Mode & Beauty alle pijlers

Make-up

01-07-2011 10:01 48 berichten
WANNEER BEGON JE VOOR HET EERST MET REGELMAAT MAKE-UP TE DRAGEN/

ZELF GING IK OP MIJN 17E MET MIJN MOEDER NAAR EEN PASAR MALAM EN MIJN MOEDER KOCHT TOEN BRUINE POEDER VOOR MIJ,. HET STOND MOOI. MAAR IK HEB HET DAARNA NAUWELIJKS GEBRUIKT OMDAT ER GEEN GELEGENHEDEN VOOR GECREERD WERDEN IN MIJN OPTIEK.

LATER PAS, NA MIJN 25STE TOEN IK DATES KREEG GING IK VOOR DE LIPSTICK.

UITERST KARIG MET MAKE-UP DUS. MISSCHIEN IS DAT DE REDEN DAT IK HEEL LAAT VERKERING KREEG. WAT VINDEN JULLIE VAN DEZE STELLING?
Alle reacties Link kopieren
goed idee, forum vervuiling. Misschien hoopt ze dat ze met caps-lock door de negeerbutton heen kan schreeuwen.
wat is pasar malam???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pasar_Malam

klinkt gezellig
quote:kaatje_85 schreef op 01 juli 2011 @ 10:08:

[...]

EN GEEN VRIENDEN!EN GEEN PONY.
..en nu?
O sorry, bedoel natuurlijk: EN NU? TO WAAR BEN JE DAN?
Nou, als je niet van nature mooi bent dan helpt make-up toch een handje en ja, ik was nooit het mooiste meisje van de klas.

Kan dus daaraan liggen, die late verkeringen.

Verder ontmoette ik tijdens de vakantie na de eindexamens een meisje uit een van mijn klassen die altijd mascara droeg. Ze vertelde dat ze niet verder ging studeren omdat ze zwanger was. Ze was de eerste van onze lichting examenjaar 1978 van het atheneum die zo vroeg erbij was

Serieus, achteraf denk ik echt dat dat door dat dagelijkse laagje mascara kwam.
Nou zeg, daar zou ik ook jaloers op worden hoor. Niet studeren omdat je zwanger bent, dan heb je 't echt helemaal voor elkaar natuurlijk! En dat alleen door mascara!
Ik wist niet dat je van Mascara zwanger kon worden. Weer wat geleerd.

Overigens is uit onderzoek gebleken dat vrouwen die een beetje make-up dragen sneller carriere maken dan vrouwen die helemaal geen make-up gebruiken. Jezelf dichtplamuren werkt averechts, maar met een klein beetje mascara en rode lippenstift nemen je collega's je meer serieus en maak je meer indruk. Hoewel carriere niet om uiterlijke verzorging zou moeten draaien, werkt het dus in je nadeel als je helemaal make-uploos naar je werk gaat.
Hoe lager je opleidingsnivio hoe eerder de meisjes make-up gebruiken.

Wie geeft zijn mening? Het viel me namelijk altijd op dat de meisjes van de Huishoudschool en later van het lbo altijd make-up op hadden. En dat de havo en vwo leerlingen dat veel minder deden.
quote:cynthiao schreef op 03 juli 2011 @ 15:21:

Hoe lager je opleidingsnivio hoe eerder de meisjes make-up gebruiken.

Wie geeft zijn mening? Het viel me namelijk altijd op dat de meisjes van de Huishoudschool en later van het lbo altijd make-up op hadden. En dat de havo en vwo leerlingen dat veel minder deden.Het valt mij op dat jij niet helemaal lijkt te sporen
Caplocks uit CYNTHIAO,werk eens aan je zelfvertrouwen,ga hulp zoeken en vooral,get a life!Dit is gewoon zorgwekkend.
Hetzelfde geldt voor naar de kapper gaan.

Pas op mijn 21ste toen ik zelf geld ging verdienen ging ik naar de kapper.

Naar de kapper gaan doen die meiden met een lager opleidingsnivo ook eerder gewoon omdat ze eerder gaan werken.

Naar de kapper gaan scoort volgens mij ook goed om aandacht van mannen te scoren.
quote:cynthiao schreef op 04 juli 2011 @ 10:27:

Hetzelfde geldt voor naar de kapper gaan.

Pas op mijn 21ste toen ik zelf geld ging verdienen ging ik naar de kapper.

Naar de kapper gaan doen die meiden met een lager opleidingsnivo ook eerder gewoon omdat ze eerder gaan werken.

Naar de kapper gaan scoort volgens mij ook goed om aandacht van mannen te scoren.

Zo soms heb ik het gevoel dat Cynthiao geboren is in 1823 ofzo...

Tip: Weet je wat ook goed de aandacht van mannen trekt?

Iets minder zagen en minder zielig doen!
Weet je wat ook goed scoort behalve minder zeiken en zielig doen?

Altijd je benen wijd open spreiden voor ze.
Jesus, vanwaar die grote letters?
Ik denk iedere keer maar aan een woord bij al deze onzintopics: stoïcijns!
quote:cynthiao schreef op 04 juli 2011 @ 19:23:

Weet je wat ook goed scoort behalve minder zeiken en zielig doen?

Altijd je benen wijd open spreiden voor ze.

Bedankt voor de tip, maar ik ben interessant genoeg van mezelf,

zelfs zonder make-up. Maar jij mag het gerust uittesten hoor!
Wie gebruikt er regelmatig foundation?

Ik vind het mooi overkomen, mooier als alleen poeder omdat alle vlekjes zo worden gecamoufleerd. Omdat ik echter altijd met mijn handen aan mijn gezicht zit laat ik overal, via mijn vingers, vlekken achter.

Daarom is het weer zo onhandig.
quote:cynthiao schreef op 07 juli 2011 @ 11:32:

Wie gebruikt er regelmatig foundation?

Ik vind het mooi overkomen, mooier als alleen poeder omdat alle vlekjes zo worden gecamoufleerd. Omdat ik echter altijd met mijn handen aan mijn gezicht zit laat ik overal, via mijn vingers, vlekken achter.

Daarom is het weer zo onhandig.

Ik gebruik zelf geen foundation maar zie het wel eens staan en je hebt diverse soorten.

Je hebt foundation die ontkreukelt, foundation die een hele dag perfect blijft zitten, foundation die poriën vervagen.

Lijkt mij dat er dan ook wel foundation tussen zit die niet afgeeft tenzij een je foundation uit het jaar kruik hebt op waterverfbasis.
Ze is nog aan het na pubberen..
Nou ik heb maar een mavo diploma, dus je begrijpt dat ik al snel naar de kapper ging.

Nog een wonder dat ik pas op mijn 31e moeder werd!
Cynthiao, ga iets met je leven doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven