Schaamhaar

21-03-2008 08:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik weer eens in de sauna en daar viel mij op dat er steeds meer vrouwen maar ook mannen hun schaamhaar verwijderen. Helemaal kaal gaat mij zeker bij mannen een beetje te ver. Hoe doen jullie het en hoe is het bij jullie mannen?

kaal

Totaal aantal stemmen: 99

kaal bij mannen ja/nee (42%)
kaal bij vrouwen ja/nee (58%)
quote:Jaschenca schreef op 02 juli 2011 @ 00:40:

[...]

Hmm, iets moet dus een functie hebben? Beffen, pijpen, neuken zonder kindjes maken, wat is de functie?

Waarom zouden we de natuur geen handje helpen?

Geen seks meer dus.Van mij mag je hoor
quote:kereltje schreef op 02 juli 2011 @ 00:43:

[...]

Van mij mag je hoor Ik geniet hoor en hang daar geen kale of behaarde kut/lul aan. Lijkt me nogal bekrompen, eerlijk gezegd.
quote:Jaschenca schreef op 02 juli 2011 @ 00:45:

[...]

Ik geniet hoor en hang daar geen kale of behaarde kut/lul aan. Lijkt me nogal bekrompen, eerlijk gezegd.Ik begrijp je wel hoor en denk er net zo over. Het was meer een reactie op een vorige post die vond dat het haar een functie had.
quote:Chantalo1984 schreef op 23 juni 2011 @ 13:52:

[...]

we zitten niet op school he dus laat die gene lekkerWil jij niet zo onbeleefd doen!
quote:Very.Cherry schreef op 14 april 2008 @ 23:46:

[...]

Je betaalt hier niet per letter hoor, dat gaat gwn per woord Want deze opmerking is gewoon geniaal! Zó 2008.
Ik trim en heb men ballen kaal en bij de vrouw zie ik graag een klein driehoekje met kale lipjes.
quote:Substanza_ schreef op 01 juli 2011 @ 19:32:

[afbeelding]

Asjemenou...

Ja, dat is ook een manier van scheren...

Ik ben op zoek naar een filmpje van Loeki de Leeuw waarin hij met een kettingzaag een bloem omzaagt.
World of Warcraft: Legion
Meisje helemaal kaal, ik rond stam en ballen kaal...
Scheer mezelf momenteel niet, kan me voorstellen dat ik achter m'n ballen wat ga scheren omdat dat wellicht wat hygiënischer is.

Bij een vrouw vind ik meestal (wat) haar mooier dan helemaal kaal, maar sommige vrouwen staat kaal ook mooi.

Wat ik in ieder geval zeer beslist niet mooi vind, zijn vrouwen die een zodanig oerwoud hebben dat de beharing doorgaat op de benen en de buik tot voorbij de navel. Ik vrees dat dan die Stihl kettingzaag van die foto niet afdoende is om het weer appetijtelijk te krijgen.
Alles kaal behalve een klein streepje in het midden..Wel verbaas ik me er over dat alles weer zo snel stoppelig is, en als ik het dan weer wil scheren wordt het erg geïrriteerd.

Bij man het liefst netjes getrimd en de ballen kaal.
bij de vrouw lekker harsen is heerlijk tijdens het beffen
quote:mooiboy schreef op 03 juli 2011 @ 18:22:

bij de vrouw lekker harsen is heerlijk tijdens het beffenKnap hoor, harsen en beffen tegelijk! Pas je wel op voor je tong?
Wordt zo ziek van die stoppels en bultjes na het scheren. Mijn vrouw heeft een hele gevoelige huid. Zij voelt het al binnen 5 minuten als ik mezelf heb geschoren. Met een mesje wel te verstaan.

Ondanks alle adviezen en probeer methode's nog steeds de bultjes niet kunnen voorkomen.

Ben bang dat ik haar nooit meer zonder schaamhaar zal zien.

Kort houden is waarschijnlijk het hoogst haalbare.

Baal daar eigenlijk wel heel erg van.

Is er iemand met een hele gevoelige huid die weet hoe het anders kan?????
Mijn collega adviseerde jaren geleden gewoon babyolie... Welk merk maakt niet zoveel uit (Je hebt voor gewone en gevoelige huid) meteen na het douchen/scheren insmeren, en de irritaties moeten een stuk meevallen. Zal niet direct de eerste keer helpen...

Ik moet zeggen dat het persoonlijk wel werkt.
De poll snap ik niet hoor, maar ik heb een keurig geschoren streepje en mijn vriend scheert zijn balzak kaal, dat vind ik ook het prettigst.
Allebei kaal maar dat is meer uit gemakzucht! Streepje bij de vrouw is mooier maar veel werk (zo is mij verteld!). En aangezien ik ook niet graag mijn neus tussen haar haar heb, scheer ik zelf ook. 'Liefde' moet van twee kanten komen!
Alleen een onbewoond eiland is onbeleefd!

Wees iemand, wees jezelf!
quote:devrijgezelleman schreef op 18 juli 2011 @ 11:33:

Allebei kaal maar dat is meer uit gemakzucht! Streepje bij de vrouw is mooier maar veel werk (zo is mij verteld!). En aangezien ik ook niet graag mijn neus tussen haar haar heb, scheer ik zelf ook. 'Liefde' moet van twee kanten komen!

Moet je eens een driehoekje proberen ..

Maar seriously, zo veel werk is dat écht niet..
quote:perseph0ne schreef op 18 juli 2011 @ 12:44:

[...]

Moet je eens een driehoekje proberen ..

Maar seriously, zo veel werk is dat écht niet..Zal het de volgende gelegenheid voorstellen...
Alleen een onbewoond eiland is onbeleefd!

Wees iemand, wees jezelf!
Heb gisteren in de sauna wederom geconstateerd dat ik een kale zak géén gezicht vind.

Van mij mag de man zijn haar gewoon lekker laten staan, beetje kortwieken misschien maar aub niet kaal.
Jawel hoor! Wel kaal! Heb dit weekend besloten dat een kale zak toch het allerlekkerst is om je tong langs te laten gaan.

En bovendien vind ik een beetje pluis erop toch wel lelijk eigenlijk. Erboven hoeft van mij niet helemaal kaal, maar daar waar je wat mee wilt doen zo min mogelijk behaard aub.
quote:kereltje schreef op 02 juli 2011 @ 00:51:

[...]

Ik begrijp je wel hoor en denk er net zo over. Het was meer een reactie op een vorige post die vond dat het haar een functie had. Dat was dus een reactie op mij dan. Je vroeg je af wat voor functie het dan had? Nou.. de wrijving die schaamhaar veroorzaakt tijdens het neuken zorgt ervoor dat ik heerlijk klaarkom. Gladde huid doet dat voor mij niet, en daarbij heb je minstens evenzovaak stoppels en dat doet gewoon pijn.
Niet Zaar, niet kaal! Tis geen gezicht. Zo`n kippevellerig zakje zonder haar..ieuw... had ik al ieuw gezegd?

Doe mij maar gewoon haar. En ik gebruik wel wat extra spuug als ik er met mijn tong langs ga.
Oh sja Roos, dat zal zijn het zijn. Hier hing gewoon iets groots voor het zakje, viel het kippevel niet zo op

Flossen is vies! Daar kan geen spuug tegenop.
De vrouwen die ik tot nog toe gebeft heb, hadden ofwel helemaal geen haar ofwel stoppels. Tijdens het likken voel ik daar niets van, ook niet omdat ik de schaamlippen voorzichtig uit elkaar duw. Ik weet niet hoe het is om een ongeschoren vagina te likken.
World of Warcraft: Legion
Brazilian wax iedere 6 weken. Paar weken glad. Ideaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven