Schaamhaar
zaterdag 2 juli 2011 om 00:43
zaterdag 2 juli 2011 om 00:51
zondag 3 juli 2011 om 12:19
Scheer mezelf momenteel niet, kan me voorstellen dat ik achter m'n ballen wat ga scheren omdat dat wellicht wat hygiënischer is.
Bij een vrouw vind ik meestal (wat) haar mooier dan helemaal kaal, maar sommige vrouwen staat kaal ook mooi.
Wat ik in ieder geval zeer beslist niet mooi vind, zijn vrouwen die een zodanig oerwoud hebben dat de beharing doorgaat op de benen en de buik tot voorbij de navel. Ik vrees dat dan die Stihl kettingzaag van die foto niet afdoende is om het weer appetijtelijk te krijgen.
Bij een vrouw vind ik meestal (wat) haar mooier dan helemaal kaal, maar sommige vrouwen staat kaal ook mooi.
Wat ik in ieder geval zeer beslist niet mooi vind, zijn vrouwen die een zodanig oerwoud hebben dat de beharing doorgaat op de benen en de buik tot voorbij de navel. Ik vrees dat dan die Stihl kettingzaag van die foto niet afdoende is om het weer appetijtelijk te krijgen.
zondag 3 juli 2011 om 22:10
Wordt zo ziek van die stoppels en bultjes na het scheren. Mijn vrouw heeft een hele gevoelige huid. Zij voelt het al binnen 5 minuten als ik mezelf heb geschoren. Met een mesje wel te verstaan.
Ondanks alle adviezen en probeer methode's nog steeds de bultjes niet kunnen voorkomen.
Ben bang dat ik haar nooit meer zonder schaamhaar zal zien.
Kort houden is waarschijnlijk het hoogst haalbare.
Baal daar eigenlijk wel heel erg van.
Is er iemand met een hele gevoelige huid die weet hoe het anders kan?????
Ondanks alle adviezen en probeer methode's nog steeds de bultjes niet kunnen voorkomen.
Ben bang dat ik haar nooit meer zonder schaamhaar zal zien.
Kort houden is waarschijnlijk het hoogst haalbare.
Baal daar eigenlijk wel heel erg van.
Is er iemand met een hele gevoelige huid die weet hoe het anders kan?????
maandag 4 juli 2011 om 09:45
maandag 18 juli 2011 om 11:33
Allebei kaal maar dat is meer uit gemakzucht! Streepje bij de vrouw is mooier maar veel werk (zo is mij verteld!). En aangezien ik ook niet graag mijn neus tussen haar haar heb, scheer ik zelf ook. 'Liefde' moet van twee kanten komen!
Alleen een onbewoond eiland is onbeleefd!
Wees iemand, wees jezelf!
Wees iemand, wees jezelf!
maandag 18 juli 2011 om 12:44
quote:devrijgezelleman schreef op 18 juli 2011 @ 11:33:
Allebei kaal maar dat is meer uit gemakzucht! Streepje bij de vrouw is mooier maar veel werk (zo is mij verteld!). En aangezien ik ook niet graag mijn neus tussen haar haar heb, scheer ik zelf ook. 'Liefde' moet van twee kanten komen!
Moet je eens een driehoekje proberen ..
Maar seriously, zo veel werk is dat écht niet..
Moet je eens een driehoekje proberen ..
Maar seriously, zo veel werk is dat écht niet..
maandag 18 juli 2011 om 13:10
maandag 18 juli 2011 om 13:47
maandag 18 juli 2011 om 13:49
quote:kereltje schreef op 02 juli 2011 @ 00:51:
[...]
Ik begrijp je wel hoor en denk er net zo over. Het was meer een reactie op een vorige post die vond dat het haar een functie had. Dat was dus een reactie op mij dan. Je vroeg je af wat voor functie het dan had? Nou.. de wrijving die schaamhaar veroorzaakt tijdens het neuken zorgt ervoor dat ik heerlijk klaarkom. Gladde huid doet dat voor mij niet, en daarbij heb je minstens evenzovaak stoppels en dat doet gewoon pijn.
[...]
Ik begrijp je wel hoor en denk er net zo over. Het was meer een reactie op een vorige post die vond dat het haar een functie had. Dat was dus een reactie op mij dan. Je vroeg je af wat voor functie het dan had? Nou.. de wrijving die schaamhaar veroorzaakt tijdens het neuken zorgt ervoor dat ik heerlijk klaarkom. Gladde huid doet dat voor mij niet, en daarbij heb je minstens evenzovaak stoppels en dat doet gewoon pijn.
maandag 18 juli 2011 om 19:21