Schandalig!!

30-06-2011 17:07 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje stom. Ik heb een hele leuke buurvrouw. Ik woon hier nu twee jaar en we hebben een paar keer koffie bij elkaar gedronken. Kom haar geregeld tegen en dan zeggen we hoi, hebben het over het weer e.d. Maar we lopen niet de deur bij elkaar plat ofzo.

Zij weet ik hoe ik heet, ze noemde me laatst bij mijn naam. Maarrrr... ik weet gewoon niet hoe ze heet. Wat erg! Ik kan het me gewoonweg niet herinneren nadat ze zich 2 jr geleden heeft voorgesteld. Ik zeg altijd hoi, of dag buurvrouw, sowieso. Maar laatst bedacht ik me dat ik gewoon niet weet hoe ze heet. Zo stom!

Hoe kan ik hier nu achterkomen zonder het te vragen, dat zou ik wel echt genant vinden!

Ze heeft een brievenbus in de deur, dus ik kan geen post onderscheppen haha!
Heb je geen kerstkaartje van haar gekregen ofzo?
Schandalig

Bij mij heten ze gewoon Buuf!
Neen...
Haha ja, daar ging ik altijd van uit. Ik zeg altijd buurvouw of buuf tegen haar, of gewoon HALLO! Al 2 jaar, en niet eens omdat ik niet weet hoe ze heet, dat besefte ik me een tijd geleden pas!
Vraag 't aan je buurvrouw aan de andere kant...
Oh dat weet ik ook niet hoor. Hier is het ook gewoon buuf en buurman
Vragen of ze een facebook account heeft?

Of je mailadres geven, geeft zij mss die van haar ook?
I am surrounded by morons
Ghehe, herkenbaar. Heb dat eens met een scharrel gehad. Hevig zoenen maar ik kon dr maar niet opkomen. Ik heb het hem uiteindelijk maar gevraagd. Zijn nog twee jaar bij elkaar gebleven

Maar hoe je er nu achter kunt komen? Ik denk toch maar gewoon vragen.

Of zeggen, hoi eh eh, nou wat stóm. Nou ben ik toch je naam helemaal kwijt. (dit alles op onschuldige toon)
Jaaa dat wat Ratteke zegt wou ik voorstellen. Gewoon in een gesprek op een gegeven moment doen alsof je haar naam wil noemen en dan net doen of je er niet op kan komen.. En daarna heel hard lachen dat je zo verstrooid bent vandaag.

(kan ook in gesprek met een andere buur)
Ik woon een beetje in een rare buurt, geloof niet dat ze contact heeft met de overige naaste buren. DIe zijn nogal... tsja...

Hihi, ik weet niet of ik het durf te vragen... zou me echt doodschamen. Helemaal omdat zij die van mij wel weet!
Wij stonden 4 dagen naast twee meiden op de camping, geen idee hoe ze heten!

Beide buurmannen, geen idee hoe ze heten.

Familie van familie van mijn vriend, geen idee hoe ze heten.

Ik onthoud echt nooit namen!

Vind mijn brein blijkbaar niet belangrijk.
Heel herkenbaar, dat heb ik ook wel eens gehad bij een scharrel. Uiteindelijk heb ik stiekem in zijn rijbewijs gekeken toen hij naar het toilet was.

En van mijn oude buurtjes wist ik de namen nog steeds niet na 8 jaar (en we kregen wel kerstkaarten e.d. maar die waren ondertekend met 'de buurtjes').

Ik zou idd nonchalant om d'r hyves/facebook account vragen of d'r email ofzo.
Zeggen dat je een adresboekje aan het maken bent en haar adres wilt opschrijven. En dan vraag je hoe je haar voornaam moet spellen. En dan maar hopen dat ze niet een simpele naam heeft als Truus.
Hahahaha, dat is een goeie!
haha! Ik heb ooit eens een nacht doorgebracht bij een jongen. 's morgens werd ik om negen uur wakker in een onbekend bed, alleen. Er lag een briefje met 'Goedemorgen lieve Mlle, ben naar voetbal en wilde je niet wakker maken. 12 uur terug!'.

Ik besloot daar niet op te wachten maar thuis mijn kater te verwerken. Om elf uur, was weer een beetje mens, werd ik gebeld.

Stem: 'Met Gijs'.

Ik: 'ik ken geen Gijs'.

Stem: ík ben het joh, Gíjs'.

Ik weer: weet je zeker dat je mij moet hebben? Ken ik je van kantoor? Anders ga ik ophangen hoor'

Stem (streng): 'als het goed is lig je in mijn bed'

...

zoo genant!
Of zeggen dat je problemen met je mobiel had en daarom veel nummers kwijt bent. Of je haar nummer weer mag? En dan snel de telefoon aan haar geven zodat ze het zelf moet typen. Wel opletten dan he, anders moet je je hele telefoonboek doorscrollen
Ik weet ook de naam van een collega niet. Komt al een jaar op de kamer om met mijn kamergenote te praten. Ze is altijd heel lief en belangstellend naar mij toe (ik ook naar haar hoor) maar ik kan haar naam maar niet onthouden. Ik heb het al 2 keer gevraagd en ik weet het gewoon niet. Kan het niet onthouden.

Vandaag zei ze zelf haar eigen naam... verstond ik het niet goed
Ik onthoud ook nooit namen.

Van mijn buren al helemaal niet. Woon al 24 jaar naast ze maar vergeet altijd hoe ze heten. Spreek ze dan ook nooit.

Gezichten onthoud ik wel altijd
Mile_j
quote:Mlle_j schreef op 30 juni 2011 @ 17:24:

haha! Ik heb ooit eens een nacht doorgebracht bij een jongen. 's morgens werd ik om negen uur wakker in een onbekend bed, alleen. Er lag een briefje met 'Goedemorgen lieve Mlle, ben naar voetbal en wilde je niet wakker maken. 12 uur terug!'.

Ik besloot daar niet op te wachten maar thuis mijn kater te verwerken. Om elf uur, was weer een beetje mens, werd ik gebeld.

Stem: 'Met Gijs'.

Ik: 'ik ken geen Gijs'.

Stem: ík ben het joh, Gíjs'.

Ik weer: weet je zeker dat je mij moet hebben? Ken ik je van kantoor? Anders ga ik ophangen hoor'

Stem (streng): 'als het goed is lig je in mijn bed'

...

zoo genant!Wat een geniale actie, ik zit me te bescheuren hier!!! Hahaha
Zo herkenbaar, haha. Ik ben ook heel slecht met namen.

Moet wel lachen om dit topic!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Haha, ik ben gelukkig dus niet de enige!

Dat van die telefoon, dat vind ik wel een goede. Dat valt het minst op! Dat ga ik binnenkort maar eens uitproberen. Ik laat weten hoe het is afgelopen.

Maar tot die tijd hoor ik graag meer van jullie ervaringen hiermee. Lachen!
Ik zou gewoon zeggen: He buuf, het is misschien heel erg genant wat ik nu ga vragen, maar ik weet je naam gewoon niet meer?

En daarna lachen, waarschijnlijk moet ze er zelf ook om lachen
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven