Gezondheid alle pijlers

Serieuze spychische vraag

29-06-2011 18:04 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die opgenomen zit op een ziekenhuis voor geestelijk zieke mensen. Elke keer dat hij naar het restaurant van het ziekenhuis gaat en wit brood koopt, voelt hij zich slecht en zelfs droevig. Wat kan deze aandoening zijn? Serieuze antwoorden graag.
ja maar mn anti witbroodactie dan? la maar, ik maak wel een nieuwe. stuur ik jou de rekening.

nee witte wentelteefjes kunnen echt niet, krijgen we nog meer geesteszieken. dat kan niet want het dak zit namelijk al vol.....
Je weet toch niet waar mijn huis woont. En bedankt, ik zal nog eens koken voor mede-dakzitters.
?? wat maakt dat nou uit, je bent nu toch niet thuis want je zit bij ons op het dak.......
Zie je, en daarom moet ik nu naar de spiegellogische inrichting!
nee, niet NAAR maar OP (volgens de TO-er)

maar goed daar zit je al dus......
Ik volg het niet meer. Te moeilijk.

nou lolbroeken en grapjassen, ik heb het koud hierboven en ga van het dak af (nee nou niet allemaal heel hard ut liedje van Peter Koelewijn gaan zingen, krijgen we klachten uit de buurt)

morgen giechelen we weer verder......
Ik denk dat hij gewoon honger heeft:
zou kunnen. of hij is hypochrondisch, ik ken namelijk echt geen stoornis waar je deprie wordt van wit brood...

denk de spiegiaater ook niet
quote:Missphoebe schreef op 30 juni 2011 @ 09:20:

zou kunnen. of hij is hypochrondisch, ik ken namelijk echt geen stoornis waar je deprie wordt van wit brood...

denk de spiegiaater ook niet

Ik denk dat hij van zijn moeder nooit witbrood mocht en nu stiekem lekker stout toch een witbrood koopt en dan zich heel schuldig voelt want van mammie mag het niet en mammie wordt daar boos van en dus wordt hij verdrietig..

Enenenen kan ik al spychiatOr worden?
jij wel
Sorry, is dit echt een serieuze vraag? Ik kan me voorstellen als je opgenomen bent in een psych. inrichting dat je overal verdrietig om wordt, dus niet zo vreemd.
Ik vind het oprecht jammer dat TO niet op zijn/haar eigen topics reageert... Daarvan zouden we zoveel kunnen leren over onze medemensch...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven