Eindigen met oraal?

02-07-2011 11:16 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn vriendin vaginaal heb genomen, wil ze het nooit met een pijpbeurt afmaken. Is het niet oké om na vaginale sex te pijpen?

Ik vind het niet zo erg hoor, want er zijn natuurlijk genoeg andere manieren, maar ik vroeg het me alleen af. Aan de andere kant wil ze ook niet dat ik haar poesje dan nog lik, is daar soms dan wat mee??
Ik persoonlijk ben er ook niet zo'n fan van.. heeft ie in je poesje liggen roeren en dan mag je 'm zelf schoonlikken.
Voor haar kennelijk wel. Wat verwacht je nu, dat hier mensen gaan vertellen dat je vriendin gek is en dat er dan iets verandert?

"schat, je moet me nu klaar pijpen hoor, want dat vinden ze op het viva-forum"
Peet, je bent zo openhartig... waarom vráág je het haar niet??

Ja, ik pijp wel na het neuken en ja, hij mag mij ook likken na het neuken en nee, daar is soms niks mee... maar heb jij wat aan die info??
quote:ritmeester schreef op 02 juli 2011 @ 11:18:

Voor haar kennelijk wel. Wat verwacht je nu, dat hier mensen gaan vertellen dat je vriendin gek is en dat er dan iets verandert?

"schat, je moet me nu klaar pijpen hoor, want dat vinden ze op het viva-forum"

Begrijp me niet verkeerd. Ik verwacht helemaal niks te horen, het is pure nieuwsgierigheid.

En als mijn schatje het niet wilt, dan hoeft het natuurlijk ook niet.
Nah Roos, dat wilde ik net zeggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat ik meer van de onderzoekjes ben. Sorry.
ik vind het zelf ook niet fijn als ie eerst in me kut heeft lopen roeren en dat ik het dan vervolgens mag aflikken...
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Greet mainds summer, greet mainds.

(baal nog steeds dat ik de naam van de koffieman niet meer weet!!)
Jeetje, ik smaak verrukkelijk... jullie niet??
Peet, ik zou het ook eerst ff vragen aan haar. Bij ons eindigt het ook nooit met pijpen, dat vind ik gewoon niet zo lekker. Als hij me wilt beffen, be my guest. Pijpen is meer voorspel, zeg maar.
Leven en laten leven
Ik smaak naar vanillestokjes met karamel Rooss!

Fijn, begin jij even lekker over de koffieman!

Loop ik er weer een dag over na te denken...
Ik vind het trouwens wel geil als ik hem pijp en mezelf proef...
Summer, hoe laat en wanneer? Neem ik het ijs mee!!

Jajaja hij blijft door het knopje spoken zo af en toe, vond het zo`n schatje!!

En dat vind ik dus ook geil... bij mij geen karamel maar eeeeh ander lekkers...dus!
*noteert in smartfoon...ijs date met Rooss*

EN Peet, heb je wat aan onze bevindingen?
Ik was dus lekker een broodje hagelslag aan het eten. Soms dan zie je een topic en dan denk je nog, niet openen...
Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende sexwensen. Wat niet wil, wil niet. Jammer voor haar en jammer voor jou.
quote:nike schreef op 02 juli 2011 @ 11:47:

Ik was dus lekker een broodje hagelslag aan het eten. Soms dan zie je een topic en dan denk je nog, niet openen...Wel goed voor de lijn. Wees blij dat je geen broodje warm vlees aan het eten was
quote:Summerdance schreef op 02 juli 2011 @ 11:47:

*noteert in smartfoon...ijs date met Rooss*

EN Peet, heb je wat aan onze bevindingen?*dolletjes, Summer!*

Ja, Peet dat zou ik ook wel willen weten. "schahat, de viva dames vinden zichzelf best oké smaken, dus niet zeuren jij voortaan gewoon hup, de pik in het mondje na het neuken, deal?"
quote:Ik vind het trouwens wel geil als ik hem pijp en mezelf proef...Ik ook. Maar ik zal sowieso wel iets fout doen, want er heeft nog nooit iemand in mij 'geroerd'.
Liever elitair dan een pauper!
Ik vind het ook wel geil! Ik smaak ook lekker. Hij laat mij ook regelmatig mijn squirt van zijn hand/vingers oplikken. Seks = vies = lekker
quote:Rooss4 schreef op 02 juli 2011 @ 13:37:

Ja, Peet dat zou ik ook wel willen weten. "schahat, de viva dames vinden zichzelf best oké smaken, dus niet zeuren jij voortaan gewoon hup, de pik in het mondje na het neuken, deal?"Hahahahaha!!!!! Het valt allicht te proberen, maar ik ben bang dat het niet gaat werken! Van mij hoeft het absoluut niet en ik denk ook niet dat het veel toevoegt. Maar waar het mij eigenlijk om ging, is of jullie het vies vinden om jezelf te proeven. Voor de rest, bedankt voor jullie reacties.
*zucht* vraag dát dan gewoon!!
Het is wel geil hoor, om vingers in haar mond te stoppen na die beneden ergens bezig zijn geweest. Zou zeggen probeer het eens. Leuk bij het voorspel.
quote:peet1974 schreef op 02 juli 2011 @ 16:12:

[...]

Hahahahaha!!!!! Het valt allicht te proberen, maar ik ben bang dat het niet gaat werken! Van mij hoeft het absoluut niet en ik denk ook niet dat het veel toevoegt. Maar waar het mij eigenlijk om ging, is of jullie het vies vinden om jezelf te proeven. Voor de rest, bedankt voor jullie reacties.Je vroeg het je af. Nou, ik vind het ook niks. Ik hou ook niet zo van zure haring! Als je persé wilt dat je wordt 'klaargepijpt' dan kun je haar vragen of je een condoom mag gebruiken en deze afdoet als ze je gaat pijpen, maar ik geef je weinig kans.
Leven en laten leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven