Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring parfumsuper.nl

01-07-2011 21:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ten eerste: nee dit is geen reclame, ik wil gewoon weten of iemand ervaring heeft met parfumsuper.nl.

Ik wil een parfum en die is 25 euro goedkoper dan bij de andere parfumwebsites hier in NL.
Geen ervaring. Wel met Parfum.nl. En dat is een goede ervaring.
Ik heb goede ervaringen met topdrogist.nl. Parfumsuper ken ik niet.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Geen ervaring mee. Kan je helaas niet helpen
Ik heb meerdere keren een bepaalde edt bij parfumsuper gekocht omdat ik deze nergens anders kan kopen. Bij parfumsuper hebben ze een erg groot assortiment.

Ik heb goede ervaringen.
Ik heb daar besteld en ben heel tevreden. Ten eerste, ik heb gezocht naar Miss Dior Cherie die al niet meer geproduceerd was (oude geur), en die hadden ze nog. De klantenservice had mij alle codes van verpakking genoemd (waardoor ik kon identificeren) en special voor mij deze verpakking opzij gezet. Daarna was alles snel afgehandeld.

Kort daarna heb ik nog een kortingscode 4 euro gekregen en kon deze met 4 mensen delen! (dat zijn inmiddels verzendkosten).

Helaas heb ik van die kortingscode geen gebruik gemaakt, en die is maar 1 mnd geldig. Als iemand nog die code kan aanvragen, vermeld aub mijn mail adres er in. Dat kost je niets, en ik kan dan nieuwe parfum bestellen met gratis verzending. Mijn mailadres is: <mijn nicknaam>@mail.ru Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven