Mode & Beauty alle pijlers

Bruidskapsel, advies graag :D

02-07-2011 21:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wat vinden jullie van dit kapsel?
Wat voor jurk draag je er bij en heb je een hele strakke, stijve bruiloft of is het allemaal wat losser?
Ik heb een Rembo Styling jurk. Het is absoluut geen stijve bruiloft. Het is overdag met High Tea in een boerderij, veel natuur. Een buitenlokatie dus.

Ik zou er veel krullen in laten zetten (mits het een strak lijfje is, weet zo even niet wat voor jurk ik me moet voorstellen bij wat je noemt) voor volume. Eventueel met een soort halve staart bij elkaar gebonden met een bloemstukje oid erbij.

Ik vind dat opgestoken wel mooi, maar meer iets voor een stijvere bruiloft.
Oh zie nu de foto haha, mooie jurk! Weet alleen niet of dan krullen geschikt zijn door al die roezeltjes bij de hals
Wil je je haar helemaal omhoog of naar beneden of half omhoog?
Ik denk het wel als die bloem of wat het is niet bij de jurk hoort. Zou dan echt voor een volle bos krullen gaan, staat speels, maar wel vrouwelijk. En eventueel dan met een haarstukje bij elkaar binden losjes? Of is dat te casual?
Sorry, nog even oefenen met plaatjes plakken
Ik heb trouwens ook tweemaal een proefkapsel laten doen. De kapster had toch echt een heel ander idee dan ik.

Jeetje wat was het moeilijk om tot haar door te dringen. De eerste keer had ik drie plaatjes bij me. De tweede keer 10!! zodat ik duidelijk kon mkane voor welke look ik ging. Zij wilde ook een helemaal stijfgespoten strakgekapt standaard bruidskapsel maken.
Opgestoken en half opgestoken. Ik vind het allebei wel mooi. Mits het opgestoken er wel een beetje speels uitziet.

In de zomer is het wel lekker als het allemaal uit mijn nek is. Ik trouw eind augustus namelijk. Maar goed, half los staat wat zachter, vind ik.

Die bloem om de hals van de jurk hoort er inderdaad niet bij.
Met jouw haar zou zioets misschien wel mooi zijn;

Onderste plaatje van heleen1234 is prachtig!
tsja.....
Ik vind het 1e plaatje van Heleen erg mooi.
Wel mooi zo'n bol maar niet als ie te groot wordt...

Mooie jurk! Ik had ook een rembo 5 jaar geleden, ongeveer zelfde stijl

Ik vind die 1e foto van Heleen erg mooi, maar opgestoken haar vind ik eigenlijk mooier bij zo'n jurk. Ik zal eens even wat plakken - hopelijk kan ik iets vinden wat bij je haar past!
Heb je ook een foto van je proefkapsel?
Grrr, nu is alles weg en zoontje wakker dus ik kom straks pas weer terug... Sorry!
Zie update in de OP!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven