Robert F. Kennedy Jr. over Geert Wilders

16-06-2011 18:15 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fan Geert Wilders.

Hij krijgt naar mijn gevoel teveel aandacht op de televisie, radio en in de pers.

Robert F. Kennedy Jr. en zijn familie vind ik veel interessanter.

Hij heeft echter een uitgesproken mening over Geert Wilders.

http://altijdwat.ncrv.nl/ ... nedy-jr-wilders-is-racist

Geert Wilders is volgens mij niks in het bijzonder en daarom is het label van Robert F. Kennedy Jr. voor hem naar mijn beleving te hoog gegrepen.

Ik ben het daarentegen wel eens met de toelichting van Robert F. Kennedy Jr.

Aan de andere kant boeit de islam mij niet zo.

Hoe kijken wij vandaag aan tegen spanningen die gecreëerd zijn door een elite?
Ik vind de mening van Robert F Kennedy jr weinig interessant.
quote:Ikbenanoniem schreef op 16 juni 2011 @ 18:28:

Alsof de mening van Robert F Kennedy jr interessant is.Oh nu het over Wilders gaat is het niet interessant, als hij het over moslims had gehad dan was het zeker interessant geweest, toch?
quote:Hanaa schreef op 16 juni 2011 @ 18:30:

[...]

Oh nu het over Wilders gaat is het niet interessant, als hij het over moslims had gehad dan was het zeker interessant geweest, toch?Ik vind de mening van de persoon in kwestie in zijn geheel niet interessant, over welk onderwerp dan ook. Nu tevreden?
Tja, de beste man heeft waarschijnlijk net een paar zinnen over Wilders gelezen en heeft waarschijnlijk sowieso nauwlijks kennis van de situatie in NL. Je laat Rutte toch ook geen mening hebben over een presidentslid uit Slovenië. Is net zo iets. En dan is Rutte nog minister-president.
quote:Friia schreef op 16 juni 2011 @ 18:33:

Tja, de beste man heeft waarschijnlijk net een paar zinnen over Wilders gelezen en heeft waarschijnlijk sowieso nauwlijks kennis van de situatie in NL. Je laat Rutte toch ook geen mening hebben over een presidentslid uit Slovenië. Is net zo iets. En dan is Rutte nog minister-president.Waarom denk je dat? Zou het niet kunnen dat hij zich wel in Wilders heeft verdiept en hem gewoon WEL een racist vindt? Zou best wel eens kunnen namelijk...
@hanaa als dit topic niet over wilders ging, had jij het dan boeiend gevonden..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
"Ik ben geen fan Geert Wilders.

Hij krijgt naar mijn gevoel teveel aandacht op de televisie, radio en in de pers."

En dus dacht je ,ik open er even een topic over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mali30 schreef op 16 juni 2011 @ 18:46:

@hanaa als dit topic niet over wilders ging, had jij het dan boeiend gevonden..Iedereen kan hier schrijven of wegblijven. Verantwoording afleggen is antiek en overbodig.
quote:mali30 schreef op 16 juni 2011 @ 18:46:

@hanaa als dit topic niet over wilders ging, had jij het dan boeiend gevonden..Vast wel hoor.
Assetze, vraag geen verantwoording. Ze is vrij op mijn vraag te antwoorden, of niet!

Geert Wilders is mediageil en weet dat hij met zijn idiote oneliners aandacht krijgt.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:nouschi schreef op 16 juni 2011 @ 18:46:

En dus dacht je ,ik open er even een topic over.

Ik vind vergaande idealisten zoals Martin Luther King, Robert F. Kennedy en J.F. Kennedy verfrissend in deze tijd van opportunisme.

Geert Wilders kan mij gestolen worden, maar zijn aanhang kan ik wel weer begrijpen.

Veranderingen roepen nu eenmaal vaak weerstand op.

De islam interesseert mij ook niet zoveel om eerlijk te zijn.

Ik ben echter blij dat een zoon van Robert F.Kennedy eenheid wil in plaats van verdeeldheid.
Robert Francis Kennedy Junior woont niet in Bos en Lommer, Schilderswijk, Slotervaart of een andere prachtwijk. En over racisme gaat dit ook al niet. Opbokken yankee.
gelukkig zijn er meer mensen die de mening van Kennedy delen en dit al vele malen hebben geuit
quote:MissChief75 schreef op 16 juni 2011 @ 20:13:

gelukkig zijn er meer mensen die de mening van Kennedy delen en dit al vele malen hebben geuitEn er zijn ook een heleboel mensen het grondig met die man oneens.
Vraag me af of hij wel weet waar Nederland ligt. Maar goed ik hecht er ook niet vele waarde aan. Is ongeveer hetzelfde als bijvoorbeeld de zoon van Ruud Lubbers een mening over een of andere persoon in Amerika heeft. Totaal niet boeiend dus.

En was zijn vader niet degene die niet echt meewerkte aan het opheffen van de rassenscheiding. Dat gebeurde pas bij zijn opvolger president Johnson.
Robert Kennedy en Lyndon Johnson waren politieke rivalen, maar ook medestrijders tegen bijvoorbeeld de Jim Crow laws.

http://whitehousetapes.ne ... chool-integration-alabama

Om terug te komen op het onderwerp

http://www.welingelichtek ... conservatief-amerika.html

De kritiek van Robert F. Kennedy Jr. over Geert is daarom wel te begrijpen.

Kiezers van de PVV zullen dit uiteindelijk ook wel inzien.
quote:goedzo schreef op 16 juni 2011 @ 23:39:

Kiezers van de PVV zullen dit uiteindelijk ook wel inzien.Gaat hij bij iedereen persoonlijk langs dan, om uit te leggen wat hij bedoelt?
De elite heeft zich gisteren uitgesproken over het faillissement van de multiculturele samenleving trouwens.

Wat vind jij daarvan TO?
Als ik het profiel van deze man bekijk, dan is daar ook wel het een en ander aan op te merken. Zijn sociale vorming, (on)betrouwbaarheid en egocentriciteit zijn nu ook niet bepaald zijn beste eigenschappen. Hij kruipt uit een dal, maar mag zelf wel eens omkijken.
Congreslid Weiner kan beter even op de koffie gaan bij R.F. Kennedy.
Kennedy had beter dit kunnen zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=377kKBi6anQ
quote:marnie1 schreef op 17 juni 2011 @ 11:46:

Kennedy had beter dit kunnen zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=377kKBi6anQIJzersterk betoog van Pat Condell, geen speld tussen te krijgen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 17 juni 2011 @ 08:23:

De elite heeft zich gisteren uitgesproken over het faillissement van de multiculturele samenleving trouwens.

Wat vind jij daarvan TO?

Ik heb het in mijn opening over een elite en niet over de elite.

De Verenigde Staten van Amerika is nog de machtigste staat ter wereld in militair, wetenschappelijk en economisch opzicht.

Dat laatste is wel aan erosie onderhevig.

De Nederlandse bevolking was al in de jaren zeventig, tachtig en negentig ontevreden over veranderende samenstelling van de bevolking naar Amerikaans voorbeeld.

Nederland volgt echter de landen met status in de: EU, NAVO,IMF en VN.

De Oost-Europese lidstaten van de EU en NAVO zijn om die reden alleen multicultureel in de oorspronkelijke betekenis van het woord.

Ondertussen draait de wereld gewoon door.
quote:mali30 schreef op 16 juni 2011 @ 18:53:

Geert Wilders is mediageil en weet dat hij met zijn idiote oneliners aandacht krijgt.Gelukkig is hij de enige politicus die zo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven