Juli 2011 #

29-12-2010 13:03 967 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamlftuitg.

datumafspraak

echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta

jongen!

tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!

Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!

cursus "zwanger actief" en "baby op komst".

kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!

Asjemenou4014 julijongen!

dochter ('09)

naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!

zoon (’08) en dochter (’10)

begonnen met "zwangerschapszwemmen".

Vakantie: eind apr weekendje weg met man,

mei weekje Belgie/Ned

Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!

cursus "mensendieck".

berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!

dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!

1e symptomen van zwangerschapsdementie

4e kindje

Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!

mama van Sam*

kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!

heeft 2 kinderen van 7 en 4

promotie gemaakt, erg druk op werk.

mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus

Vakantie: meivakantie Center Parcs

Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!

het is een wildebras!

denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs

Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!

nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.

Verlof: 1 juli

Leeuw2831 juliverrassing!

handjes en voetjes voelbaar!

druk met inpakken en school

Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
Cowvanjou gefeliciteerd!!!! Alles gezond en wel? Ben benieuwd naar jouw verhaal.
he, fijn wat van je te horen! cow! heftig als je pas sinds gister thuis bent. ben benieuwd hoe het je de afgelopen week vergaan is...
Cow, heb je verhaal op Hyves gelezen, daar geschreven. Nogmaals gefeliciteerd en heel veel sterkte de komende dagen!

Vandaag naar de VK geweest. Alles goed, meisje niet te groot maar ook niet te klein, hoofdje naar beneden, maar nog steeds niet ingedaald (morgen precies 38 weken). Volgens VK heel normaal, kan ook pas tijdens bevalling gebeuren met de 3de. Maak me er klein beetje zorgen over: als de vliezen breken moet ik dus direct gaan liggen. Op zich geen probleem, maar wat als ik dan in de auto zit of op de schoolplein sta?

Gisteren de hele dag veel gerommel in de buik, ook last van mijn darmen, rugpijn, griepperig gevoel, misselijk..dacht even dat de bevalling op gang was gekomen. S'avonds kinderen naar bed gedaan en dan onder het warme douche gaan staan. Babyboom gekeken en naar bed. Heerlijk geslapen, vandaag de hele dag nergens last van Ik denk voorweeen geweest of zo..
Cow, gefeliciteerd!!!!

naar alle meiden!
Jeetje Cow...... wat een verhaal!

Toch natuurlijk van Harte gefeliciteerd met je zoon! Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent nu.
2jongens hier hetzelfde. Hele nacht last gehad van misselijkheid, krampen en steken. Nu nog steeds een zeurderig gevoel . Vlk denkt voorweeen of bandenpijn. Ze is helemaal ingedaald en ligt met het hoofdje vast. Maar de vlk zegt ook dat ze liever nog even moet blijven zitten zodat ik nog even kan relaxen tijdens mijn verlof. Hoop dat dit zo zal zijn. Heb het ook nog eens druk dit weekend en zie er een beetje tegenop. Maar goed wel leuke dingen.
Hoi iedereen,

na een tijdje weggeweest te zijn, ben ik weer terug!

Cow want een verhaal. Nogmaals (na mijn reactie op hyves) gefeliciteerd en ik hoop dat jullie snel lekker kunnen gaan genieten.

Ook in ben in de tussentijd bevallen, precies 3 weken te vroegT

Vanaf dat mijn verlof begon op 10 juni was ik al aan het rommelen met mijn bloeddruk. ik was ondertussen 2x opgenomen en moest weer voor controle. toen was mijn bloeddruk goed maar mijn urine niet en mocht ik weer blijven. na een paar dagen werd duidelijk dat ik echt zwangerschapsvergiftiging had en mocht ik niet meer naar huis voor de kleine er was.

waarschijnlijk zouden ze de kleine met 37 weken gaan halen.

om een lang verhal kort te maken: mijn urine waardes verslechterden en ik ging steeds verder achteruit, ik werd steeds slapper en zieker. Uiteindelijk na 1,5 week ziekenhuis bed is besloten dat ze de bevalling op gang wilden helpen.

Zo werd ik op 5 juli geprimed om de baarmoedermond week te maken. aangezien er meerdere meiden bij me op de kamer lagen waarbij dit ook was gedaan ging ik ervan uit dat het wel even kon duren want bij sommigen waren ze al een dag of 4 bezig.

Savonds toen ik weer naar mijn kamer mocht ben ik eerst even buiten gaan luchten want dat mocht niet zo vaak.

Ik dacht toen dat de kleine mij trapte, maar toen ik weer op mijn kamer kwam bleek dat mijn vliezen waren gebroken en kwamen de weeen op gang. snachts gekozen voor een ruggeprik. toen is het heel snel gegaan en op 6 juli om 7.00 uur is onze zoon geboren!

Eindelijk mochten we gisteren naar huis en hebben we de eerste nacht erop zitten.

de kleine man doet het onzettend goed, hij is ontzettend rustig, de borstvoeding is eindelijk op gang gekomen na een zeer moeizame start in het ziekenhuis wat me bijna had doen besluiten ermee te stoppen.

we zijn helemaal verliefd op hem en genieten met volle teugen.

ik moet het nog rustig aan doen aangezien ik veel bloed ben verloren tijdens de bevalling, maar langzaamaan krabbel ik weer op.

de geboortekaartjes liggen klaar voor verzending en het echte genieten kan gaan gebeuren.

Toch nog een lang verhaal geworden!

Wie zal de volgende zijn?

groetjes!
Shootingstar, van harte gefeliciteerd! Hoe voel je zich nu (qua bloeddruk etc)? Geniet van je zoontje en doe rustig aan!

Ik ben ook benieuwd wie zal de volgende zijn. Hier alles rustig. Vandaag de Maxi-cosi schoongemaakt en in de tuin laten drogen, gelukkig was de hoes helemaal afneembaar. Jongens met papa naar de bios geweest om Cars-2 te kijken. De jongste ging voor de eerste keer naar de bios: hij vond het film een beetje eng en de popcorn niet lekker
Shootingstar! Gefeliciteerd met je zoon!! Geniet ervan.

Maxi cosi moet ik ook nog doen... Ga ik gelijk even doen nu Goed idee van jou 2jongens

Ow..... ik ben zo nieuwschierig wat er in mijn buik zit. Met al die uitverkoop is het rot hoor!....... alles schreeuwt me toe in het blauw of roze...... bijna niks neutraals....

En ik wil zo graag bevallen..... Ben het echt zooooooooooooooooo beu!!

Vandaag daagje zeeland, keesje wegbrengen en dan lekker weer een paar dagen rust .

Hoe doen jullie dat met jullie andere kleintjes? Ik vind het echt te pittig hoor!... Keesje is ook echt retedruk, dus dat heeft er ook wel wat mee te maken en nou zit ik op het moment ook vol met klachten, maar ik vind het echt te zwaar. Gelukkig heb ik een hoop hulptroepen
Hoe zit het eigenlijk met de rest... tis wel heel rustig hier! Toch niet allemaal al bevallen ofzo he?! Ieder op zijn beurt hahahah
Lieselotje, ik vind het ook pittig nu met nog 2 kinderen rond lopen. In het weekend doet mijn man alles met de jongens. Ik merk dat ik s'avonds soms kan al niet wachten om iedereen naar bed te doen en lekker op de bank kunnen zitten. Maar in vergelijking met mijn tweede zwangerschap, toen ik een peuter van 2,5 had rondlopen, is het nu wat makkelijker.
Shooting star gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!

We zullen nu wel 1 voor 1 bevallen. Heel spannend! Ik kan me voorstellen dat degenen met kleintjes het zwaar hebben. Ik ben nog helemaal alleen en vind het lichamelijk al pittig laat staan als je meerdere kinderen hebt. Ik geniet er nog even extra van dat ik lekker nog dingen voor mezelf kan doen.

Sterkte allemaal!!!!
Gefeliciteerd Shootingstar en Cow. Veel geluk en geniet ervan.

Ik wil ook!! Ben dinsdag uitgerekend, mijn dochtertje (nu 2) was 2 dagen te vroeg, dat zou vandaag zijn...maar afgezien van wat harde buiken nog alles rustig. Voel me nog wel prima maar ben zo nieuwsgierig naar het mannetje in de buik...
Gefelicteerd Shootingstar!! Fijn dat de borstvoeding lukt! Bij mij ook!

Bedankt voor jullie felicitaties op Hyves en hier! Heb op mijn eigen Hyves gisteren een blog geplaatst met het kaartje en een klein verhaaltje en 3 foto's. Misschien kan ik die t.z.t. ook op onze Hyves posten.

Veel succes allemaal met wachten, het is steeds zwaarder voor jullie, lees ik. Dat herinner ik me nog wel!

Het gaat goed met onze zoon, we gaan twee keer per dag naar hem toe. Het is een lekker ventje. Helaas krijgt hij ook flesjes tussendoor, maar ik ga eenmaal thuis proberen alleen maar borstvoeding te geven. Hij mag misschien komende week al naar huis!

Het is geweldig, ik moet alleen 's middags mijn rust zien te pakken. Als je 's ochtends opstaat (om 5.30 uur om te kolven en om 8.30 uur) ben je nog steeds een beetje moe.

Vanmiddag wordt de box gehaald. Ik heb van een vriendin een hele mooie muziekmobiel gekregen.
lieselotje, zo herkenbaar die nieuwsgierigheid! ik wil het ook weten! wordt het een kleine meid of weer zo'n stoer ventje?

als deze baby op hetzelfde moment komt als dochter moet ik vannacht bevallen, maar officieel nog 5 dagen te gaan... ik ben er klaar mee, slaap voor geen meter, veel harde buiken, zere heupen/bekken/lies, bovendien voelen de twee kleintjes dat re van alles staat te veranderen, ze willen allebei de hele dag op schoot en samen met mama spelen enzo... afgelopen vrijdag is een vriendin komen logeren (ze is net weer weg) en die heeft zaterdagochtend de kids uit bed gehaald en vermaakt zodat man en ik voor voorlopig de laatste keer lekker uit konden slapen, om half tien werden we wakker, heerlijk! en ook de andere dagen was het erg fijn om een extra paar handen te hebben (man is nog bezig met klusjes in en om huis af te ronden).

shootingstar gefeliciteerd met je zoon! ga je op de hyves ook de naam zetten? ben benieuwd?

cow wat fijn dat het goed gaat met je mannetje, hopelijk mag hij snel mee naar huis!

nu zelf ook nog maar even gaan rusten...
Ik ben helemaal klaar voor bevalling: commode staat, jongens naar de kapper geweest en ik ook ! Vanavond twee 10-minuten gesprekken op school en dan heb ik geen afspraken meer staan, dus de kleine mag komen:))
ik ben er ook echt helemaal klaar voor... Zit eigenlijk gewoon te wachten hahahahaha.. Morgen naar de VK.... Hoop eigenlijk dat ze wil strippen, maar weet wel dat ze dat nog niet doen bij 39 weken. Maar ik ben er zo klaar mee..... Alle kinderen zitten al 2 weken in zeeland, vind het niet zo leuk dat alles weg is, maar ja.... ik kan echt niks meer... Pfff.... 40 jaar en zwanger van de vierde: geen aanrader hoor dames hahahaha

Zo lekker eten bij een vriendin... Dat is dan wel weer lekker als je even in je eentje bent: ik kan gaan en staan waar ik wil.... en heerlijk boekjes lezen enzo

Hoe gaat het met de verse nieuwe babietjes

En het is hier zo rustig..... zal me niks verbazen als er al wat meer babietjes geboren zijn!
Hoi allemaal,

Even een kort berichtje, we zijn eindelijk thuis na een heftige week in het ziekenhuis.

Ik ben vorige week woensdag 6 juli bevallen. Helaas is het heel heftig geweest en zijn zowel onze dochter als ik door de oog van de naald gekropen.

Onze dochter heet Saar en woog 3640 gram. Ik heb in 1 nacht een acute HELLP ontwikkeld en ben woensdagochtend ingeleid, maar na 6 cm ontsluiting liet mijn placenta los en 7 minuten later is ze via een keizersnede onder volledige narcose geboren en had een slechte start.

Gelukkig doet ze het nu geweldig en ik ben herstellende van het HELLP syndroom en het vele bloedverlies.

Ik kom snel uitgebreider reageren, nu gaan we alleen maar genieten en proberen zo min mogelijk te denken aan hoe het af had kunnen lopen..
Nolleke, van harte gefeliciteerd met Saar! Meiden, wat voor moelijke bevallingen bij iedereen tot nu toe! Nolleke, wat een heftige verhaal..ik kan me alleen voorstellen wat er allemaal door je hoofd ging toen je placenta los liet..Geniet van je meisje!
Nolleke! Gefeliciteerd!! En wat een leuke naam

Klinkt alsof je het niet kado hebt gekregen inderdaad!

Geniet van je meisje!
Nolleke jeetje het is allemaal niet over rozen gegaan maar wat goed om te horen dat het nu goed gaat met Saar en dat je een prachtige dochter hebt!!! Na alle spanningen dus nog even een hele moeilijke finish. Geniet ervan en hoop dat je snel weer de oude bent. Gefeliciteerd!!!!

Ik verveel me stiekem een beetje thuis. Wil eigenlijk even naar het strand rijden maar het weer zit ook niet echt mee. Het is nog niet echt een stralende zomer. Aan de andere kant is het ook wel heel goed om even lekker rustig aan te doen. De klossen voor onder het bed zijn geleverd. Wat een dingen! Verder staat de autostoel klaar en nog een paar kleine dingen en dan mag ze komen. Maar het hoeft niet per sé nog. Van mij mag ze ook nog wel even tot week 40 blijven zitten. Ook al zit mijn buik nog in de weg en heb ik last van maagzuur. Ik geniet nog even van de laatste momenten dat ze in mijn buik zit. Toch ook wel heel intiem en bijzonder.
nolleke gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! wat een heftig einde van de zwangerschap maar hopelijk kunnen julllie nu van elkaar gaan genieten. ik hoop op een snel herstel! mooie naam trouwens!

ook ik ben het zat, zou het vannacht gaan gebeuren?
hmmm... hier net terug van de VK..... Ze heeft me geprobeerd te strippen, maar helaas.... niet gelukt. Ben er gewoon helemaal sjagerijnig van..... Had zo gehoopt dat het misschien al wat week was en zelfs ietswat van ontsluting.. maar niet dus. Zie de herhaling van de vorige bevalling al voor me.... Ingeleid na 2 weken overtijd. Gadver!

Sorry...... vanmiddag ben ik vast weer gezelliger
*** breekt even in van het Januari 2011 topic ***

Nolleke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Saar en het zusje van Sam! Vervelend om te lezen dat het zo heftig voor je/jullie is geweest. Geniet van elkaar en probeer inderdaad zo min mogelijk te denken aan hoe het had kunnen lopen. Hopelijk voel je je snel weer de oude. Ik blijf je hier volgen, want je hoort er bij ons toch nog een beetje bij. Veel geluk met elkaar!

@ moeders: Gefeliciteerd met de komst van jullie kleintjes!

@ zwangeren: Succes met de allerlaatste loodjes!

*** breekt weer uit ***
Lieselotje, jammer! Waarom wilde je VK je eigenlijk strippen(gewoon nieuwsgierig),of heb je zelf om gevraagt? Die van mij doet het pas vanaf 41 weken geloof ik...Ik bedoel ik heb vrijdag een afspraak bij VK, ben dan precies 39 weken, kan ik haar gewoon vragen om te strippen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven