Robert F. Kennedy Jr. over Geert Wilders

16-06-2011 18:15 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fan Geert Wilders.

Hij krijgt naar mijn gevoel teveel aandacht op de televisie, radio en in de pers.

Robert F. Kennedy Jr. en zijn familie vind ik veel interessanter.

Hij heeft echter een uitgesproken mening over Geert Wilders.

http://altijdwat.ncrv.nl/ ... nedy-jr-wilders-is-racist

Geert Wilders is volgens mij niks in het bijzonder en daarom is het label van Robert F. Kennedy Jr. voor hem naar mijn beleving te hoog gegrepen.

Ik ben het daarentegen wel eens met de toelichting van Robert F. Kennedy Jr.

Aan de andere kant boeit de islam mij niet zo.

Hoe kijken wij vandaag aan tegen spanningen die gecreëerd zijn door een elite?
Een paar jaar geleden zag ik de film Love Actually.

De film begint met een voice-over van David (Hugh Grant).

Het kwam er op neer dat zelfs de mensen die stierven aan de gevolgen van 9/11 liefdevolle berichten achterlieten in plaats van haat.

Idealisme op zijn tijd kan geen kwaad, maar ik kan ook Pat Condell wel begrijpen.
Robert (ex gedetineerde drugsverslaafde) had ook deze uitspraak,een blunder tot er met

In 2005 publiceerde Salon.com een exclusief artikel van Robert F. Kennedy Jr. met een explosief uitgangspunt: dat het op kwik gebaseerde thimerosal, tot 2001 aanwezig in vaccins, gevaarlijk was, en dat "hij ervan overtuigd was dat het verband tussen thimerosal en neurologische aandoeningen bij kinderen reëel is".

(...) Maar de daaropvolgende kritiek, waaronder het boek "The Panic Virus" van Seth Mnookig, haalde het vertrouwen dat we nog hadden in het artikel helemaal onderuit. We zijn nu tot de overtuiging gekomen dat het beste wat we kunnen doen is om het artikel volledig te verwijderen.

"Ik betreur dat we in deze zaak niet sneller gehandeld hebben, naarmate er meer en meer bewijs kwam dat de link tussen vaccins en autisme onderuit haalde", zegt de voormalige hoofdredacteur van Salon, Joan Walsh, nu eindredacteur. "Maar verdere onthullingen over de fouten en zelfs fraude werpen een smet op de wetenschap achter de vermeende link rechtvaardigen het weghalen van het artikel". (...)
Van een afstand zie je de dingen vaak scherper. Zo ook Kennedy Jr, hij is echt wel op de hoogte van het bestaan en van de fratsen van Wilders. De echte multiculti -samenleving vind je in de USA en Canada. Wat er in Nederland gebeurt is lachwekkend. En Wilders gaat echt nog weleens aan zijn eigen geraaskal ten onder. Die man spoort niet.
quote:ElleMichelle schreef op 21 juni 2011 @ 12:34:

Robert (ex gedetineerde drugsverslaafde) had ook deze uitspraak,een blunder tot er met

(...)

Feyenoord is nog steeds veel beter dan VVV Venlo, ondanks de omkering van het netnummer in Rotterdam sinds 24 oktober 2010.

Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Robert F.Kennedy Jr. ten opzichte van Geert Wilders.

Veel Nederlanders zijn gelukkig snel tevreden.
quote:boarder schreef op 16 juni 2011 @ 21:57:

Vraag me af of hij wel weet waar Nederland ligt. Stom vooroordeel over de Amerikanen. Er zijn er genoeg die weten waar Nederland ligt hoor. Tuurlijk zijn er ook wel Amerikanen die denken dat het de hoofdstad van Denemarken is maar zo zijn er ook genoeg Nederlanders te vinden die maar een zeer beperkte topografische kennis hebben van de Verenigde Staten (of trouwens ook van Nederland).
Robert F Kennedy jr, is dat dat manneke dat zo schattig salueerde bij de begrafenis van JFK?
quote:goedzo schreef op 24 juni 2011 @ 19:57:

[...]

Feyenoord is nog steeds veel beter dan VVV Venlo, ondanks de omkering van het netnummer in Rotterdam sinds 24 oktober 2010.

Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Robert F.Kennedy Jr. ten opzichte van Geert Wilders.

Veel Nederlanders zijn gelukkig snel tevreden.

Ik ben ook snel tevreden, maar dit knaagt.

Omkering van het netnummer van Rotterdam? Dus het was 010, en nu is dat omgekeerd naar 010? En dat vertelt dan niemand?
quote:ritmeester schreef op 01 juli 2011 @ 11:39:

Robert F Kennedy jr, is dat dat manneke dat zo schattig salueerde bij de begrafenis van JFK?Nee, dat manneke is al dood. Vliegtuigongeluk.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 01 juli 2011 @ 11:43:

[...]

Nee, dat manneke is al dood. Vliegtuigongeluk.ach, wat sneu. Maar wie is RFK jr dan, en waarom moeten we ons druk maken over zijn mening over onze Geert?
quote:ritmeester schreef op 01 juli 2011 @ 11:44:

[...]

ach, wat sneu. Maar wie is RFK jr dan, en waarom moeten we ons druk maken over zijn mening over onze Geert?

dat zit ik me hier ook af te vragen

bovendien verdenk ik hem ervan dat hij zelf werkelijk geen idee heeft en maar een beetje zit te papagaaien.

Maarja, hij heeft toch het viva forum weten te halen
quote:ritmeester schreef op 01 juli 2011 @ 11:40:

[...]

Ik ben ook snel tevreden, maar dit knaagt.

Omkering van het netnummer van Rotterdam? Dus het was 010, en nu is dat omgekeerd naar 010? En dat vertelt dan niemand?Die opmerking is een cryptische verwijzing naar de 10-0 nederlaag van Feyenoord tegen PSV die dag. Denk ik, want ik snap verder niet wat VVV Venlo daar mee te maken heeft. Weliswaar komt Geert Wilders uit Venlo maar dan nog zie ik het verband niet.
als we dan toch aan het neuzelen zijn: ik begrijp dat vvv-venlo niet: vvv betekent toch al: venlose voetbalvereniging?

Dan vind ik venlose voetbalvereniging venlo een beetje stom
om het maar niet te hebben over mvv maastricht

[...]

ach, wat sneu. Maar wie is RFK jr dan, en waarom moeten we ons druk maken over zijn mening over onze Geert?Wat we vooral niet moeten doen is ons druk maken over wat een Kennedy nazaat/bloedverwant vindt van Wilders. Er zijn belangrijker dingen, het weer bijvoorbeeld. Krijgen we op korte termijn nog zomer?

[...]

ach, wat sneu. Maar wie is RFK jr dan, en waarom moeten we ons druk maken over zijn mening over onze Geert?

Geert Wilders is nu eenmaal geen politicus die de wereld wil veranderen, maar simpelweg inspeelt op angsten van mensen die bang zijn voor de invloed van vreemdelingen.

Iedereen in de wereld zou verder moeten kijken dan het beperkte eigenbelang en zichzelf als onderdeel kunnen beschouwen van een wereldgemeenschap.

Robert F. Kennedy Jr krijgt daarom mijn waardering.
-
quote:goedzo schreef op 01 juli 2011 @ 23:26:

[...]

Geert Wilders is nu eenmaal geen politicus die de wereld wil veranderen, maar simpelweg inspeelt op angsten van mensen die bang zijn voor de invloed van vreemdelingen.

Iedereen in de wereld zou verder moeten kijken dan het beperkte eigenbelang en zichzelf als onderdeel kunnen beschouwen van een wereldgemeenschap.

Robert F. Kennedy Jr krijgt daarom mijn waardering.Mensen die menen te weten wat een ander wil, altijd eng.
quote:goedzo schreef op 01 juli 2011 @ 23:26:

[...]

Robert F. Kennedy Jr krijgt daarom mijn waardering.

Politici die de wereld willen veranderen hebben meestal last van grootheidswaanzin. Van mij hoeft een politicus niet expliciet 'zichzelf als onderdeel te beschouwen van een wereldgemeenschap'. Gewoon netjes het land mee besturen, dat lijkt me al heel wat.

Verder speelt Wilders volgens mij niet zozeer in op de angst voor vreemdelingen, maar op de hinder die mensen ondervinden van de grote allochtone (en misschien inmiddels ook Oost-Europese) onderklasse die in dit land is komen bivakkeren.
quote:ondernemer schreef op 02 juli 2011 @ 11:23:

[...]

Gewoon netjes het land mee besturen, dat lijkt me al heel wat.

Verder speelt Wilders volgens mij niet zozeer in op de angst voor vreemdelingen, maar op de hinder die mensen ondervinden van de grote allochtone (en misschien inmiddels ook Oost-Europese) onderklasse die in dit land is komen bivakkeren.Hij is kortom een opportunist. Daar zijn er genoeg van.
Ik ben geen Geert Wilders fan maar de manier waarop sommige mensen die tegen Geert Wilders zijn redeneren kan ik ook niet volgen...
quote:GiB schreef op 04 juli 2011 @ 09:44:

Ik ben geen Geert Wilders fan maar de manier waarop sommige mensen die tegen Geert Wilders zijn redeneren kan ik ook niet volgen...In het algemeen of in dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven