Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 22 juni 2011 om 21:53
Miso is een dikke zoutige massa dat het karakter van de Japanse kookkunst bepaalt. De Japaners beginnen hun dag met een versterkende kom misosoep en ze gebruiken miso om een groot aantal voedingsmiddelen op smaak te brengen.
Om miso te maken worden sojabonen en soms een graan zoals rijst vermengd met zout en een gistcultuur. Dit laat men rijpen in vaten van ceder gedurende 1 tot 3 jaar. De toevoeging van verschillende ingrediënten en de verschillende rijpingstijden brengen verschillende soorten miso voort. Zo heeft men een aantal varianten met een andere smaak, textuur,kleur en aroma. Miso kan gebruikt worden om soepen, sauzen, dressings en marinades op smaak te brengen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 22 juni 2011 om 21:54
Owww...dat vond ik van die heerlijke series om met een zak chips op de bank te kijken
En echt al vet volwassen hier hoor toen ik ze keek
IK kan ook zo lekker bankhangen op zondagmorgen met H2O
Helemaal sneu....
De eerste keer dat mijn vriend me "betrapte" toen hij ineens onverwachts binnenkwam op zondagmorgen heeft hij een half uur in de slaapkamer in zijn broek zitten piesen van het lachen...
Kon alleen als excuus opvoeren, ja maar ik vind Taarten van Abel zo'n schattig programma met die kindjes en ik bleef hangen daarna (marathon Spangas en daarna dus H2O)
En echt al vet volwassen hier hoor toen ik ze keek
IK kan ook zo lekker bankhangen op zondagmorgen met H2O
Helemaal sneu....
De eerste keer dat mijn vriend me "betrapte" toen hij ineens onverwachts binnenkwam op zondagmorgen heeft hij een half uur in de slaapkamer in zijn broek zitten piesen van het lachen...
Kon alleen als excuus opvoeren, ja maar ik vind Taarten van Abel zo'n schattig programma met die kindjes en ik bleef hangen daarna (marathon Spangas en daarna dus H2O)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 juni 2011 om 22:10
woensdag 22 juni 2011 om 22:13
Zielig he dat geboycott van Boris, maar hij is nu niet de zwakste schakel, dat is Rob, en Russel is een gluiperd dat hij hem niet even gaat helpen. Denk dat Vinni daar idd de beste kok is.
Trevor is idd irritant maar niet half zo irritant als Sabrina. Zou ze dan eindeljik naar huis gaan vandaag? Hij was wel gemeen om haar kip goed te keuren die nog rauw was.
Trevor is idd irritant maar niet half zo irritant als Sabrina. Zou ze dan eindeljik naar huis gaan vandaag? Hij was wel gemeen om haar kip goed te keuren die nog rauw was.