Bruidskapsel, advies graag :D
zaterdag 2 juli 2011 om 22:03
Ik zou er veel krullen in laten zetten (mits het een strak lijfje is, weet zo even niet wat voor jurk ik me moet voorstellen bij wat je noemt) voor volume. Eventueel met een soort halve staart bij elkaar gebonden met een bloemstukje oid erbij.
Ik vind dat opgestoken wel mooi, maar meer iets voor een stijvere bruiloft.
Ik vind dat opgestoken wel mooi, maar meer iets voor een stijvere bruiloft.
zaterdag 2 juli 2011 om 22:05
Ik heb trouwens ook tweemaal een proefkapsel laten doen. De kapster had toch echt een heel ander idee dan ik.
Jeetje wat was het moeilijk om tot haar door te dringen. De eerste keer had ik drie plaatjes bij me. De tweede keer 10!! zodat ik duidelijk kon mkane voor welke look ik ging. Zij wilde ook een helemaal stijfgespoten strakgekapt standaard bruidskapsel maken.
Jeetje wat was het moeilijk om tot haar door te dringen. De eerste keer had ik drie plaatjes bij me. De tweede keer 10!! zodat ik duidelijk kon mkane voor welke look ik ging. Zij wilde ook een helemaal stijfgespoten strakgekapt standaard bruidskapsel maken.
zaterdag 2 juli 2011 om 22:10
Opgestoken en half opgestoken. Ik vind het allebei wel mooi. Mits het opgestoken er wel een beetje speels uitziet.
In de zomer is het wel lekker als het allemaal uit mijn nek is. Ik trouw eind augustus namelijk. Maar goed, half los staat wat zachter, vind ik.
Die bloem om de hals van de jurk hoort er inderdaad niet bij.
In de zomer is het wel lekker als het allemaal uit mijn nek is. Ik trouw eind augustus namelijk. Maar goed, half los staat wat zachter, vind ik.
Die bloem om de hals van de jurk hoort er inderdaad niet bij.
zondag 3 juli 2011 om 08:51
Wel mooi zo'n bol maar niet als ie te groot wordt...
Mooie jurk! Ik had ook een rembo 5 jaar geleden, ongeveer zelfde stijl
Ik vind die 1e foto van Heleen erg mooi, maar opgestoken haar vind ik eigenlijk mooier bij zo'n jurk. Ik zal eens even wat plakken - hopelijk kan ik iets vinden wat bij je haar past!
Mooie jurk! Ik had ook een rembo 5 jaar geleden, ongeveer zelfde stijl
Ik vind die 1e foto van Heleen erg mooi, maar opgestoken haar vind ik eigenlijk mooier bij zo'n jurk. Ik zal eens even wat plakken - hopelijk kan ik iets vinden wat bij je haar past!