Juli 2011 #
woensdag 29 december 2010 om 13:03
naamlftuitg.
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
vrijdag 1 juli 2011 om 16:03
ik kwam ook even spieken of er al nieuws was
Dames... tis onze maand nu ...... Zag ik het juni topic dat er daar nog 1 moet bevallen.... Heb nu het idee dat ons topic wat meer in de gaten gehouden gaat worden hahahaha
Ik ben ook zo nieuwschierig wat er in mijn buik zit......
EN ik ben het een beetje erg zat.... jullie ook?
Mijn vingers gaan zwellen nu en mijn gewrichten worden wat pijnlijker. En daarbij heb ik het gevoel dat het kindje er half uit hangt ofzo .
Dames... tis onze maand nu ...... Zag ik het juni topic dat er daar nog 1 moet bevallen.... Heb nu het idee dat ons topic wat meer in de gaten gehouden gaat worden hahahaha
Ik ben ook zo nieuwschierig wat er in mijn buik zit......
EN ik ben het een beetje erg zat.... jullie ook?
Mijn vingers gaan zwellen nu en mijn gewrichten worden wat pijnlijker. En daarbij heb ik het gevoel dat het kindje er half uit hangt ofzo .
vrijdag 1 juli 2011 om 16:20
Lieselotje, ik ben het helemaal zat:) Ik voel me niet echt lekker, alsof ik nergens zin heb of zo...Vooral geen zin in bewegen. Ook een beetje misselijk, last van harde buiken...Ook last van mensen op de schoolplein die mij elke dag vragen of ik nog niet bevallen ben Kortom wil mijn lijf weer terug. En ook echt niewsgierig naar de baby, kan bijna niet wachten!
vrijdag 1 juli 2011 om 16:27
Owww, wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die het beu is.
Heb het gevoel dat mijn buik op klappen staat en dat er geen cm rek meer in zit.
Wil alleen maar slapen en op de bank zitten/liggen, maar ja, de babykamer en slaapkamer moeten wel iedere dag gestoft worden, want er zou toch maar eens een stofje liggen als er kraamvisite komt (hoezo nesteldrang:D)
En net als jullie nieuwsgierig!
Waar willen/gaan jullie eigenlijk bevallen?
Hier is alles rustig. Ongelofelijk dat de 1 bij 20 weken komt en de bevalling niet meer te stoppen is en nu is het bandje eraf en zit ik te wachten.
Heb wel al heel de week wat menstruatie krampjes in onderbuik en onderrug, dus ik ben heel erg aan het hopen dat ze aan het indalen is. Afgelopen maandag was ze nog beweeglijk in bekkeningang.
Vandaag 36 weken en 4 dagen!
Heb het gevoel dat mijn buik op klappen staat en dat er geen cm rek meer in zit.
Wil alleen maar slapen en op de bank zitten/liggen, maar ja, de babykamer en slaapkamer moeten wel iedere dag gestoft worden, want er zou toch maar eens een stofje liggen als er kraamvisite komt (hoezo nesteldrang:D)
En net als jullie nieuwsgierig!
Waar willen/gaan jullie eigenlijk bevallen?
Hier is alles rustig. Ongelofelijk dat de 1 bij 20 weken komt en de bevalling niet meer te stoppen is en nu is het bandje eraf en zit ik te wachten.
Heb wel al heel de week wat menstruatie krampjes in onderbuik en onderrug, dus ik ben heel erg aan het hopen dat ze aan het indalen is. Afgelopen maandag was ze nog beweeglijk in bekkeningang.
Vandaag 36 weken en 4 dagen!
vrijdag 1 juli 2011 om 16:31
heel herkenbaar 2jongens..... Voel me net een gestrandde potvis. Kan ook gewoon niet veel meer, alles doet me zeer.
De jongste van 1,5 gaat morgen tot woensdag naar zeeland, dus dan heb ik wat meer rust want MEN!!! Wat is hij druk Logisch... want het kind verveelt zich bij mij hahahah
En inderdaad gewoon helemaal geen zin om ook maar iets te doen! Zelfs shoppen laat ik voor wat het is terwijl ik echt nog wel wat dingetjes moet hebben, maar ja.... komt allemaal wel hoor!
Ik wil graag thuis bevallen. Heb ik bij de eerste 2 ook gedaan en is me heel goed bevallen. De derde was in het ziekenhuis, ook prima, maar toch liever thuis
Hier ook konstant harde buiken en af en toe denk ik wel... zou het gaan beginnen? Maar ja.. dat is gewoon omdat ik graag wil dat eht gaat beginnen
De jongste van 1,5 gaat morgen tot woensdag naar zeeland, dus dan heb ik wat meer rust want MEN!!! Wat is hij druk Logisch... want het kind verveelt zich bij mij hahahah
En inderdaad gewoon helemaal geen zin om ook maar iets te doen! Zelfs shoppen laat ik voor wat het is terwijl ik echt nog wel wat dingetjes moet hebben, maar ja.... komt allemaal wel hoor!
Ik wil graag thuis bevallen. Heb ik bij de eerste 2 ook gedaan en is me heel goed bevallen. De derde was in het ziekenhuis, ook prima, maar toch liever thuis
Hier ook konstant harde buiken en af en toe denk ik wel... zou het gaan beginnen? Maar ja.. dat is gewoon omdat ik graag wil dat eht gaat beginnen
vrijdag 1 juli 2011 om 16:34
en owwwwwwww... zo leuk!!! Gisteren mijn pakjes gekregen voor de tenniscompetitie.Zo'n zin weer om te gaan tennissen . Het rokje kwam helaas tot onderkant kont hahhahaha.. Hoop maar dat het goed komt want ze zijn er vanuit gegaan dat ik weer dezelfde maat heb als vorig seizoen
Ben mijn lijf zoooooooooo zat! Bij die andere drie vond ik mezelf harstikke leuk met die buik, maar nu kan ik niet wachten om weer leuke kleding aan te trekken enzo!
Ben mijn lijf zoooooooooo zat! Bij die andere drie vond ik mezelf harstikke leuk met die buik, maar nu kan ik niet wachten om weer leuke kleding aan te trekken enzo!
vrijdag 1 juli 2011 om 16:52
Haha, een potvis dat kan ook. Ik zeg steeds dat ik me een zeekoe voel.
Jaaaa, weer sporten...zwemmen, naar de sportschool.
Ach, al is het maar niet-hijgend de trap op kunnen lopen of zelf mijn laarzen aan kunnen doen.
Al het vruchtwater zit ook boven in mijn buik volgens de gyn.
Voelde net ook trapjes boven mijn bh-band.
Lekker Lieselotje, dat je even iets meer rust hebt. Misschien komt juist de baby dan wel.
Helena, bedankt voor je lieve berichtje!
Jaaaa, weer sporten...zwemmen, naar de sportschool.
Ach, al is het maar niet-hijgend de trap op kunnen lopen of zelf mijn laarzen aan kunnen doen.
Al het vruchtwater zit ook boven in mijn buik volgens de gyn.
Voelde net ook trapjes boven mijn bh-band.
Lekker Lieselotje, dat je even iets meer rust hebt. Misschien komt juist de baby dan wel.
Helena, bedankt voor je lieve berichtje!
zaterdag 2 juli 2011 om 11:11
zondag 3 juli 2011 om 08:45
nog geen bericht van cow?
wat fijn dat jullie het ook zat zijn... ik dus ook... wat een gezeul die buik weer... last van mijn bekken en af en toe echt steken onderin dat ik denk; 'zou het gaan beginnen?' maar dat is vooral wishfull thinking. ik moet officieel nog 13 dagen en verwacht niet daaroverheen te gaan dus het einde is inzicht. vanmiddag laatste hand leggen aan geboortekaartje en dan kan hij weg voor proefdruk. daarna nog fotoshoot met de kids en mijn dikke buik. en dan moet ik van de week nog even zin maken om de gordijnen van de babykamer om te zoomen. en adressen schrijven... maar ik ben het adresboekje kwijt dus hoop die van de week te vinden...
ben benieuwd hoe het met cow is, die ligt lekker al van haar kleintje te genieten...
nolleke, bijzonder dat de kleine nog zit he? ben benieuwd of ze uit zichzelf gaat komen of dat het toch inleiden wordt...
nu opschieten wwant moet de kids nog aankleden en dan naar de kerk waggelen...
wat fijn dat jullie het ook zat zijn... ik dus ook... wat een gezeul die buik weer... last van mijn bekken en af en toe echt steken onderin dat ik denk; 'zou het gaan beginnen?' maar dat is vooral wishfull thinking. ik moet officieel nog 13 dagen en verwacht niet daaroverheen te gaan dus het einde is inzicht. vanmiddag laatste hand leggen aan geboortekaartje en dan kan hij weg voor proefdruk. daarna nog fotoshoot met de kids en mijn dikke buik. en dan moet ik van de week nog even zin maken om de gordijnen van de babykamer om te zoomen. en adressen schrijven... maar ik ben het adresboekje kwijt dus hoop die van de week te vinden...
ben benieuwd hoe het met cow is, die ligt lekker al van haar kleintje te genieten...
nolleke, bijzonder dat de kleine nog zit he? ben benieuwd of ze uit zichzelf gaat komen of dat het toch inleiden wordt...
nu opschieten wwant moet de kids nog aankleden en dan naar de kerk waggelen...
zondag 3 juli 2011 om 11:57
O jee, dat is niet handig. Je adresboekje kwijt.
Ik was er zo van overtuigd dat ik (veel) te vroeg zou bevallen dat ik bij 24 weken al adressen ging verzamelen en een paar weken later alles compleet had, haha.
Van de week hoopte ik iedere keer als ik harde buiken had dat het ging beginnen. Nu hoop ik dat natuurlijk nog steeds, maar denk ik dat toch ingeleid moet gaan worden.
Haha, het kleine eigenwijsje ligt veel te lekker in al dat water.
Ik was er zo van overtuigd dat ik (veel) te vroeg zou bevallen dat ik bij 24 weken al adressen ging verzamelen en een paar weken later alles compleet had, haha.
Van de week hoopte ik iedere keer als ik harde buiken had dat het ging beginnen. Nu hoop ik dat natuurlijk nog steeds, maar denk ik dat toch ingeleid moet gaan worden.
Haha, het kleine eigenwijsje ligt veel te lekker in al dat water.
zondag 3 juli 2011 om 20:09
Ben ook erg benieuwd naar Cow. Hoop dat ze aan het genieten zijn. Vandaag had ik de 1e verjaardag en doop van mijn nichtje. Heel leuk. Maar erg vermoeiend. Kan niet zo goed meer tegen drukte. Eigenlijk zouden we vanavond nog gaan eten bij vrienden maar dat doen we maar even niet. Veel te vermoeiend.
Ik ben het nog niet helemaal zat (loop ook een weekje achter op jullie) maar de kwaaltjes worden wel steeds erger. Eten gaat niet zo makkelijk want ik voel een paar beentjes in mijn maag af en toe. Net de geboortekaartjes besteld. Hoop dan ook snel de enveloppen binnen te krijgen zodat ik ook kan gaan schrijven.
Ben gelukkig weer goedgekeurd door de verloskundige. Alles goed op schema, bloeddruk goed en ze is al een heel klein beetje ingedaald. Ben benieuwd wanneer ze gaat komen. Nog maar heel even niet dan kan ik nog even relaxen
Ik ben het nog niet helemaal zat (loop ook een weekje achter op jullie) maar de kwaaltjes worden wel steeds erger. Eten gaat niet zo makkelijk want ik voel een paar beentjes in mijn maag af en toe. Net de geboortekaartjes besteld. Hoop dan ook snel de enveloppen binnen te krijgen zodat ik ook kan gaan schrijven.
Ben gelukkig weer goedgekeurd door de verloskundige. Alles goed op schema, bloeddruk goed en ze is al een heel klein beetje ingedaald. Ben benieuwd wanneer ze gaat komen. Nog maar heel even niet dan kan ik nog even relaxen
zondag 3 juli 2011 om 21:51
wat een takkewerk, gordijnen inkorten.... ben al de hele avond bezig... nog even doorgaan en dan is het klaar...
mari ik kan er ook niet goed meer tegen. vind veel vermoeiend...
vanmiddag fotoshoot was leuk ben erg benieuwd naar het resultaat.zitten in ieder geval prachtige foto's van zoon en dochter tussen dus die kan ik inlijsten (die ze op kdv gemaakt hadden waren zo stom dat ik ze niet genomen heb)
morgen toch ook maar eens de ziekenhuistas klaar gaan zetten, straks beval ik, moeten we naar het ziekenhuis en moet ik tussen de weeen door bedenken wat er mee moet, waar het ligt en het manlief laten pakken... dat gaat niet werken...
mari ik kan er ook niet goed meer tegen. vind veel vermoeiend...
vanmiddag fotoshoot was leuk ben erg benieuwd naar het resultaat.zitten in ieder geval prachtige foto's van zoon en dochter tussen dus die kan ik inlijsten (die ze op kdv gemaakt hadden waren zo stom dat ik ze niet genomen heb)
morgen toch ook maar eens de ziekenhuistas klaar gaan zetten, straks beval ik, moeten we naar het ziekenhuis en moet ik tussen de weeen door bedenken wat er mee moet, waar het ligt en het manlief laten pakken... dat gaat niet werken...
maandag 4 juli 2011 om 08:58
nog geen nieuws van Cow? Hoop dat alles goed is gegaan.
Vlin_der, mooi, gordijnen klaar ) ik heb mijn ziekenhuistas ook klaar gezet, anders was ik onrustig:) Ik heb al alle adressen (voor geboortekaartjes) opgeschreven, moet wel zeggen dat we nu veel minder kaartjes gaan sturen dan destijds met de eerste en tweede.
Mari, hopelijk blijft je meisje nog even zitten en jij kan genieten van je verlof! Ik ben al 3 weken met verlof maar nog steeds niet begonnen met ontspannen/genieten...is moelijk met 2 kinderen, kom niet echt tot rust. En zodra ze naar school zijn, is er altijd iets te doen in huis. Ik merk dat ik kan echt niet stil zitten. Trouwens ik voel me ook beter als ik blijf bewegen.
Gisteren eindelijk het bedje in elkaar gezet. De kleine gaat eerste maanden bij ons op de kamer slapen, dus het was even puzzelen...Ik kon maar niet beslissen waar het beste plekje voor het bedje was. Al die meubels schuiven...Man was een beetje gek van mij. Maar OK. Nu nog commode:)
Vlin_der, mooi, gordijnen klaar ) ik heb mijn ziekenhuistas ook klaar gezet, anders was ik onrustig:) Ik heb al alle adressen (voor geboortekaartjes) opgeschreven, moet wel zeggen dat we nu veel minder kaartjes gaan sturen dan destijds met de eerste en tweede.
Mari, hopelijk blijft je meisje nog even zitten en jij kan genieten van je verlof! Ik ben al 3 weken met verlof maar nog steeds niet begonnen met ontspannen/genieten...is moelijk met 2 kinderen, kom niet echt tot rust. En zodra ze naar school zijn, is er altijd iets te doen in huis. Ik merk dat ik kan echt niet stil zitten. Trouwens ik voel me ook beter als ik blijf bewegen.
Gisteren eindelijk het bedje in elkaar gezet. De kleine gaat eerste maanden bij ons op de kamer slapen, dus het was even puzzelen...Ik kon maar niet beslissen waar het beste plekje voor het bedje was. Al die meubels schuiven...Man was een beetje gek van mij. Maar OK. Nu nog commode:)
maandag 4 juli 2011 om 11:04
Ha ha 2 jongens ik ben precies hetzelfde. Ik ben zeer rusteloos. Ik kan niet stil zitten. Gisteren vermoeiende dag en 's avonds moesten er toch nog wat dingen gewassen worden en opgeruimd etc. Mijn vriend wordt er ook een beetje gek van maar hij begrijpt dat het er bij hoort en telt dan even tot tien ha ha. Hij moet nl. dan ook van alles doen 
Bij ons staat het wiegje ook nog niet helemaal goed in de slaapkamer. Ik ga ook nog schuiven maar heb niet heel veel plek in de slaapkamer. Vandaag de eerste dag van mijn verlof en even verduisteringsgordijnen kopen. Morgen helemaal niets en een dag dvd's kijken ofzo. Even uitbuiken
succes allemaal met de laatste loodjes!
Bij ons staat het wiegje ook nog niet helemaal goed in de slaapkamer. Ik ga ook nog schuiven maar heb niet heel veel plek in de slaapkamer. Vandaag de eerste dag van mijn verlof en even verduisteringsgordijnen kopen. Morgen helemaal niets en een dag dvd's kijken ofzo. Even uitbuiken
succes allemaal met de laatste loodjes!
maandag 4 juli 2011 om 22:46
Wil van mij iets afschrijven..voordat ik naar bed ga..Vandaag even met iemand "gesproken" op Facebook - ooit een heel goede vriendin van mij, die eigenlijk niet echt meer een vriendin is, ze woont nu in het buitenland, we houden contact alleen maar via internet. Kortom, ze wist niet dat ik zwanger was, vandaag toch verteld. Reactie: " gefeliciteerd. Gaan jullie ooit stoppen?" (met kinderen krijgen). Voelde me niet leuk na zo'n opmerking. Net een konijn ...Hoe kan je zo iets uitspreken? Alsof ik me nu moet verdedigen, dat ik toch een prima opleiding heb, een goed baan, geld genoeg, liefde, stabiele relatie bla bla bla...om voor een derde te gaan.Heb dus die Facebook-chat maar snel afgerond. Heb spijt dat ik haar over de zw-schap heb verteld
dinsdag 5 juli 2011 om 07:42
he das balen 2jongens, dat mensen zich er sowieso op zo'n manier mee bemoeien. herkenbaar hoor dat je je dan wilt verdedigen, ik doe dat ook te snel. toen mensen hoorden dat ik zwanger was van de derde was het ook van 'jullie weten wel van aanpakken' 'moeten we nu ook al rekening houden met nummer 4 volgend jaar?' maar als er geld in mijn hart, huis en portemonnee is dan moet ik dat toch zelf weten...? meestal lach ik het een beetje weg maar het steekt wel als mensen datt soort dingen zeggen. ik heb wel eens in een winkel gestaan waar een mevrouw vroeg of het buikje dat ik toen had (was rond de 20 weken) nog was van dochter die ik in de buggy had (toen bijna 1 jaar) of dat er weer een kwam? toen ik dat laatste bevestigde zei ze 'nou sterkte dan, lijkt me maar niets twee kinderen in de luiers' sta je daar met je mond vol tanden... uiteindelijk wist ik nog heel mooi te zeggen dat als zoon niet snel zindelijk zou zijn ik er zelfs drie in de luiers zou hebben. 'och meisje' ja dan maar proberen het gesprek zo snel mogelijk te verlaten...
ik wil bevallen! ben het zat! mijn heupen, bekken, lies doen steeds meer pijn en daardoor loop ik voor geen meter (kruising tussen een 80 jarige en een kleuter die in zijn broek gepoept heeft), fietsen kan niet meer, slapen is ook bagger... vandaag dagje naar mijn moeder en morgen kids op kdv dan kan ik zelf ook wat meer zitten. zie alleen nog op tegen donderdag, dan moet ik het weer een dagje aleen doen. en volgens mij hebben de kids door dat er van alles staat te veranderen, zo aanhankelijk en jaloers naar elkaar enzo...
nu mijn bed uit, ontbijt maken!
ik wil bevallen! ben het zat! mijn heupen, bekken, lies doen steeds meer pijn en daardoor loop ik voor geen meter (kruising tussen een 80 jarige en een kleuter die in zijn broek gepoept heeft), fietsen kan niet meer, slapen is ook bagger... vandaag dagje naar mijn moeder en morgen kids op kdv dan kan ik zelf ook wat meer zitten. zie alleen nog op tegen donderdag, dan moet ik het weer een dagje aleen doen. en volgens mij hebben de kids door dat er van alles staat te veranderen, zo aanhankelijk en jaloers naar elkaar enzo...
nu mijn bed uit, ontbijt maken!
dinsdag 5 juli 2011 om 08:58
Mijn kids hebben ook iets door, Vlind_der )) Vooral dat mama niet meer werkt maar met verlof is. Volgens mijn man verlof is niet om te ontspannen, maar om te genieten van je oudere kinderen ) Gelukkig zijn ze nu naar school, kan ik even wat dingetjes doen thuis.
Ik wil ook bevalen, maar heb niet het idee dat onze meisje vroeger zou willen komen..ik slaap redelijk goed, heb helemaal geen last van mijn bekken/heupen en kan nog goed lopen. Alleen last van harde buiken, ook s'nachts, maar dat heb ik al vanaf 20 weken. .Voel me wel een walvis/zeehond ...
Ik wil ook bevalen, maar heb niet het idee dat onze meisje vroeger zou willen komen..ik slaap redelijk goed, heb helemaal geen last van mijn bekken/heupen en kan nog goed lopen. Alleen last van harde buiken, ook s'nachts, maar dat heb ik al vanaf 20 weken. .Voel me wel een walvis/zeehond ...
dinsdag 5 juli 2011 om 12:01
2jongens: waar bemoeien mensen zich mee!!!! Moeten jullie toch lekker zelf weten. Vroeger was een groot gezin heel normaal. 3 was nog niets. Lekker laten praten. En zo'n vriendin is gewoon jaloers denk ik. Anders vraag je zoiets niet. Slaat echt nergens op.
Als je maar 1 kind zou hebben en niet meer zou willen zouden mensen ook weer opmerkingen maken. Mensen moeten wat te zeggen hebben.
Ik ben vandaag thuis en heb zoiets van wat zal ik eens gaan doen. Ik heb natuurlijk alle tijd voor mezelf. Maar moet echt iets doen. Kan niet stilzitten. Dus nu babykleertjes wassen. Ga wel zo in het zonnetje zitten. Slaap ook slecht en heb net lekker uitgeslapen maar heb dan wel pijn in mijn heupen en buik van het liggen. Heb gisteren bij mijn moeder een stuk met de hond gelopen. Nou ja een stukje. Daarvoor naar Ikea en daar trok ik het niet heel lang. Ook verjaardagen en dat soort dingen zijn extra vermoeiend. Dus maar heel rustig aan dan.
Als je maar 1 kind zou hebben en niet meer zou willen zouden mensen ook weer opmerkingen maken. Mensen moeten wat te zeggen hebben.
Ik ben vandaag thuis en heb zoiets van wat zal ik eens gaan doen. Ik heb natuurlijk alle tijd voor mezelf. Maar moet echt iets doen. Kan niet stilzitten. Dus nu babykleertjes wassen. Ga wel zo in het zonnetje zitten. Slaap ook slecht en heb net lekker uitgeslapen maar heb dan wel pijn in mijn heupen en buik van het liggen. Heb gisteren bij mijn moeder een stuk met de hond gelopen. Nou ja een stukje. Daarvoor naar Ikea en daar trok ik het niet heel lang. Ook verjaardagen en dat soort dingen zijn extra vermoeiend. Dus maar heel rustig aan dan.
dinsdag 5 juli 2011 om 20:15
Hier ook genoeg van dat soort opmerkingen... Maar ik vat het eigenlijk nooit lullig op . Ik moet er altijd wel om lachen... want ja... 4 is ook best veel. Ik zeg altijd gewoon dat ik het doe voor de kinderbijslag . Kan me voorstellen dat veel mensen er niet voor kiezen, maar ach.... laten we eerlijk wezen... 3 of 4 is ook best pittig
En hier potverdorie een aambei! Jeetje... wat is dat lastig en wat doet dat zeer zeg!! Heb ik nog nooit gehad.. Wat moet ik daar nou mee???? Ontlasting is al weken keihard dus ik had wel een vermoeden dat dat er aan zat te komen... maar vind het helemaal niet leuk
Vandaag weer goedgekeurd door de VK vandaag.... 4 kilo aangekomen in 1 week, maar dat is allemaal vocht volgens haar. Ik begin echt op te blazen helaas.....
Nog niks van Cow????? Het zou toch allemaal wel geod gegaan zijn? Is er niet iemand die bevriend met haar is op hyves? Staat daar niks?
En hier potverdorie een aambei! Jeetje... wat is dat lastig en wat doet dat zeer zeg!! Heb ik nog nooit gehad.. Wat moet ik daar nou mee???? Ontlasting is al weken keihard dus ik had wel een vermoeden dat dat er aan zat te komen... maar vind het helemaal niet leuk
Vandaag weer goedgekeurd door de VK vandaag.... 4 kilo aangekomen in 1 week, maar dat is allemaal vocht volgens haar. Ik begin echt op te blazen helaas.....
Nog niks van Cow????? Het zou toch allemaal wel geod gegaan zijn? Is er niet iemand die bevriend met haar is op hyves? Staat daar niks?
dinsdag 5 juli 2011 om 20:55
Lieselotje, ik heb hier een zalf besteld:
http://www.curanol.nl/
Volgens mij helpt het wel (was aangeraden op een andere forum), ik smeer hem bijna de hele zw-schap.
Ik hoop ook elke dag iets van Cow te horen.
Vandaag uitgeput. Weer veel te veel gedaan.
Morgen is mijn man thuis, hopelijk zet hij commode in elkaar:)
http://www.curanol.nl/
Volgens mij helpt het wel (was aangeraden op een andere forum), ik smeer hem bijna de hele zw-schap.
Ik hoop ook elke dag iets van Cow te horen.
Vandaag uitgeput. Weer veel te veel gedaan.
Morgen is mijn man thuis, hopelijk zet hij commode in elkaar:)
woensdag 6 juli 2011 om 06:19
Gaat weer iets beter gelukkig.... Heb het idee dat hij weg is .... maar ja...... ik durf nu nr. 2 niet meer te doen op de wc hahahaha
En wat is het slapen ruk zeg! Lig al vanaf 5 uur wakker en dacht net: ik ga er maar uit.. Net wat gegeten en gedronken. Dan zo nog maar even terug.
Commode moet wel af hoor 2jongens .... Hier ook zo laks met alles. Ik ga vandaag de enveloppen schrijven en ontbijten bij de Hema.. Das mijn uitje voor vandaag.... meer lukt niet.
En wat is het slapen ruk zeg! Lig al vanaf 5 uur wakker en dacht net: ik ga er maar uit.. Net wat gegeten en gedronken. Dan zo nog maar even terug.
Commode moet wel af hoor 2jongens .... Hier ook zo laks met alles. Ik ga vandaag de enveloppen schrijven en ontbijten bij de Hema.. Das mijn uitje voor vandaag.... meer lukt niet.
woensdag 6 juli 2011 om 22:47