Make-up
vrijdag 1 juli 2011 om 10:01
WANNEER BEGON JE VOOR HET EERST MET REGELMAAT MAKE-UP TE DRAGEN/
ZELF GING IK OP MIJN 17E MET MIJN MOEDER NAAR EEN PASAR MALAM EN MIJN MOEDER KOCHT TOEN BRUINE POEDER VOOR MIJ,. HET STOND MOOI. MAAR IK HEB HET DAARNA NAUWELIJKS GEBRUIKT OMDAT ER GEEN GELEGENHEDEN VOOR GECREERD WERDEN IN MIJN OPTIEK.
LATER PAS, NA MIJN 25STE TOEN IK DATES KREEG GING IK VOOR DE LIPSTICK.
UITERST KARIG MET MAKE-UP DUS. MISSCHIEN IS DAT DE REDEN DAT IK HEEL LAAT VERKERING KREEG. WAT VINDEN JULLIE VAN DEZE STELLING?
ZELF GING IK OP MIJN 17E MET MIJN MOEDER NAAR EEN PASAR MALAM EN MIJN MOEDER KOCHT TOEN BRUINE POEDER VOOR MIJ,. HET STOND MOOI. MAAR IK HEB HET DAARNA NAUWELIJKS GEBRUIKT OMDAT ER GEEN GELEGENHEDEN VOOR GECREERD WERDEN IN MIJN OPTIEK.
LATER PAS, NA MIJN 25STE TOEN IK DATES KREEG GING IK VOOR DE LIPSTICK.
UITERST KARIG MET MAKE-UP DUS. MISSCHIEN IS DAT DE REDEN DAT IK HEEL LAAT VERKERING KREEG. WAT VINDEN JULLIE VAN DEZE STELLING?
vrijdag 1 juli 2011 om 10:04
Eerst even off-topic: waarom heb je je caps-lock aanstaan? Haske irritant!
Nu ontopic: jij denkt echt dat je geen dates kreeg/krijgt door te weinig make-up? Echt? Sorry hoor, maar wat een onzin! Ik draag ook nauwelijks make-up, mijn man houd er zelfs niet van... *zucht*
Nu ontopic: jij denkt echt dat je geen dates kreeg/krijgt door te weinig make-up? Echt? Sorry hoor, maar wat een onzin! Ik draag ook nauwelijks make-up, mijn man houd er zelfs niet van... *zucht*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 1 juli 2011 om 10:13
quote:cynthiao schreef op 01 juli 2011 @ 10:01:
HET STOND MOOI. MAAR IK HEB HET DAARNA NAUWELIJKS GEBRUIKT OMDAT ER GEEN GELEGENHEDEN VOOR GECREERD WERDEN IN MIJN OPTIEK.
Je hebt toch wel make-up gebruikt toen je het filmpje op ging nemen en dacht dat je een soapie was he? Anders krijg je nooit een rolletje!
HET STOND MOOI. MAAR IK HEB HET DAARNA NAUWELIJKS GEBRUIKT OMDAT ER GEEN GELEGENHEDEN VOOR GECREERD WERDEN IN MIJN OPTIEK.
Je hebt toch wel make-up gebruikt toen je het filmpje op ging nemen en dacht dat je een soapie was he? Anders krijg je nooit een rolletje!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 juli 2011 om 10:15
Is het een trend of zo om topic na topic te openen? Het gebeurt door steeds meer (relatief nieuwe) forummers. Het zijn er nu al een stuk of 3-4. Overspoelen het forum met allerhande onderwerpen, om vervolgens zelf maar 1 of 2 keer te reageren en vervolgens weer een nieuw topic te openen.... Irritant zeg!
vrijdag 1 juli 2011 om 10:20
vrijdag 1 juli 2011 om 10:20
vrijdag 1 juli 2011 om 10:21
quote:dubiootje schreef op 01 juli 2011 @ 10:20:
Stuur even een mailtje naar forum@viva.nl om te vragen om je eigen pijler.
Stuur even een mailtje naar forum@viva.nl om te vragen om je eigen pijler.
vrijdag 1 juli 2011 om 10:21
quote:hayleyyy schreef op 01 juli 2011 @ 10:20:
Och, en ik ben nog wel serieus ingegaan op haar vorige topic
Alsof de hoeveelheid make-up evenredig is met de mogelijkheid op verkering...
Though.. zou verklaren waarom ik nog single ben.. (snel de poederdoos pakken!).Joh, ik heb nooit make-up gebruikt en had altijd vriendjes te over. Nu niet meer, maar dat komt vooral omdat mijn man er niet zo blij mee zou zijn. Denk ik
Och, en ik ben nog wel serieus ingegaan op haar vorige topic
Alsof de hoeveelheid make-up evenredig is met de mogelijkheid op verkering...
Though.. zou verklaren waarom ik nog single ben.. (snel de poederdoos pakken!).Joh, ik heb nooit make-up gebruikt en had altijd vriendjes te over. Nu niet meer, maar dat komt vooral omdat mijn man er niet zo blij mee zou zijn. Denk ik