Ik moet even wat kwijt
vrijdag 1 juli 2011 om 11:41
quote:Splinter02 schreef op 01 juli 2011 @ 11:15:
Check!
En helaas weet het beest dat gruwelijk uit te buiten. Hij is ook zoooo slim!
hihi daar is 1 van mijn katten ook een ster in. die kan me daar een potje slijmen...... weet inmiddels uiteraard dat ze gewoon slijmt, maar haar iets weigeren is daardoor zelfs voor mij moeilijk.
van de week toen ik lag te slapen likte ze me over mn wang, dat heeft ze nog nooit gedaan. zo schattig!!!
ik heb sinds november weer drie katten (eentje ging toen dood
)
aangezien zij de hoofdkat was is er inmiddels een hoop veranderd. het is onderling een stuk gezelliger geworden.
wordt ook af en toe gek van ze, ze volgen me alledrie de hele tijd, hihihi.
roos ik herken het. ik heb 2 meiden en een jeweetwelkater (onze gehandicapte homo kat) die is kruising siamees en je kan echt alles doen met dat beest, gaat ie nog snorren. maf beest.....
Check!
En helaas weet het beest dat gruwelijk uit te buiten. Hij is ook zoooo slim!
hihi daar is 1 van mijn katten ook een ster in. die kan me daar een potje slijmen...... weet inmiddels uiteraard dat ze gewoon slijmt, maar haar iets weigeren is daardoor zelfs voor mij moeilijk.
van de week toen ik lag te slapen likte ze me over mn wang, dat heeft ze nog nooit gedaan. zo schattig!!!
ik heb sinds november weer drie katten (eentje ging toen dood
aangezien zij de hoofdkat was is er inmiddels een hoop veranderd. het is onderling een stuk gezelliger geworden.
wordt ook af en toe gek van ze, ze volgen me alledrie de hele tijd, hihihi.
roos ik herken het. ik heb 2 meiden en een jeweetwelkater (onze gehandicapte homo kat) die is kruising siamees en je kan echt alles doen met dat beest, gaat ie nog snorren. maf beest.....
vrijdag 1 juli 2011 om 12:01
Hier ook zo eentje. Twee katjes, zo lief! Eén wil (als ie thuis is) altijd op schoot, knuffelt me dan helemaal plat met kopjes en volgt me als een gans door het huis.
Het dametje is wat eigenwijzer, maar minstens zo lief en graag binnen. En ze speelt zo lief! En komt zo lief aanrennen als ik thuiskom en dan gaat ze midden op straat liggen kroelen
Het dametje is wat eigenwijzer, maar minstens zo lief en graag binnen. En ze speelt zo lief! En komt zo lief aanrennen als ik thuiskom en dan gaat ze midden op straat liggen kroelen
vrijdag 1 juli 2011 om 12:37
abrikozenvlaaitje, ik weet wel waarom...
ik heb liever 100 dieren achter mij staan als mensen
Zelf heb ik twee hondjes, zo trouw en houden van mij onvoorwaardelijk.
Ik had twee jaar geleden een hele agressieve vriend (allang exvriend gelukkig), en mijn hond sprong een paar keren voor mij, en heeft mij zo erg verdedigd. ze zijn altijd vrolijk als je thuis komt, en je bent nooit echt alleen.
Dat is ook zo met katten, ze komen altijd bij je liggen.
ik heb liever 100 dieren achter mij staan als mensen
Zelf heb ik twee hondjes, zo trouw en houden van mij onvoorwaardelijk.
Ik had twee jaar geleden een hele agressieve vriend (allang exvriend gelukkig), en mijn hond sprong een paar keren voor mij, en heeft mij zo erg verdedigd. ze zijn altijd vrolijk als je thuis komt, en je bent nooit echt alleen.
Dat is ook zo met katten, ze komen altijd bij je liggen.