
Vliegen bij KLM
dinsdag 23 november 2010 om 20:05
zondag 26 juni 2011 om 18:04
@pkt
jaa tot nu toe alles gehaald met 100% donderdag hadden we het general examen en morgen beginnen we met de types, erg leuk allemaal. Woensdag heb ik mijn 2de vlucht alweer en die week erop de ICA. Helaas weten we nog niet waar we heen gaan dat krijgen we dinsdag te horen.
is er bij jullie al iemand afgevallen? Bij mij helaas wel...
@peeo
ik heb nooit last van mijn oren, er zijn wel collega's die buisjes laten zetten voor de pijn. Ik vind het geen probleem om iedere vlucht met andere collega;'s te werken. Zo ontmoet je de meest verschillende mensen en als het echt goed klikt kun je samen een vlucht aanvragen. Ook als het niet klikt ben je er weer van af.
jaa tot nu toe alles gehaald met 100% donderdag hadden we het general examen en morgen beginnen we met de types, erg leuk allemaal. Woensdag heb ik mijn 2de vlucht alweer en die week erop de ICA. Helaas weten we nog niet waar we heen gaan dat krijgen we dinsdag te horen.
is er bij jullie al iemand afgevallen? Bij mij helaas wel...
@peeo
ik heb nooit last van mijn oren, er zijn wel collega's die buisjes laten zetten voor de pijn. Ik vind het geen probleem om iedere vlucht met andere collega;'s te werken. Zo ontmoet je de meest verschillende mensen en als het echt goed klikt kun je samen een vlucht aanvragen. Ook als het niet klikt ben je er weer van af.
maandag 27 juni 2011 om 10:24
@PKT: ik zou het leuk vinden om te lezen wat je allemaal doet hoor! MAar je moet er idd wel tijd voor hebben, lijkt me dat je tijdens de ini al genoeg aan je hoofd hebt
Las trouwens dat er vanmorgen een treinstoring was rondom Schiphol. pfff dat is echt de nachtmerrie tijdens mijn ini denk ik....dat ik niet op Schiphol kan komen
De rest heb je zelf onder controle, maar de Nederlandse snelwegen en de NS zijn zo onbetrouwbaar als het maar zijn kan
Las trouwens dat er vanmorgen een treinstoring was rondom Schiphol. pfff dat is echt de nachtmerrie tijdens mijn ini denk ik....dat ik niet op Schiphol kan komen
De rest heb je zelf onder controle, maar de Nederlandse snelwegen en de NS zijn zo onbetrouwbaar als het maar zijn kan
maandag 27 juni 2011 om 13:15
Ik zal ook weer even updaten, super leuk om van PKT en Dizzy te lezen hoe het ze vergaat in de cursus.
Ik heb net mijn 1e reserveblok gehad, en werd aan het einde van dag 3 pas opgeroepen, moest me melden op dag 4. Voor Almaty, 3e x op rij, haha. Maar ik heb me weer geweldig vermaakt, dus ik vind het echt geen straf. Nu nog 2 dagen Europa en dan 3 dagen vrij en dan zit het blok erop. Vond het wachten wel vervelend, je hoort maar niks en dan weet je niet waar je aan toe bent.
Vlucht naar Almaty was overigens best heftig deze keer, rokende pax, noodweer, go around, en daarna een zware landing. Captain riep ons nadat de pax waren uitgestapt bijeen in de business class om uit te leggen wat er gebeurd was en waarom ze welke beslissingen hadden genomen, dat vond ik erg prettig. En gewoon fijn om te weten dat er simpelweg geen risico wordt genomen als de landing niet gaat zoals hij zou moeten gaan.
Verder geniet ik nog steeds met volle teugen, ik zie de mooiste plekken, werk met de liefste en leukste mensen en doe de meest fantastische dingen op bestemming. Vorige week hadden we vanuit Billund (waar ik me overigens ook kostelijk vermaakt heb) UB40 terug aan boord, dat was echt heel erg leuk!
Ik heb net mijn 1e reserveblok gehad, en werd aan het einde van dag 3 pas opgeroepen, moest me melden op dag 4. Voor Almaty, 3e x op rij, haha. Maar ik heb me weer geweldig vermaakt, dus ik vind het echt geen straf. Nu nog 2 dagen Europa en dan 3 dagen vrij en dan zit het blok erop. Vond het wachten wel vervelend, je hoort maar niks en dan weet je niet waar je aan toe bent.
Vlucht naar Almaty was overigens best heftig deze keer, rokende pax, noodweer, go around, en daarna een zware landing. Captain riep ons nadat de pax waren uitgestapt bijeen in de business class om uit te leggen wat er gebeurd was en waarom ze welke beslissingen hadden genomen, dat vond ik erg prettig. En gewoon fijn om te weten dat er simpelweg geen risico wordt genomen als de landing niet gaat zoals hij zou moeten gaan.
Verder geniet ik nog steeds met volle teugen, ik zie de mooiste plekken, werk met de liefste en leukste mensen en doe de meest fantastische dingen op bestemming. Vorige week hadden we vanuit Billund (waar ik me overigens ook kostelijk vermaakt heb) UB40 terug aan boord, dat was echt heel erg leuk!
maandag 27 juni 2011 om 17:35
oh gelukkig maar dat iedereen er nog is, bij mij waren er in de eerste 2 weken 6 meiden die een herkansing hadden gehad. Gelukkig zijn we nu bezig met een nieuwe module en we hoeven nog maar 3 examens te doen. Ik vond zelf de tweede week tot nu toe het zwaarst dus ik ben benieuwd hoe jij die ervaart. Wij gaan helaas nog maar 2x in de CES en dan hebben we al praktijk examen, time flies....
woensdag 29 juni 2011 om 13:13
hoi allemaal,
Trouw mee blijven lezen, blijf het fascinerend vinden de vliegwereld.
Zelf ben ik een beetje gedesillusioneerd, want ik had zojuist mijn eerste gesprek en ben niet door. Ik was de enige kandidaat, en het gesprek was pittig maar ging voor mijn gevoel goed. Heb de recruiters een aardig beeld van mezelf kunnen geven maar helaas, niet goed genoeg! Tot grote verbazing van mijn omgeving en mijzelf. Gelukkig feedback gekregen waar ik aan kan werken, dus wie weet als de vacature weer open gaat probeer ik het nog een keer.
@ alle ini-deelnemers, heel veel succes, hoop dat jullie je wing halen!
Trouw mee blijven lezen, blijf het fascinerend vinden de vliegwereld.
Zelf ben ik een beetje gedesillusioneerd, want ik had zojuist mijn eerste gesprek en ben niet door. Ik was de enige kandidaat, en het gesprek was pittig maar ging voor mijn gevoel goed. Heb de recruiters een aardig beeld van mezelf kunnen geven maar helaas, niet goed genoeg! Tot grote verbazing van mijn omgeving en mijzelf. Gelukkig feedback gekregen waar ik aan kan werken, dus wie weet als de vacature weer open gaat probeer ik het nog een keer.
@ alle ini-deelnemers, heel veel succes, hoop dat jullie je wing halen!
donderdag 30 juni 2011 om 16:45
@mariap: nou ja wat de een veel vindt, vindt de ander weinig natuurlijk. Mij lijkt het salaris na 2 jaar nog niet om over naar huis te schrijven als je begint met 1903 euro bruto per maand.
Maar ik heb nog geen idee wat je daar aan daggelden enzo gemiddeld nog bovenop krijgt....dat kun je er voor een deel wel bovenop tellen.
Ik weet iig wel dat de meeste mensen geen stewardess worden omdat het zo geweldig betaald
Ik lees net op het prikbord trouwens dat er weer mensen gebeld zijn voor een ini op 20 september!!
Maar ik heb nog geen idee wat je daar aan daggelden enzo gemiddeld nog bovenop krijgt....dat kun je er voor een deel wel bovenop tellen.
Ik weet iig wel dat de meeste mensen geen stewardess worden omdat het zo geweldig betaald

Ik lees net op het prikbord trouwens dat er weer mensen gebeld zijn voor een ini op 20 september!!
donderdag 30 juni 2011 om 17:03
donderdag 30 juni 2011 om 21:57
Tsja dat weet je nooit
Maar die nana is volgens mij wel redelijk 'authentiek'
Zie haar wel vaker voorbij komen en gewoon met normale reacties.
En als er maar 14 mensen in een ini gaan is het niet zo gek dat er maar 1 op t forum zit...niet iedereen houdt dat prikbord in de gaten natuurlijk.
Kan je klm morgenochtend zelf niet nog even bellen? Of vlieg je heel vroeg? Zou er zeker ff achteraan gaan als je niets hoort.
Maar die nana is volgens mij wel redelijk 'authentiek'
Zie haar wel vaker voorbij komen en gewoon met normale reacties.
En als er maar 14 mensen in een ini gaan is het niet zo gek dat er maar 1 op t forum zit...niet iedereen houdt dat prikbord in de gaten natuurlijk.
Kan je klm morgenochtend zelf niet nog even bellen? Of vlieg je heel vroeg? Zou er zeker ff achteraan gaan als je niets hoort.
vrijdag 1 juli 2011 om 10:28
Ik vlieg nu ruim 4 jaar bij KLM, 100%, mijn laatste strookje komt op 1700 netto, zonder daggeld. Met daggeld erbij heb ik netto soms meer dan m'n vriend die in de ICT zit.
Ok, hij heeft dan wel een mooie lease auto en tankpas van de zaak... maar voor het niveau werk dat ik doe, en als je een gunstig rooster hebt (kort weg, veel vrij) vind ik het echt niet slecht verdienen!
Ok, hij heeft dan wel een mooie lease auto en tankpas van de zaak... maar voor het niveau werk dat ik doe, en als je een gunstig rooster hebt (kort weg, veel vrij) vind ik het echt niet slecht verdienen!
vrijdag 1 juli 2011 om 10:32
basia, dat is inderdaad best wel een lekker bedrag (zoals je zelf zegt, zeker voor het niveau werk). Maar goed het geld is denk ik niet de belangrijkste reden voor de meeste stewardessen. Het is ook vooral het wereldje dat trekt denk ik.
Het lijkt mij (als burgerlijke bijna 40-er) trouwens moeilijk te combineren met een gezin, het lijkt mij vooral leuk om te doen als je jong en vrijgezel bent.
Groetjes, Mariap
Het lijkt mij (als burgerlijke bijna 40-er) trouwens moeilijk te combineren met een gezin, het lijkt mij vooral leuk om te doen als je jong en vrijgezel bent.
Groetjes, Mariap
vrijdag 1 juli 2011 om 11:05
vrijdag 1 juli 2011 om 17:04
@maria
Ik denk dat dat puur aan je eigen instelling ligt. Ik wil nu niet alle vrouwen over me heen krijgen hier op het forum, maar ik denk dat dit een probleem is dat veel vrouwen voor zichzelf creëren vanuit een soort moederlijk en maatschappelijk schuldgevoel. Want ook de maatschappij (ik bedoel dus niet de airline!) vindt dat je als moeder eigenlijk geen baan mag hebben waarvoor je je kinderen wel eens een paar dagen "alleen" moet laten, zelfs niet als je een man thuis hebt of anderszins een prima vangnet.
Gek genoeg zal er echter nooit iemand aan een mannelijke ca/purser of co/captain vragen "Goh, wel moeilijk he, om iedere keer je kinderen achter te laten?" of "Hoe heb je dat nu geregeld met de kinderen?". Af en toe leven we nog in zo'n ouderwetse wereld, op het prikbord lees ik ook wel eens over stewardessen die mannen hebben die nog nooit alleen voor hun eigen kind hebben gezorgd. Nou vraag ik je, in 2011? Ik zou het maar snel leren als ik jou was, want relaties zijn heus niet waterdicht getuige het percentage echtscheidingen. Je kunt er om allerlei redenen alleen voor komen te staan en iedere ouder, man of vrouw, moet leren om "voor twee" te kunnen tellen als de omstandigheden daarom vragen.
Ik ben zelf (als man) ook op het punt aanbeland dat ik denk; ik zou wel kinderen willen binnen afzienbare tijd (nu en 5 jaar). Maar ik laat de KLM daar niet tussenstaan en al helemaal niet de meningen van mensen die op een kantoor slaven van 9-5 en dus hun kinderen feitelijk alleen zien met het avondeten of het in bed stoppen (dat is, als er niet overgewerkt moet worden!). Want, verrassing, veel kinderen leven hun leven ook voornamelijk van 9-5, helemaal als ze naar school gaan.
Maar goed, misschien ben ik zelf wel redelijk progressief in mijn opvattingen hieromtrent aangezien ik alleen ben opgevoed door mijn moeder. Ik heb dus nooit zoveel geduld heb met mensen die net doen alsof de wereld instort als vader of moeder er even een paar dagen niet is.
Ik denk dat dat puur aan je eigen instelling ligt. Ik wil nu niet alle vrouwen over me heen krijgen hier op het forum, maar ik denk dat dit een probleem is dat veel vrouwen voor zichzelf creëren vanuit een soort moederlijk en maatschappelijk schuldgevoel. Want ook de maatschappij (ik bedoel dus niet de airline!) vindt dat je als moeder eigenlijk geen baan mag hebben waarvoor je je kinderen wel eens een paar dagen "alleen" moet laten, zelfs niet als je een man thuis hebt of anderszins een prima vangnet.
Gek genoeg zal er echter nooit iemand aan een mannelijke ca/purser of co/captain vragen "Goh, wel moeilijk he, om iedere keer je kinderen achter te laten?" of "Hoe heb je dat nu geregeld met de kinderen?". Af en toe leven we nog in zo'n ouderwetse wereld, op het prikbord lees ik ook wel eens over stewardessen die mannen hebben die nog nooit alleen voor hun eigen kind hebben gezorgd. Nou vraag ik je, in 2011? Ik zou het maar snel leren als ik jou was, want relaties zijn heus niet waterdicht getuige het percentage echtscheidingen. Je kunt er om allerlei redenen alleen voor komen te staan en iedere ouder, man of vrouw, moet leren om "voor twee" te kunnen tellen als de omstandigheden daarom vragen.
Ik ben zelf (als man) ook op het punt aanbeland dat ik denk; ik zou wel kinderen willen binnen afzienbare tijd (nu en 5 jaar). Maar ik laat de KLM daar niet tussenstaan en al helemaal niet de meningen van mensen die op een kantoor slaven van 9-5 en dus hun kinderen feitelijk alleen zien met het avondeten of het in bed stoppen (dat is, als er niet overgewerkt moet worden!). Want, verrassing, veel kinderen leven hun leven ook voornamelijk van 9-5, helemaal als ze naar school gaan.
Maar goed, misschien ben ik zelf wel redelijk progressief in mijn opvattingen hieromtrent aangezien ik alleen ben opgevoed door mijn moeder. Ik heb dus nooit zoveel geduld heb met mensen die net doen alsof de wereld instort als vader of moeder er even een paar dagen niet is.
vrijdag 1 juli 2011 om 20:21
Hey ladies! (and gents)
Sinds vandaag lees ik mee op dit forum omdat ik besloten heb om stewardess te worden. Na jarenlang modellenwerk is het tijd voor een steady salaris en nog steeds dat stukje avontuur;) Wat een superleuke verhalen om te lezen! Echt heel gaaf dat iedereen zo netjes de updates over sollicitaties bijhoudt!
Nu ben ik 26 en heb al bij KLM gesolliciteerd toen ik 21 was. Ik ben alle rondes doorgekomen tot de medische test, waar ik afgewezen werd omdat ik Depakine slikte tegen epilepsie. Omdat het een lage dosis was en ik op mijn 16e 1 aanval had gehad dacht ik dat het niet uit zou maken, maar de arts was heel duidelijk; ik mocht niet vliegen. Mega domper natuurlijk, gelukkig kwam toen t modellenwerk op mn pad;)
Nu vraag ik me af of dit uit zal maken als ik weer ga solliciteren. Ik slik al 5 jaar geen medicijnen meer en ben ook 5 jaar aanvalsvrij, ik zou zeggen genezen.
Weet iemand of dit soort dingen in een file staan en naar boven komen als ik weer wil solliciteren? (volgend jaar pas waarschijnlijk, zegt Adecco) Want dan weet ik of ik officiele documenten moet hebben van een neuroloog dat het over is en ik niks meer slik.
Sorry voor t lange verhaal maar ik wil goed voorbereid zijn:) Iemand inside information mbt de medische keuring;)?
Alvast onwijs bedankt!!!
xx
Sinds vandaag lees ik mee op dit forum omdat ik besloten heb om stewardess te worden. Na jarenlang modellenwerk is het tijd voor een steady salaris en nog steeds dat stukje avontuur;) Wat een superleuke verhalen om te lezen! Echt heel gaaf dat iedereen zo netjes de updates over sollicitaties bijhoudt!
Nu ben ik 26 en heb al bij KLM gesolliciteerd toen ik 21 was. Ik ben alle rondes doorgekomen tot de medische test, waar ik afgewezen werd omdat ik Depakine slikte tegen epilepsie. Omdat het een lage dosis was en ik op mijn 16e 1 aanval had gehad dacht ik dat het niet uit zou maken, maar de arts was heel duidelijk; ik mocht niet vliegen. Mega domper natuurlijk, gelukkig kwam toen t modellenwerk op mn pad;)
Nu vraag ik me af of dit uit zal maken als ik weer ga solliciteren. Ik slik al 5 jaar geen medicijnen meer en ben ook 5 jaar aanvalsvrij, ik zou zeggen genezen.
Weet iemand of dit soort dingen in een file staan en naar boven komen als ik weer wil solliciteren? (volgend jaar pas waarschijnlijk, zegt Adecco) Want dan weet ik of ik officiele documenten moet hebben van een neuroloog dat het over is en ik niks meer slik.
Sorry voor t lange verhaal maar ik wil goed voorbereid zijn:) Iemand inside information mbt de medische keuring;)?
Alvast onwijs bedankt!!!
xx
vrijdag 1 juli 2011 om 21:00
quote:lilbutterfly schreef op 01 juli 2011 @ 20:21:
Nu vraag ik me af of dit uit zal maken als ik weer ga solliciteren. Ik slik al 5 jaar geen medicijnen meer en ben ook 5 jaar aanvalsvrij, ik zou zeggen genezen.
Weet iemand of dit soort dingen in een file staan en naar boven komen als ik weer wil solliciteren? (volgend jaar pas waarschijnlijk, zegt Adecco) Want dan weet ik of ik officiele documenten moet hebben van een neuroloog dat het over is en ik niks meer slik.
Sorry voor t lange verhaal maar ik wil goed voorbereid zijn:) Iemand inside information mbt de medische keuring;)?
Lastig verhaal... Ik denk dat je het sterkst staat als je een verklaring hebt van je neuroloog, voor zover je uberhaupt kunt genezen van epilepsie?
Geen idee hoe lang je file bewaard wordt. Ik heb over een periode van ruim 7 jaar 3 keer gesolliciteerd bij de KLM en toen ik was aangenomen, bleek dat men alles nog in een file had. Vandaar dat een bezoekje aan de neuroloog beslist niet overbodig is voordat je weer solliciteert.
Weet wel dat er de afgelopen jaren een strenger beleid is gekomen ten aanzien van het nemen van bepaalde medicatie. Zo mogen bijv. diabetici ook niet meer vliegen. Ook als je aan epilepsie lijdt lijkt mij dit persoonlijk niet echt gunstig. Het is natuurlijk mega-lastig als je epileptische aanvallen krijgt tijdens je werk. Want werken in een drukcabine is echt een aanslag op je lijf. Ik heb het als stewardess een paar keer meegemaakt dat een passagier een epileptische aanval kreeg, en dat was absoluut geen pretje.
Ik hoop voor je dat het je lukt er doorheen te komen, maar hou wel rekening met wederom een eventuele afwijzing.
Nu vraag ik me af of dit uit zal maken als ik weer ga solliciteren. Ik slik al 5 jaar geen medicijnen meer en ben ook 5 jaar aanvalsvrij, ik zou zeggen genezen.
Weet iemand of dit soort dingen in een file staan en naar boven komen als ik weer wil solliciteren? (volgend jaar pas waarschijnlijk, zegt Adecco) Want dan weet ik of ik officiele documenten moet hebben van een neuroloog dat het over is en ik niks meer slik.
Sorry voor t lange verhaal maar ik wil goed voorbereid zijn:) Iemand inside information mbt de medische keuring;)?
Lastig verhaal... Ik denk dat je het sterkst staat als je een verklaring hebt van je neuroloog, voor zover je uberhaupt kunt genezen van epilepsie?
Geen idee hoe lang je file bewaard wordt. Ik heb over een periode van ruim 7 jaar 3 keer gesolliciteerd bij de KLM en toen ik was aangenomen, bleek dat men alles nog in een file had. Vandaar dat een bezoekje aan de neuroloog beslist niet overbodig is voordat je weer solliciteert.
Weet wel dat er de afgelopen jaren een strenger beleid is gekomen ten aanzien van het nemen van bepaalde medicatie. Zo mogen bijv. diabetici ook niet meer vliegen. Ook als je aan epilepsie lijdt lijkt mij dit persoonlijk niet echt gunstig. Het is natuurlijk mega-lastig als je epileptische aanvallen krijgt tijdens je werk. Want werken in een drukcabine is echt een aanslag op je lijf. Ik heb het als stewardess een paar keer meegemaakt dat een passagier een epileptische aanval kreeg, en dat was absoluut geen pretje.
Ik hoop voor je dat het je lukt er doorheen te komen, maar hou wel rekening met wederom een eventuele afwijzing.
zaterdag 2 juli 2011 om 09:37
@kenduskeag,
Wat goed dat jij er zo over denkt! Ik heb ook wel een progressieve man. Maar mijn ervaring is (wij werken wel allebei op kantoortijden, beiden 4 dagen, met 2 kleine kinderen) dat het toch bij ons al een heel geregel is. De standaardopvang is geregeld. Maar er zijn altijd weer van die bijzonderheden (doktersbezoekjes, schoolreisje, sportdag op school, borrels van het werk, studiedagen van de juffen etc.) waardoor je regelmatig met de agenda op schoot een rondje moet bellen om alles weer geregeld te krijgen. Als dan 1 van de twee een paar dagen per week of per 2 weken weg is, dan ben je heel vaak aan het regelen en bellen. Want vind maar eens kinderopvang dan. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is wel een extra factor om rekening mee te houden. Ik heb 2 buurvrouwen die onregelmatig werken (zorg) En die hoor ik vaak over extra oppassen en gedoe.
Wat goed dat jij er zo over denkt! Ik heb ook wel een progressieve man. Maar mijn ervaring is (wij werken wel allebei op kantoortijden, beiden 4 dagen, met 2 kleine kinderen) dat het toch bij ons al een heel geregel is. De standaardopvang is geregeld. Maar er zijn altijd weer van die bijzonderheden (doktersbezoekjes, schoolreisje, sportdag op school, borrels van het werk, studiedagen van de juffen etc.) waardoor je regelmatig met de agenda op schoot een rondje moet bellen om alles weer geregeld te krijgen. Als dan 1 van de twee een paar dagen per week of per 2 weken weg is, dan ben je heel vaak aan het regelen en bellen. Want vind maar eens kinderopvang dan. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is wel een extra factor om rekening mee te houden. Ik heb 2 buurvrouwen die onregelmatig werken (zorg) En die hoor ik vaak over extra oppassen en gedoe.
zaterdag 2 juli 2011 om 12:22
@kenduskeag: je hebt inderdaad echt zó gelijk!
Heel raar dat er vrijwel alleen aan vrouwen die stess zijn of willen worden, wordt gevraagd "hoe doe je dat dan met de kinderen??" en idd niet (of iig veeeeel minder) aan mannelijke stewards of piloten bijvoorbeeld.
soms is de maatschappij nog zo krom....
Heel raar dat er vrijwel alleen aan vrouwen die stess zijn of willen worden, wordt gevraagd "hoe doe je dat dan met de kinderen??" en idd niet (of iig veeeeel minder) aan mannelijke stewards of piloten bijvoorbeeld.
soms is de maatschappij nog zo krom....
zondag 3 juli 2011 om 10:32
Hierbij een update van de training. 2de week zit erop! Wederom alle toetsen met 100% gehaald. Merk dat ik moe begin te worden, het vele leren en moeten blijven presteren gaat zijn tol eisen. Ondanks dat is het erg gezellig en kan ik niet wachten totdat ik los ben.
Had afgelopen dinsdag mIjn eerste trainingsvlucht. Heel erg gaaf, dan weet je ineens waar je het voor doet. Iedereen was super aardig en nam echt de tijd voor je. Ik heb zoveel mogelijk meegedaan, al ging het natuurlijk nog heel langzaam door de onervarenheid. Goede beoefening gehad en met een grote smile ging ik dan ook naar huis.
Nu weer aan de studie in het zonnetje.
Dizzy hoe gaat het bij jou? De eerste helft zit er voor jou alweer op! Weet je al waar je ica heen gaat?
Liefs pkt
Had afgelopen dinsdag mIjn eerste trainingsvlucht. Heel erg gaaf, dan weet je ineens waar je het voor doet. Iedereen was super aardig en nam echt de tijd voor je. Ik heb zoveel mogelijk meegedaan, al ging het natuurlijk nog heel langzaam door de onervarenheid. Goede beoefening gehad en met een grote smile ging ik dan ook naar huis.
Nu weer aan de studie in het zonnetje.
Dizzy hoe gaat het bij jou? De eerste helft zit er voor jou alweer op! Weet je al waar je ica heen gaat?
Liefs pkt