Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Die zaten eerst in van die foute series van nickelodeon, Sabrina the teenage witch enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 22 juni 2011 @ 21:41:

weet geeneens wat miso is...





Haha ik ook niet.

Vind Boris wel iets liefs hebben eigenlijk, hij doet zo zijn best. Maar hij gaat het nooit halen.
Alle reacties Link kopieren
ik ga ff douchen heb het ijskoud...
Alle reacties Link kopieren
Hee, op Nl 3 gaat het over mijn stadje
Alle reacties Link kopieren




Miso is een dikke zoutige massa dat het karakter van de Japanse kookkunst bepaalt. De Japaners beginnen hun dag met een versterkende kom misosoep en ze gebruiken miso om een groot aantal voedingsmiddelen op smaak te brengen.



Om miso te maken worden sojabonen en soms een graan zoals rijst vermengd met zout en een gistcultuur. Dit laat men rijpen in vaten van ceder gedurende 1 tot 3 jaar. De toevoeging van verschillende ingrediënten en de verschillende rijpingstijden brengen verschillende soorten miso voort. Zo heeft men een aantal varianten met een andere smaak, textuur,kleur en aroma. Miso kan gebruikt worden om soepen, sauzen, dressings en marinades op smaak te brengen.



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Owww...dat vond ik van die heerlijke series om met een zak chips op de bank te kijken

En echt al vet volwassen hier hoor toen ik ze keek



IK kan ook zo lekker bankhangen op zondagmorgen met H2O

Helemaal sneu....

De eerste keer dat mijn vriend me "betrapte" toen hij ineens onverwachts binnenkwam op zondagmorgen heeft hij een half uur in de slaapkamer in zijn broek zitten piesen van het lachen...



Kon alleen als excuus opvoeren, ja maar ik vind Taarten van Abel zo'n schattig programma met die kindjes en ik bleef hangen daarna (marathon Spangas en daarna dus H2O)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
oh en ik ben niet verantwoordelijk voor de spelfouten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
dikke zoutige massa....ga jij eens naar de sexpijlerT Roos...tssss
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik heb ook hookerboots trouwens haha.

Vind die Russel ook wel beetje eng, hij heeft net zulke psycho ogen als Aaron uit MC aussie.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net dat mijn schoonouders morgen voor het eerst couscous gaan eten. Wie kent dat nou niet??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo zielig dat ze zo anti-Boris zijn.
Alle reacties Link kopieren
legio mensen Soeppie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oh... haha! Ik kende nog niemand die het niet kende geloof ik. Maar ik vind ze ook niet zo leuk dus dat speelt vast mee.



Schattige kindjes trouwens..
Alle reacties Link kopieren
couscous is buitenlands he, isse eng
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Trevor echt steeds irritanter worden. In het mannenteam was die de hele tijd aan het huilen ('jullie luisteren niet naar mijn ideeën! ), en nu denkt die maar ff de baas te gaan spelen over 'de vrouwtjes'. Gevalletje minipiemel.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
macaronicheese is toch niet zo moeilijk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zielig he dat geboycott van Boris, maar hij is nu niet de zwakste schakel, dat is Rob, en Russel is een gluiperd dat hij hem niet even gaat helpen. Denk dat Vinni daar idd de beste kok is.

Trevor is idd irritant maar niet half zo irritant als Sabrina. Zou ze dan eindeljik naar huis gaan vandaag? Hij was wel gemeen om haar kip goed te keuren die nog rauw was.
Alle reacties Link kopieren
ze moeten veel meer als een team gaan werken, beide teams
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Trevor nog wel meevallen, ik vind die andere mannen veel erger, behalve Boris dan.
Alle reacties Link kopieren
Rob is echt de zwakke schakel bij blauw
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vind die Russel zo'n klootzak. Brr.
Alle reacties Link kopieren
Sabrina Sabrina Sabrina Sabrina Sabrina Sabrina Sabrina Sabrina Sabrina Sabrina eruit, please!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dag Rob, denk ik indd.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
hahhahahha Koor





helaas
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sjips! Nog een week naar die irritante snerpkop luisteren!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven