Hoe voelt het om...

29-06-2011 20:33 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
oraal bevredigd te worden?? Ben nog nooit oraal bevredigd, ik zou het graag een keer ervaren. Maar is het helemaal het einde of hangt het sterk van je partner af?? Ik lees veel dat de kans op klaarkomen klein is.
Mag ik vragen hoe oud je bent? heb je enige andere ervaring?
Ik ben 22, ik heb vaker seks gehad maar dat was alleen en vingeren en vaginale sex. Maar doordat deze relaties niet lang duurden, is het er nog nooit van gekomen.
ik vind er niks aan. Voel me erg opgelaten en kan me niet ontspannen. Op een gegeven moment dus maar gezegd dat we dit uit ons seksbestand gingen schrappen.
De kans op een orgasme is afhankelijk van de skills van je partner en of jij je genoeg kan ontspannen (cq go with the flow en andere blabla).
Het hangt dus van meerdere factoren af. Zou het te vergelijken zijn met jezelf bevredigen met een vibrator?
Ik vind het heerlijk!!

Ik kom ook veel makkelijker klaar bij een goeie bef en vinger beurt (die twee horen wel een beetje samen vind ik) dan alleen door neuken...

Ligt inderdaad wel een beetje aan de skills van je partner

Maar das met neuken ook toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het heerlijk maar het hangt idd wel van je partner af. De een is er beter in dan de ander De kans op klaarkomen klein? Ik vind orale seks juist DE manier :-)
Het ligt er bij mij aan, of ik de man in kwestie redelijk ken en me kan ontspannen. Als hij dan "handig" is, lukt klaarkomen prima...
Als je uit 90 komt, hoe kun je dan 22 zijn?
quote:elastiekje schreef op 29 juni 2011 @ 20:52:

Als je uit 90 komt, hoe kun je dan 22 zijn?

Wie zegt dat ik uit 90 kom???

Dus als ik er plezier aan wil beleven en er van wil genieten, moet ik een vakbekwaam persoon ontmoeten???
quote:kimmetje90 schreef op 29 juni 2011 @ 20:50:

Zou het te vergelijken zijn met jezelf bevredigen met een vibrator?Geen idee - nog nooit gelukt. Absoluut geen ding voor mij. Maar ik gok dat het ding het absoluut aflegt
quote:kimmetje90 schreef op 29 juni 2011 @ 20:56:

[...]

Dus als ik er plezier aan wil beleven en er van wil genieten, moet ik een vakbekwaam persoon ontmoeten???Hoeft niet per se. Sommigen zijn 'naturals' - die kunnen het gewoon, die snappen het. En soms moet je ze een beetje sturen en dat doe je zonder schaamte, want je hebt er alleen jezelf mee als je niets zegt als je partner er niks van bakt. Overigens kan dat natuurlijk zonder onderwijzend bezig te zijn. En dan heb je nog het soort dat het absoluut niet kan, maar wel denkt het te kunnen Die likken alsof ze je dood willen hebben. Afschuwelijk
quote:kimmetje90 schreef op 29 juni 2011 @ 20:56:

[...]

Dus als ik er plezier aan wil beleven en er van wil genieten, moet ik een vakbekwaam persoon ontmoeten???Nee hoor. Je kunt ook gerust aanwijzingen geven. Zachtjes met je hand zijn hoofd naar links of rechts duwen.. Of bovenop, zodat hij iets harder duwt.. Je kunt vragen of hij het sneller wil doen.. Je moet alleen durven.. Ik probeer dan altijd te denken: "Hoe lekkerder ik het vind, hoe leuker hij het vindt".. Dus dan kan ik beter zeggen hoe ik het hebben wil en hem daarna prijzen met "zijn" luisterskills ..

Je kunt het een beetje vergelijken met met hele natte vingers langs je vagina gaan. Maar ja het voelt toch anders.

Je bent heel kwetsbaar in die positie.. Ik voel me in het begin vaak gespannen, maar als de man in kwestie me een beetje geruststelt of het héél graag wil doen, dan gaat dat wel over en dan kun je je er aan overgeven :-)..

En dan komt soms als slagroom op het toetje nog een orgasme.
quote:kimmetje90 schreef op 29 juni 2011 @ 20:50:

Het hangt dus van meerdere factoren af. Zou het te vergelijken zijn met jezelf bevredigen met een vibrator?Nee :-) .Maar dat vind ik een heel ander iets.. Ook de moeite waard!
wanneer is iemand dan vakbekwaam:-)?
Hoe het is........geweldig daar word je hebberig van !

In mijn geval de enige manier om een orgasme te krijgen.....
quote:badmeester schreef op 29 juni 2011 @ 22:00:

wanneer is iemand dan vakbekwaam:-)?

Als het geen pijn doet - dus niet te hard, niet te zacht. Als er niet alleen focus is op een bepaald deel - dwangmatig 'klitlikken'.

Dat soort kleine dingen, die toch wel cruciaal zijn.

En verder is het natuurlijk ook wel afhankelijk van hoe orgastisch je bent.
quote:Lizzl schreef op 29 juni 2011 @ 22:17:

[...]

Als het geen pijn doet - dus niet te hard, niet te zacht. Als er niet alleen focus is op een bepaald deel - dwangmatig 'klitlikken'.

Dat soort kleine dingen, die toch wel cruciaal zijn.

En verder is het natuurlijk ook wel afhankelijk van hoe orgastisch je bent.Dat is voor mij dus júist the way to go. Als het de hele tijd veranderd ben ik niet gefocust genoeg..
Eerlijk gezegd vind ik er weinig aan. Ik begin me op een gegeven moment zelfs te irriteren aan dat gelebber.

Overigens vindt mijn man het wel heel leuk om te doen.
quote:perseph0ne schreef op 29 juni 2011 @ 22:35:

[...]

Dat is voor mij dus júist the way to go. Als het de hele tijd veranderd ben ik niet gefocust genoeg..

Continu en als een gek veranderen hoeft voor mij ook niet, maar op 1 plek blijven hangen geeft mij schroeiplekken

En zo zie je maar, TO... het is heel verschillend wat een partner een goede of slechte ehm... 'likker' maakt
quote:Lizzl schreef op 29 juni 2011 @ 22:43:

[...]

Continu en als een gek veranderen hoeft voor mij ook niet, maar op 1 plek blijven hangen geeft mij schroeiplekken

En zo zie je maar, TO... het is heel verschillend wat een partner een goede of slechte ehm... 'likker' maakt

Hahaha, daar heb ik geen last van! Wie weet heb ik er eelt op zitten ofzo ..

:puke: ..
quote:badmeester schreef op 29 juni 2011 @ 22:00:

wanneer is iemand dan vakbekwaam:-)?Laten we zeggen dat iemand vakbekwaam is, als hij op alle situaties weet in te spelen. Dat geldt in het bedrijfsleven, en tijdens de seks. Dus dat hij aan zijn sekspartner weet aan te passen. En dat hij luistert naar de aanwijzingen van zijn vrouw en ook tegen kritiek kan.
World of Warcraft: Legion
Het is heerlijk...!!!!!

Maar een totaal ander gevoel dan een vibrator..beide tegelijk..hemels..!
kan er geen genoeg van krijgen, kom bij een vakbekwaam iemand altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven