Gezondheid alle pijlers

Serieuze spychische vraag

29-06-2011 18:04 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die opgenomen zit op een ziekenhuis voor geestelijk zieke mensen. Elke keer dat hij naar het restaurant van het ziekenhuis gaat en wit brood koopt, voelt hij zich slecht en zelfs droevig. Wat kan deze aandoening zijn? Serieuze antwoorden graag.
OMG ik zie nu alle andere topics pas.

Malvado, ben je zelf diegene die opgenomen is (niet sarcastisch bedoeld). Als dat niet zo is, zou ik toch maar eens naar een dokter gaan.
ahhh dan moet ik naar buiten kijken xalvadora, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo busje komt zo.....

Ik heb onder het loepje gekeken, geweldig, hoe verzin je het?!

(althans, dat mag ik toch hopen, dat je een groooote fantasie hebt? )
quote:norma_jeane schreef op 29 juni 2011 @ 18:35:

[...]

Ik ben blij dat je het zegt, ik zit hier gewoon te huilen op mijn stoel. Het is allemaal zo herkenbaar, en ik durfde er nooit eerder voor uit te komen, jeetje, eindelijk zijn er mensen die mij begrijpen

Malvado, heb je misschien een adres voor dat spiegiesche ziekenhuis?Meisje toch! Je kunt er tocht helemaal niets aan doen dat je deze afschuwelijke broodstoornis hebt. Je bent echt niet alleen op dat dak, er zitten er stiekum een hele hoop. Kijk wel uit, het kan er behoorlijk glad zijn. Zeker als het geregend heeft.
quote:thee schreef op 29 juni 2011 @ 18:38:

OMG ik zie nu alle andere topics pas.

Malvado, ben je zelf diegene die opgenomen is (niet sarcastisch bedoeld). Als dat niet zo is, zou ik toch maar eens naar een dokter gaan.Denk je dat Malvado met een laptoppie op het dak zit?
Ik denk dat ie in z'n vorige leven een albino was
en nou is het afgelopen. pleur bijna van de bank van het lachen......(AAAUWWW MIJN KONT)
Malvado, je hebt in ieder geval een interessante vriendenkring. Wat zullen ze blij zijn dat jij met hun problemen en levensvragen hier terecht kunt.
quote:Missphoebe schreef op 29 juni 2011 @ 18:45:

en nou is het afgelopen. pleur bijna van de bank van het lachen......(AAAAAAUWW MIJN KONT!)Dat komt omdat je teveel witbrood eet, daar krijg je een zwakke kont van.
Maar hoe kom je nou aan zo'n broodstoornis vraag ik me af.

Zijn dat mensen die als kind altijd maar van hun ouders van dat gore bruin en volkorenbrood moesten kauwen want zo gezond enzeau?

Terwijl ze dus eigenlijk veel liever witbrood met hagelslag aten?
owww is dat het! nou snap ik het

ik denk dat ze witbrood wettelijk moeten verbieden.

veel te slecht voor de volksgezondheid.

al die behandelingen OP de spsiegiesje ziekenhuizen kost het kabinet handen vol geld. gelijk dus ook een goeie bezuiniging..... 2 vliegjes in 1 klapje...
Ik denk Ewqeqeqe...

Maar ik mag geen diagnoses stellen tuuk..
quote:borrie2 schreef op 29 juni 2011 @ 18:52:

Ik denk Ewqeqeqe...

Maar ik mag geen diagnoses stellen tuuk..Doe dat dan ook niet..!!!!!
quote:Some_One schreef op 29 juni 2011 @ 18:09:

Gewoon een keertje bruin brood kopen, dan gaat het vast helemaal top!
quote:superstar_2 schreef op 29 juni 2011 @ 18:56:

[...]

Doe dat dan ook niet..!!!!!Sorry..
quote:Missphoebe schreef op 29 juni 2011 @ 18:49:

owww is dat het! nou snap ik het

ik denk dat ze witbrood wettelijk moeten verbieden.

veel te slecht voor de volksgezondheid.

al die behandelingen OP de spsiegiesje ziekenhuizen kost het kabinet handen vol geld. gelijk dus ook een goeie bezuiniging..... 2 vliegjes in 1 klapje...

Ik vind dat een heel goed plan.!

Verbieden dat witbrood.

Als al die kinderen van forummers van de kinderpijlerT die ook allemaal zo gezond moeten eten er weet van krijgen ooit dat er ook nog witbrood bestaat dan voorzie ik dat er nog veel meer van die spiegiesje ziekenhuizen gebouwd moeten worden en dat kunnen we niet hebben.

Beter is witbrood iets wat ooit vroegah bestaan heeft maar nu nergens meer te krijgen is..
Zou hij er ook last van hebben bij het kopen van dat witbrood dat stiekum toch bruinbrood is?

En vinden jullie dat dit nepwitbrood ook moet worden verboden?
Wie psychologie niet normaal kan zeggen, maar spychologie zegt is idd niet bijzonder slim.

Mijn niet slimme ex zei altijd spychologie en spalm. Om gek van te worden, zo moeilijk is het toch niet om psychologie te zeggen? (En schrijven?)
misschien ga je van al dat witbrood wel krom nederlands lullen/ spiegiater, spalm, psonsor, psrong enz. zeggen

daarom: WEG MET WITBROOD! ik ga morgen naar het binnenhof met een spandoek

(denk dat ik ook dringend op een spiegiesj ziekenhuis moet klimmen. vind namelijk mn eigen tekst vrij lollig..)
quote:Missphoebe schreef op 29 juni 2011 @ 19:11:

misschien ga je van al dat witbrood wel krom nederlands lullen/ spiegiater, spalm, psonsor, psrong enz. zeggen

daarom: WEG MET WITBROOD! ik ga morgen naar het binnenhof met een spandoek

(denk dat ik ook dringend op een spiegiesj ziekenhuis moet klimmen. vind namelijk mn eigen tekst vrij lollig..)

Vergeet je broodzakje niet.

hey das plagiaat, dat plaatje staat in de laatste viva

ander binnenhof/spandoekidee: ANTI-WITBROOD!
quote:Missphoebe schreef op 29 juni 2011 @ 19:21:

hey das plagiaat, dat plaatje staat in de laatste viva

ander binnenhof/spandoekidee: ANTI-WITBROOD!Lees jij de viva
quote:missverrektekoekwaus schreef op 29 juni 2011 @ 19:24:

[...]

Lees jij de viva ja schokkend he! zwaar spiegiesj.....
Je bent niet meer te helpen, zelfs niet op een dak van een spiegies ziekenhuis....
quote:missverrektekoekwaus schreef op 29 juni 2011 @ 19:24:

[...]

Lees jij de viva Ik soms ook. Als ze hem voor een euro verkopen en ik toevallig met de bus/trein moet. Dom vermaak zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven