Juli 2011 #
woensdag 29 december 2010 om 13:03
naamlftuitg.
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
woensdag 13 juli 2011 om 13:46
Ze stelde het zelf voor eigenlijk nadat ik had zitten klagen hahahahaha... Nu moet ik dan volgende week vrijdag weer, dan proberen ze het nog een keer en als dat niet lukt mag ik gelijk door voor een afspraak naar de gyn.
Ik had het ook niet verwacht eigenlijk, maar misschien omdat ik al zo'n oud besje ben ofzo?? hahahah
Als je al een beetje ontsluiting hebt of het is week kan het net het zetje zijn.. Kan volgens mij prima met 39 weken. Zou het gewoon vragen als ik jou was!
Ik had het ook niet verwacht eigenlijk, maar misschien omdat ik al zo'n oud besje ben ofzo?? hahahah
Als je al een beetje ontsluiting hebt of het is week kan het net het zetje zijn.. Kan volgens mij prima met 39 weken. Zou het gewoon vragen als ik jou was!
woensdag 13 juli 2011 om 20:49
--breekt in vanuit januari 2011--
Nolleke, gefeliciteerd met jullie dochter Saar! Wat vind ik het naar om te horen dat het niet zonder complicaties is verlopen, dat dat juist jullie moet overkomen. Extra blijdschap dat het allemaal goed is afgelopen, wat een geluk! Kom maar even heel goed bij van dit alles en geniet van jullie Saar! echt een heel leuke naam!
--breekt weer uit--
Nolleke, gefeliciteerd met jullie dochter Saar! Wat vind ik het naar om te horen dat het niet zonder complicaties is verlopen, dat dat juist jullie moet overkomen. Extra blijdschap dat het allemaal goed is afgelopen, wat een geluk! Kom maar even heel goed bij van dit alles en geniet van jullie Saar! echt een heel leuke naam!
--breekt weer uit--
woensdag 13 juli 2011 om 23:16
Vera gefeliciteerd, je klinkt helemaal in de blauwe wolken, lekker!! En Nolleke ook!! Wat een verhaal, maar het gaat om de goede afloop gelukkig! Hoop dat je nu aan het genieten bent van Saar!
Lieselotje, succes met je 'zetje'. Ik ga morgen naar acupuncturiste voor zelfde zetje... Hoop dat het helpt!
Lieselotje, succes met je 'zetje'. Ik ga morgen naar acupuncturiste voor zelfde zetje... Hoop dat het helpt!
donderdag 14 juli 2011 om 08:04
Vera! Van harte meid! Jij dus ook een stuk eerder bevallen! Lekker zeg hahahaha. Is je bevalling goed gegaan?
Asjenemou: succes morgen. 2jongens trouwens ook bij de VK.
Zetje heeft hier niets gedaan helaas. Had gisteren wel steken en krampen maar ik ben naar bed gegaan en deze nacht voor het eerst in maanden NIET wezen plassen!! Normaal moet ik er wel 4 of 5 x uit. Dus lekker uitgerust wakker geworden net. En aangezien ik geen kindjes heb denk ik dat ik zo ook weer lekker terug ga
Asjenemou: succes morgen. 2jongens trouwens ook bij de VK.
Zetje heeft hier niets gedaan helaas. Had gisteren wel steken en krampen maar ik ben naar bed gegaan en deze nacht voor het eerst in maanden NIET wezen plassen!! Normaal moet ik er wel 4 of 5 x uit. Dus lekker uitgerust wakker geworden net. En aangezien ik geen kindjes heb denk ik dat ik zo ook weer lekker terug ga
donderdag 14 juli 2011 om 08:44
*ziet dat teep de deur toch even open heeft laten staan*
*duwt hem nog even iets verder open en fluistert van om het hoekje*
wat fijn dat Saar er is Nolleke! Gefeliciteerd! Met zo veel bloed zweet en tranen gemaakt, dan moet het wel een heel mooi meisje zijn! Veel geluk!
O en juli dames, veel succes! (juni 2011 moeder, maar van het topic stoppen met de pil 2010)
*duwt hem nog even iets verder open en fluistert van om het hoekje*
wat fijn dat Saar er is Nolleke! Gefeliciteerd! Met zo veel bloed zweet en tranen gemaakt, dan moet het wel een heel mooi meisje zijn! Veel geluk!
O en juli dames, veel succes! (juni 2011 moeder, maar van het topic stoppen met de pil 2010)
donderdag 14 juli 2011 om 09:52
donderdag 14 juli 2011 om 12:24
Vera gefeliciteerd!!!!!! Goed te horen dat je helemaal in de wolken bent!
Ben benieuwd wie de volgende is en of ik de laatste zal zijn
Nog geen tekenen maar ben ook over 2 weken pas uitgerekend. Slaap heel erg veel. Vooral uitslapen. Heerlijk. Als mijn vriend er 's morgens uit gaat draai ik me nog 10 x om ha ha.
Verder voel ik me wel een beetje beperkt want ik heb zin in allerlei dingen om te doen maar kan fysiek niet alles meer. Die buik is toch wel groot aan het worden. Soms doe ik dan ook helemaal niets en neemt ook bij mij de nesteldrang af. Maar op andere momenten is deze vollop weer aanwezig. Vandaag ga ik even beddengoed kopen en een boxkleed. Mijn oma heeft een kleed gequild maar die is een beetje dun dus wil er een kleed onder hebben. De box staat. Van iemand gekregen maar hij is wel een beetje groot. Maar goed het voldoet.
Ben benieuwd wie de volgende is en of ik de laatste zal zijn
Nog geen tekenen maar ben ook over 2 weken pas uitgerekend. Slaap heel erg veel. Vooral uitslapen. Heerlijk. Als mijn vriend er 's morgens uit gaat draai ik me nog 10 x om ha ha.
Verder voel ik me wel een beetje beperkt want ik heb zin in allerlei dingen om te doen maar kan fysiek niet alles meer. Die buik is toch wel groot aan het worden. Soms doe ik dan ook helemaal niets en neemt ook bij mij de nesteldrang af. Maar op andere momenten is deze vollop weer aanwezig. Vandaag ga ik even beddengoed kopen en een boxkleed. Mijn oma heeft een kleed gequild maar die is een beetje dun dus wil er een kleed onder hebben. De box staat. Van iemand gekregen maar hij is wel een beetje groot. Maar goed het voldoet.
donderdag 14 juli 2011 om 13:05
vera gefeliciteerd! ga je als je zover bent de naam en je verhaal op de hyves zetten?
ik wil ook bevallen... vannacht weer superslecht geslapen en denk dan de hele tijd 'zou het dan toch nu gaan gebeuren' maar niet dus. de kids slapen nu dus ik ga zelf ook nog snel een uurtje pakken en dan komt een vriend even helpen de kids te vermaken en dan eten we bij schoonouders (koken is echt een opgave, ik ben dan moe en kan weinig meer hebben, de kids zijn dan moe want het is einde van de dag en ze willen papa zien, en dan moet ik met die zere benen ook nog in pannen staan roeren...) maar goed gelukkig vanavond bij schoonouders eten dus en morgen is man vrij en dan hoop ik toch uiterlijk van het weekend echt wel te bevallen...
ik wil ook bevallen... vannacht weer superslecht geslapen en denk dan de hele tijd 'zou het dan toch nu gaan gebeuren' maar niet dus. de kids slapen nu dus ik ga zelf ook nog snel een uurtje pakken en dan komt een vriend even helpen de kids te vermaken en dan eten we bij schoonouders (koken is echt een opgave, ik ben dan moe en kan weinig meer hebben, de kids zijn dan moe want het is einde van de dag en ze willen papa zien, en dan moet ik met die zere benen ook nog in pannen staan roeren...) maar goed gelukkig vanavond bij schoonouders eten dus en morgen is man vrij en dan hoop ik toch uiterlijk van het weekend echt wel te bevallen...
donderdag 14 juli 2011 om 13:11
Vlinder: zo herkenbaar je verhaal... Eind van de dag kon ik wel huilen en keek ik mijn man zowat naar huis. En booooooooooos als hij iets later was . Het is dan gewoon allemaal teveel he?!
Vandaar dat bij mij de kleinste van 1,5 bij de opas en omas zit. Niet altijd leuk, maar helaas.. tis niet anders even.
Ik wil ook zo graag... en denk ook bij ieder krampje *en die heb ik heeeeeeeeeeel veel* zou dit het zijn???? Maar nee.... loos alarm tot nu.
Vandaar dat bij mij de kleinste van 1,5 bij de opas en omas zit. Niet altijd leuk, maar helaas.. tis niet anders even.
Ik wil ook zo graag... en denk ook bij ieder krampje *en die heb ik heeeeeeeeeeel veel* zou dit het zijn???? Maar nee.... loos alarm tot nu.
donderdag 14 juli 2011 om 16:54
Vandaag echt niks gedaan. De jongste heeft na school een klaasgenotje meegenomen naar huis, dus ben ook blij dat ik niet zo moe ben. Ik denk dat het echt, echt een laatste speelafsprakje wordt deze schooljaar vooral de opruiming daarna wordt even te veel voor mij:)
Lieselotje, bij jou ten minste krampjes:) hier echt een rustige buik de laatste dagen.
Maaaar..morgen is volle maan, wie weet:)
Lieselotje, bij jou ten minste krampjes:) hier echt een rustige buik de laatste dagen.
Maaaar..morgen is volle maan, wie weet:)
donderdag 14 juli 2011 om 17:24
Gut... heb net Nigella Bites zitten kijken en HONGER nu!!
Ga gelijk even wentelteefjes bakken
Wat een baggerweer he?! Die ooievaar vliegt vandaag voor niemand uit denk ik
En speeldates??? Je lijkt wel gek .... Laat ze lekker ergens anders spelen nu... is toch veel te veel nu! . Hier hebben ze al 2 weken vakantie... Jullie nog niet nu??
Ga gelijk even wentelteefjes bakken
Wat een baggerweer he?! Die ooievaar vliegt vandaag voor niemand uit denk ik
En speeldates??? Je lijkt wel gek .... Laat ze lekker ergens anders spelen nu... is toch veel te veel nu! . Hier hebben ze al 2 weken vakantie... Jullie nog niet nu??
donderdag 14 juli 2011 om 19:20
Lieselotje heeel saai. Ha ha ik heb er ook last van. Ben even met mijn moeder naar prenatal geweest en dat was eigenlijk al te vermoeiend. Nu weer lekker thuis. Ben ook erg thuiserig zeg maar. Mijn vriend heeft een etentje en mijn moeder vroeg of ik lekker daar kwam eten maar heb met name zin om gewoon thuis te zijn. Zal wel een vorm van nesteldrang zijn ofzo ha ha.
Wat een baggerweer niet normaal!!! Vrees ook dat de ooievaar geen zin heeft om erop uit te gaan. Wie weet morgen dan wordt het redelijk goed weer
Wat een baggerweer niet normaal!!! Vrees ook dat de ooievaar geen zin heeft om erop uit te gaan. Wie weet morgen dan wordt het redelijk goed weer
donderdag 14 juli 2011 om 21:10
Hier nog een insluiper van het januari topic voor Nolleke:
Nolleke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Saar!! Wat hebben jullie het zwaar (gehad) zeg, had gehoopt dat je een fijnere start had gehad met jullie dochter en zusje van Sam. Ik hoop dat het jullie nu voorspoedig gaat en ik wens jullie alle geluk toe!!
Andere juli mama's: succes met de laatste loodjes en voor degenen die al bevallen zijn: van harte!
Nolleke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Saar!! Wat hebben jullie het zwaar (gehad) zeg, had gehoopt dat je een fijnere start had gehad met jullie dochter en zusje van Sam. Ik hoop dat het jullie nu voorspoedig gaat en ik wens jullie alle geluk toe!!
Andere juli mama's: succes met de laatste loodjes en voor degenen die al bevallen zijn: van harte!
vrijdag 15 juli 2011 om 12:57
Weer goedgekeurd door de verloskundige. Ze vindt me saai. In positieve zin dan. Alles volgens het boekje. Ik ben er zeer tevreden mee. Ze gaf aan dat ik er rekening mee moet houden dat het kindje later komt en niet eerder. Dit is meestal zo bij eerste zwangerschappen. Ben benieuwd. Had zelf af en toe het gevoel dat ze eerder gaat komen maar we wachten het af. Tot die tijd lekker aantutten en veel slapen dan maar.
zaterdag 16 juli 2011 om 17:51
Goedemiddag dames!! Wat stil hier... toch niet allemaal aan het bevallen he?!
Ik had vanmorgen ruim een uur goede weeen en dacht yesssssssss het gaat beginnen.. Maar helaas... het stopte weer. Ik had dit dus ook bij mijn vorige 2 bevallingen.. dagen het idee dat het begon en uiteindelijk toch niks...
Mari: de eerste wat bij mij de enige die eerder kwam... 9 dagen om precies te zijn. De volgende 2 dagen te laat, de 3e 13 dagen te laat... dus ik hoop niet dat deze nog later gaat komen want ze blijven steeds langer zitten
Ik had vanmorgen ruim een uur goede weeen en dacht yesssssssss het gaat beginnen.. Maar helaas... het stopte weer. Ik had dit dus ook bij mijn vorige 2 bevallingen.. dagen het idee dat het begon en uiteindelijk toch niks...
Mari: de eerste wat bij mij de enige die eerder kwam... 9 dagen om precies te zijn. De volgende 2 dagen te laat, de 3e 13 dagen te laat... dus ik hoop niet dat deze nog later gaat komen want ze blijven steeds langer zitten
zaterdag 16 juli 2011 om 20:04
Mari, mijn eerste was ook eerder dan mij tweede.
Gisteren een drukke dag..heb de baby minder gevoeld voor paar dagen, s'ochtends naar verlos geweest en ze heeft mij naar de ziekenhuis doorgestuurd voor de ctg. Alles was goed, dus waarschijnlijk voel ik mijn meid gewoon minder omdat het daar binnen toch wat krapper wordt..Op de ctg was trouwens helemaal geen weeenactiviteit te zien. Ook de echo was gemaakt , er is nog voldoende vruchtwater, kindje ligt met het hoofdje naar beneden. Was helemaal gerustgesteld in de ziekenhuis ..Vandaag ook een heel rustige buik ondanks dat ik de hele dag met kinderen bezig was.
Mijn jongste is flink verkouden, hij was al een paar dagen aan het hoesten, vanavond dacht ik dat hij wat warmer aanvoelde, en inderdaad: 38.6
Nu paracetamol gegeven en naar bedje gestopt, hopelijk slaapt hij door en ga ik niet vannacht bevallen, heb geen zin om een zieke kind s'nachts naar de oppas te brengen...
Gisteren een drukke dag..heb de baby minder gevoeld voor paar dagen, s'ochtends naar verlos geweest en ze heeft mij naar de ziekenhuis doorgestuurd voor de ctg. Alles was goed, dus waarschijnlijk voel ik mijn meid gewoon minder omdat het daar binnen toch wat krapper wordt..Op de ctg was trouwens helemaal geen weeenactiviteit te zien. Ook de echo was gemaakt , er is nog voldoende vruchtwater, kindje ligt met het hoofdje naar beneden. Was helemaal gerustgesteld in de ziekenhuis ..Vandaag ook een heel rustige buik ondanks dat ik de hele dag met kinderen bezig was.
Mijn jongste is flink verkouden, hij was al een paar dagen aan het hoesten, vanavond dacht ik dat hij wat warmer aanvoelde, en inderdaad: 38.6
zaterdag 16 juli 2011 om 22:31
2jongens bij mij verschilt het ook wel per dag. Vandaag een redelijk rustige dag maar gisteren was het een drukte van jewelste. Ik heb juist als ik drukker ben dat ik haar minder voel.
Wat vervelend dat je een ziek kind hebt. Hopelijk gaat het snel over.
Ben benieuwd of ze dan toch eerder komt. Vanmiddag voelde ik me helemaal niet lekker, misselijk, slap, moe en buikpijn. Maar nu weer rustig. Mijn achternichtje is onlangs bevallen en zij had meer dan een week weeen en er gebeurde steeds niets. Lieselotje hoop dat het snel doorzet.
Het is inderdaad rustig. Sommigen zijn al van hun kleintje aan het genieten en anderen misschien wel aan het bevallen. Spannend.
Wat vervelend dat je een ziek kind hebt. Hopelijk gaat het snel over.
Ben benieuwd of ze dan toch eerder komt. Vanmiddag voelde ik me helemaal niet lekker, misselijk, slap, moe en buikpijn. Maar nu weer rustig. Mijn achternichtje is onlangs bevallen en zij had meer dan een week weeen en er gebeurde steeds niets. Lieselotje hoop dat het snel doorzet.
Het is inderdaad rustig. Sommigen zijn al van hun kleintje aan het genieten en anderen misschien wel aan het bevallen. Spannend.
zondag 17 juli 2011 om 22:48
hier ook nog niets... deze heeft het record, oudste was een dag na de uitgerekende datum (en dat ga ik nu niet meer redden tenzij ik binnen 5 kwartier beval) en meissie was 4 dagen voor de uitgerekende datum... ik hoop dat het vannacht komt...
mari jij ook wat voorwerk dus, hopelijk snel bevallen!
2jongens beterschap!
ik voel de kleine ook minder, maar hij/zij heeft natuurlijk ook geen ruimte meer om te bewegen, af en toe voel ik voeten en soms nog de hik en dat is het... ik ben zo benieuwd wie er in mijn buik zit...
mari jij ook wat voorwerk dus, hopelijk snel bevallen!
2jongens beterschap!
ik voel de kleine ook minder, maar hij/zij heeft natuurlijk ook geen ruimte meer om te bewegen, af en toe voel ik voeten en soms nog de hik en dat is het... ik ben zo benieuwd wie er in mijn buik zit...
maandag 18 juli 2011 om 09:28
Vlin_der, ik ben ook heel benieuwd wie er in je buik zit:) spannend:)
hier alles rustig...kinderen naar school gebracht, boodschappen gedaan, ga nu een vriendin bellen, kijken of ik even langs kan
Mijn oudste is 23 augustus jarig, en mijn man 23 october..misschien gaat onze meid voor 23 Juli, wie weet..
hier alles rustig...kinderen naar school gebracht, boodschappen gedaan, ga nu een vriendin bellen, kijken of ik even langs kan
Mijn oudste is 23 augustus jarig, en mijn man 23 october..misschien gaat onze meid voor 23 Juli, wie weet..
maandag 18 juli 2011 om 10:37
Voor hetzelfde geld hebben de kleintjes het zo lekker in onze buiken dat ze nog even blijven zitten
Ik werd vanmorgen heel erg misselijk wakker en heb af en toe wat krampen. Maar dat is iedere keer maar heel kort. Echt voorwerk dus. Denk dat het nog een duurt.
Slapen lukt echt niet meer zo goed. Heb vd week echt een nacht bijna niet kunnen slapen want lag niet lekker. Pijn in mijn heupen en ze lag tegen mijn ribben aan. Vanacht betr maar ook niet echt denderend. Vandaag lunchen met een vriendin en boodschappen doen en morgen ga ik een dag DVD's kijken. Het weer is ook zo troosteloos bah.
Slapen lukt echt niet meer zo goed. Heb vd week echt een nacht bijna niet kunnen slapen want lag niet lekker. Pijn in mijn heupen en ze lag tegen mijn ribben aan. Vanacht betr maar ook niet echt denderend. Vandaag lunchen met een vriendin en boodschappen doen en morgen ga ik een dag DVD's kijken. Het weer is ook zo troosteloos bah.