Schaamhaar

21-03-2008 08:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik weer eens in de sauna en daar viel mij op dat er steeds meer vrouwen maar ook mannen hun schaamhaar verwijderen. Helemaal kaal gaat mij zeker bij mannen een beetje te ver. Hoe doen jullie het en hoe is het bij jullie mannen?

kaal

Totaal aantal stemmen: 99

kaal bij mannen ja/nee (42%)
kaal bij vrouwen ja/nee (58%)
quote:twompie schreef op 23 juni 2011 @ 16:29:

[...]

En dat wilde je zo graag vertellen dat je een topic uit 2008 uit de oude... doos (whaaaaaaahaha hoe leuk) hebt gehaald?
quote:roosdezoveelste schreef op 23 juni 2011 @ 16:32:

mijn man is kaal en ik ook , bij een vrouw vind ik schaamhaar ronduit goor , je wordt elke maand ongesteld dan is het smerig en onhygienisch als je daar beneden harig bent , alles gaat aan elkaar plakken , het gaat stinken etc.

ik zou me vies voelen met schaamhaar.

mijn man moet het zelf weten , ik vind het fijn dat hij kaal is , ik heb geen behoefte aan gratis flosdraad.

heb jij geen douche thuis?

Ik ben ook niet zo van de oerwouden en shag-oksels, ook uit hygiënisch oogpunt, maar zoals jij het brengt vind ik wel een beetje extreem.
mijn zak scheer ik 2x per week

simpel is dit met een Gilette, trilt nog lekker ook , hou de boel strak omhoog en scheer van boven naar beneden, van beneden naar boven

heerlijk glad én gevoelig, suc6
zelf al jaren helemaal kaal en glad

Bij jongens vind ik het mooi als de ballen en de penis kaal zijn (ik hou niet van haar in mijn mond) en erboven kaal of netjes getrimd.
quote:Cindygirl schreef op 24 juni 2011 @ 15:12:

Bij jongens vind ik het mooi als de ballen en de penis kaal zijn (ik hou niet van haar in mijn mond) en erboven kaal of netjes getrimd.Hmm.. ik zal wel de enigste zijn, maar wat mij betreft heeft zíjn schaamhaar toch echt wel een functie: die wrijving is weg zodra het kaal is..
Dit onderwerp is zoooooo 2008
quote:Dave890 schreef op 24 juni 2011 @ 15:34:

Dit onderwerp is zoooooo 2008Alles komt toch na een paar jaar weer terug?
Ik kan er geen chocola van maken, van die poll... zelfs geen:

of:

World of Warcraft: Legion
Een driehoekje van voren en de rest helemaal kaal.

Een driehoekje vind ik vrouwelijker dan kaal of een streepje.. Dunno why ..
quote:justme27 schreef op 24 juni 2011 @ 15:18:

[...]

Hmm.. ik zal wel de enigste zijn, maar wat mij betreft heeft zíjn schaamhaar toch echt wel een functie: die wrijving is weg zodra het kaal is..

Wrijving op gladde huid werkt voor mij zelf net zo goed..

Het enige wat ik écht niet trek zijn stoppels.. Als je dan bovenop zit en je schuurt met je clitoris over die stoppels heen.. Aaargh!
Alles weg, zowel bij mij als bij mijn man!
quote:perseph0ne schreef op 27 juni 2011 @ 00:17:

[..]

Wrijving op gladde huid werkt voor mij zelf net zo goed..

Het enige wat ik écht niet trek zijn stoppels.. Als je dan bovenop zit en je schuurt met je clitoris over die stoppels heen.. Aaargh!Auw..doet al pijn als ik eraan denk. En ach van mij mag een vent ook wel echt een vent zijn, lekker behaard en al
Ik krijg er bij mij geen orde in. Ik ben redelijk behaard en het schaamhaar zit ook aan de binnenzijden van mijn bovenbenen. Ik trip alles kort maar zou graag een strakke bikinilijn hebben.

Echter nog geen manier gevonden om te doen zonder héél hinderlijke uitslag te krijgen
zij kort gesnoeid, ik idem. Af en toe scheer ik me ballen kaal. leuk topic.
'wie het poesje niet scheert, is het beffen niet weert'

volgens de delfs blauwe tegeltjes

Wow Lex, ik zal me daar nooit meer kunnen scheren zonder jouw tegeltjeswijsheid.. en bedankt!!
quote:lex72 schreef op 27 juni 2011 @ 16:03:

'wie het poesje niet scheert, is het beffen niet weert'

volgens de delfs blauwe tegeltjes
Wat een gekke poll is dit.
niet zeuren maar scheren
Ja, de poll spoort niet helemaal.

Ik vind kaal of mooi geschoren toch het lekkerst. Ik knap beslist af op een compleet oerwoud. Dan heb ik gelijk geen zin meer.

Mijn wijfie wil nl. ook dat ik mijn zaakje scheer, dus dat doe ik dan ook met plezier.
Er gaat niets boven een geschoren kutje. Zo lekker zacht en glad.
Ik hou het bij een streepje, kaal vind ik veel te kinderlijk! Mijn vriend trimt zijn schaamhaar bij en zn balen scheert hij kaal. Toen ik hem net leerde kennen schoor hij alles kaal, maar ik vind dat zo raar, dat dat streepje haar onder zn navel dan ineens stop en plaats maakt voor een kale plek.. Nee, gewoon trimmen, geen lange haren en het staat veel mannelijker!
Het verdwijnen van lichaamsbeharing is een kwestie van evolutie. Wat heeft het voor functie in onze moderne tijd?

Waarom zouden we de natuur niet een handje helpen?

Kaal dus.
quote:kereltje schreef op 01 juli 2011 @ 23:35:

Het verdwijnen van lichaamsbeharing is een kwestie van evolutie. Wat heeft het voor functie in onze moderne tijd?

Waarom zouden we de natuur niet een handje helpen?

Kaal dus.

Hmm, iets moet dus een functie hebben? Beffen, pijpen, neuken zonder kindjes maken, wat is de functie?

Waarom zouden we de natuur geen handje helpen?

Geen seks meer dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven