Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Mylene_Valerie
woensdag 29 juni 2011 om 20:44
Alle reacties
Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 29 juni 2011 @ 20:39:
[...]
Ik ook niet lijkt me niet fijn.
Oke ik beken wel een spinnetjes enzoJa schuldig aan insecten maar die eet ik dan weer niet he.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Anoniem_126187
woensdag 29 juni 2011 om 20:49
Alle reacties
Link kopieren
hoi meisjes,
Jeetje wat deed dat meisje moeilijk over die krab. Als je dat niet kan wat doe je dan in zo'n keuken? Kan je vanuit gaan dat je zoiets moet gaan doen.
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 20:53
Alle reacties
Link kopieren
doet jullie ondertiteling het ook niet?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 20:53
Alle reacties
Link kopieren
Waar zijn de ondertitels????.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 20:55
daar is het weer fijn ken wel engels maar heb een drukke dag achter de boeg en 3 uur geslapen dus is mij te moeilijk zat haast te denken te gaan zappen ervoor. Luilak dat ik ben!
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 20:58
Alle reacties
Link kopieren
IBI.....wat een prachtige AVA!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:00
quote:Summerdance schreef op 29 juni 2011 @ 20:58:
IBI.....wat een prachtige AVA!Ja vind je? Zat er al een tijdje mee in mijn hoofd maar zat zo te twijfelen je bent de eerste die er wat van zegt heb hem net aangepast en ben zo blij dat je hem mooi vindt!
Kalliope
woensdag 29 juni 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
Gordon is wel in een heel goede bui.
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:11
Alle reacties
Link kopieren
Gordy is hier echt het tegenovergestelde van Hells kitchen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:12
nou he (denk ineens toch aan zijn vrouw en de huwelijkse verwachtingen die wellicht de nacht/dag voor opname vervuld zijn)
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 juni 2011 @ 21:00:
[...]
Ja vind je? Zat er al een tijdje mee in mijn hoofd maar zat zo te twijfelen je bent de eerste die er wat van zegt heb hem net aangepast en ben zo blij dat je hem mooi vindt!
Ja dat vind ik!
Hij is zo ontzettend met jou verbonden en ik vind dit een bijzonder mooi eerbetoon aan een bijzonder mooi mens.
(ik heb nooit meegeschreven op jouw topic destijds maar ben altijd een hele stille meelezer geweest)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 29 juni 2011 @ 21:11:
Gordy is hier echt het tegenovergestelde van Hells kitchen Bizar is dat hè, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:17
mooi dat je het zo ziet summer
(zit te glunderen op de bank)
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:18
Alle reacties
Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 21:19
Alle reacties
Link kopieren
Dat ziet er gezellig uit zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:21
zo zo dat is nog eens een compliment
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:22
quote:rosanna08 schreef op 29 juni 2011 @ 21:18:
ga je dat zaterdag ook doen met mijn komkommer of kruidenboter denk je?
Kalliope
woensdag 29 juni 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
*even de viva-app geopend om ibi's avatar te zien*
Sluit me aan bij sum ibi, heel mooi.
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
allebei de opdrachten winnen, goed hoor
ik vrees voor Slim
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 juni 2011 @ 21:22:
[...]
ga je dat zaterdag ook doen met mijn komkommer of kruidenboter denk je? ik hoop en verwacht dat die beter zijn dan het gerecht van Slim
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:24
quote:Kalliope schreef op 29 juni 2011 @ 21:22:
*even de viva-app geopend om ibi's avatar te zien*
Sluit me aan bij sum ibi, heel mooi.ow wat lief dank je wel!
Kalliope
woensdag 29 juni 2011 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
Ik ook, hoewel van mij die irritante griet naar huis mag.
Liever elitair dan een pauper!
rosanna08
woensdag 29 juni 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
bye bye niet zo Slim
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 29 juni 2011 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Arme Slim...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_94998
woensdag 29 juni 2011 om 21:28
jammer maar het zat erin. Te vaak net niet goed genoeg en idd. geen voorruitgang geboekt.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder