerde 2 onder een kap woning. Helemaal wit met een giga tuin!!! Leuk leuk leuk. Maar ik ken jullie budget niet natuurlijk. Al kan ik natuurlijk wel een beetje bedenken wat jullie voor je huis nu kunnen krijgen.
alles snel in kastjes mikken, en dan maar hopen dat ze niet net dat ene kastje opent
Tsss, doe jij je anders voor voor je schoonmoeder?? Daar ben ik dus mee opgehouden. braaf van je hoor :-)
Ik hoop altijd dat niemand even naar boven moet en die enorme berg kleren op bed ziet liggen ofzo, ha ha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven