Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh Bam, das hier ook. Julia snap niet dat mama wel eens nee zegt... Doe het, scham, schaam, ook te weinig. Kleine driftkikker slaat er dan regelmatig op los en verdwijnt dan brullend in de hoek, werkt wel, daarna is ze poeslief. Eten gaat hier nog steeds prima, ze lust alles gelukkig.
ja snel hè? Vandaag pas 5 mnd. En gisteren voor het eerst gedraaid. Ben zoooo trots. En ik vind het ook zo grappig dat ik het nog steeds zo leuk vind bij een 2e.

Wat nog een keer? Die adressen?
ohh, dat lijkt me niet zo leuk Amalia en dan net op L zijn verjaardag. Lijkt me ook niet zo geschikt eerlijk gezegd.

een rondje om de tafel voordat er weer gezellig gedaan wordt, lijkt me een beter plan. is mijn visie tenminste.
ha ha ha, je bent grappig Amalia. Maar goed, meisjes hebben dat dus ook, helaas...

Ohhhh ja de tand van Berend! Wat goed zeg, weer een mijlpaal... Hopelijk valt het mee met de last en slaapt hij vannacht wel een beetje ok. Sterkte!
Hmm ja, maar het is juist laurens' verjaardag en lief mocht beslissen. Ik ben er dubbel in, want laurens vind het natuurlijk wel leuk dat hij komt. Dus wij nodigen hem eigenlijk niet uit maar laurens. En dat rondje om de tafel gaat er niet komen hoor, daar pas ik voor en dat gaan zij niet voorstellen want het is natuurlijk mijn schuld dus moeten wij de 1e stap zetten.
en ook al rollen!? da deed Julia iig nog lang niet met 5 mnden, luie donder
Hoi hoi
Heb je de adressen nou bam? Ik heb ze weer weggehaald. Heb jij die andere ook bekeken suze?

Hopelijk was Berend daarom zo onstuimig vannacht, door die tand. maarja, zo is er elke nacht wel een excuus.

Ik heb ze trouwens net samen in bad gedaan, lachen joh. Best eng, want Laurens moet je natuurlijk goed in gaten houden (die is nogal beweeglijk in bad), maar het ging goed en was zo schattig!
volgens mij kijk ik in het verkeerde plaatsje, echt weer wat voor mij.

Tuurlijk ben je trots, volgens mij maakt dat niks uit, de hoeveelste kindje het is. Is natuurlijk ook hartstikke knap. leuk hoor zo,n babietje
Hoi Enka! Klaar met kapitein... (weet even de rest niet).

Oh, mijn batterij is leeg. Ik moet ook heel erg naar bed. Morgen weer op tijd op om open te doen voor de bouwvakkers (komen al om 8 uur, en dan wil ik wel gedoucht zijn)
Het is in Z.
Ik ga nu echt eens naar bed, dag dag (zegt laurens altijd, dag dag. Ik ga ook al zo kinds praten )
tja ik zat in een z maar blijk baar niet in de goede Z
Hoi Hoi enka
2e huis is te klein, maar 2 slaapkamers. Das gezien de plannen niet handig. Maar ik vind het inderdaad schittend, die tuin!
En jullie typen ook te langzaam
dag dag
Oh okee, het prinsesje heeft hoge eisen

Nou, mss staat morgen jullie droomhuis te koop. Trusten!
2 slaapkamers en dan zoveel geld?, jemigggg
Suze, leuk je ook weer te lezen, spannend allemaal bij jullie en leuk zeg zo'n nieuwe jacht

Amalia, wauw nu al een tand??? Ik weet niet meer wanneer de eerste hier kwam. En vervelend zeg dat je schoonpa weer in the picture komt. Zet je hem gewoon in de tuin..raar dat de tuinman weer wegging, beetje vreemde actie en al helemaal omdat je het nog wel gemeld had.

Bam, wat een rare bedoening zo op de psz, nu weten jullie dus nog niets. En sterkte met de driftbuien.

Mal, een hele grote dikke knuffel! Ik sluit me bij Suze's woorden aan.

Star, al meer nieuws van Brabbel? En wat een ontzettend leuke opmerking van Ceetje

Kokos, gefeliciteerd met je man, was de cake lekker? En succes zaterdag.
trusten
Hai Enka! Druk druk druk las ik? Werk je niet over de kop he? Lekker slapen voor zo...

Meisjes, ik ben ook naar bed.

Baai, baai!
doeiiiii

weltrusten.

ik gaat er ook vandoor, ben het helemaal zat voor vandaag
Tssss stelletje kletskousen zijn jullie zeg! Jeminee!

Amalia: jemig B al een tand! Super hoor! Daar deed Ties een goede 8 maanden over! Rollen weet ik niet meer maar klinkt goed allemaal! Leuk dat het bij een tweede dus net zo leuk is. Ik ben zooooooo benieuwd!

Suus: hai! Wat klink je weer goed! (is goed bedoeld hoor, hopelijk snap je wat ik bedoel...) Leuk op huizenjacht. Tsja geduld hè... In het begin ga je gewoon reizen dus?

Bam: hier ook zo'n rare eter hoor en idd nee is niet meneer zijn favoriete woordje, tenzij hij het zelf mag zeggen! En idd hij krijgt niks anders. Komt dus regelmatig voor dat hij zonder avondeten (maar met toetje) naar bed gaat. Tsja, hij heeft gewoon geen honger dan denk ik en eet overdag genoeg!

Enka: haai en baai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven