Loeki de Leeuw
zondag 3 juli 2011 om 10:00
Het is een van mijn jeugdsentimenten, Loeki de leeuw. Ik keek alleen al vanwege deze bekendste leeuw van Nederland naar de reclameblokken, terwijl mij dat nu niet zou interesseren.
Tussen twee reclamespotjes had je een heel kort filmpje van ongeveer 4 seconden waarbij Loeki te zien is. Soms zie je ook zijn vriendinnetje, het eendje, de muis en het blauwe olifantje.
Een compilatie is te vinden op
http://www.youtube.com/watch?v=RQd6nOiPxqw
Een van de mafste spotjes is waarin hij met een grote kettingzaag een bloem omzaagt. Hoe absurd.
Door hem is "asjemenou" een stopwoord van mij geworden.
Tussen twee reclamespotjes had je een heel kort filmpje van ongeveer 4 seconden waarbij Loeki te zien is. Soms zie je ook zijn vriendinnetje, het eendje, de muis en het blauwe olifantje.
Een compilatie is te vinden op
http://www.youtube.com/watch?v=RQd6nOiPxqw
Een van de mafste spotjes is waarin hij met een grote kettingzaag een bloem omzaagt. Hoe absurd.
Door hem is "asjemenou" een stopwoord van mij geworden.
World of Warcraft: Legion
zondag 3 juli 2011 om 11:06
Echt? ik vond en vind die suffe leeuw echt verschrikkelijk!
Keek juist naar de Duitse reclame omdat je daar van die 3 poppetjes had die tussendoor kwamen. Jochies met petjes ofzo. Die vond ik leuk.
Ook raar ha ha. Maarja in mijijijjijn tijd (jaaaaaren terug) had je alleen maar kindertv op woensdagmiddag en Sesamstraat.
Keek juist naar de Duitse reclame omdat je daar van die 3 poppetjes had die tussendoor kwamen. Jochies met petjes ofzo. Die vond ik leuk.
Ook raar ha ha. Maarja in mijijijjijn tijd (jaaaaaren terug) had je alleen maar kindertv op woensdagmiddag en Sesamstraat.
zondag 3 juli 2011 om 11:14
Ja hier ook een fan. Ik was als kind bang voor de televisie (ja, het bestaat!). Loeki is jaren lang het enige geweest wat ik durfde te kijken en daarna sesamstraat (maar toen was ik 10 ofzo).
Toen Loeki nog op tv was, was de standaard 1 april grap volgens mij dat Loeki van tv zou verdwijnen: iedereen weer overstuur...
Toen Loeki nog op tv was, was de standaard 1 april grap volgens mij dat Loeki van tv zou verdwijnen: iedereen weer overstuur...
zondag 3 juli 2011 om 11:25
En nog vóór Loekie had je volgens mij iets met een lijntje wat dan veranderde in iets (lekker duidelijk he?). En dan was er ook nog 'het programma met de muis', wat een getekende muis was. Maar of die tussen de reclames kwam (als die al bestonden in die tijd ) of een zelfstandig programma, weet ik niet meer.
*valt nu ernstig door de leeftijdsmand, maar kan gelukkig amalia een hand geven..*
*valt nu ernstig door de leeftijdsmand, maar kan gelukkig amalia een hand geven..*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 3 juli 2011 om 11:26
Nog een compilatie
http://www.youtube.com/watch?v=NpeSTm8iws8
Filmpje wil af en toe hinderlijke gekleurde balken vertonen.
http://www.youtube.com/watch?v=NpeSTm8iws8
Filmpje wil af en toe hinderlijke gekleurde balken vertonen.
zondag 3 juli 2011 om 11:32
quote:himalaya schreef op 03 juli 2011 @ 11:25:
En nog vóór Loekie had je volgens mij iets met een lijntje wat dan veranderde in iets (lekker duidelijk he?). En dan was er ook nog 'het programma met de muis', wat een getekende muis was. Maar of die tussen de reclames kwam (als die al bestonden in die tijd ) of een zelfstandig programma, weet ik niet meer.
Als je dit bedoelt:
dan is dat Die Sendung mit der Maus. Het is, zoals jij dat noemt, een zelfstandig programma. Qua bedoeling lijkt het op Sesamstraat en Klokhuis. En het is ook een korte tijd op de Nederlandse TV geweest met Programma met de muis.
Als je dit bedoelt:
dan is dat Die Sendung mit der Maus. Het is, zoals jij dat noemt, een zelfstandig programma. Qua bedoeling lijkt het op Sesamstraat en Klokhuis. En het is ook een korte tijd op de Nederlandse TV geweest met Programma met de muis.
zondag 3 juli 2011 om 11:49
quote:amalia schreef op 03 juli 2011 @ 11:06:
Ook raar ha ha. Maarja in mijijijjijn tijd (jaaaaaren terug) had je alleen maar kindertv op woensdagmiddag en Sesamstraat.Dat waren Ute, Schnute & Kasimir
Ook raar ha ha. Maarja in mijijijjijn tijd (jaaaaaren terug) had je alleen maar kindertv op woensdagmiddag en Sesamstraat.Dat waren Ute, Schnute & Kasimir
zondag 3 juli 2011 om 17:46
quote:himalaya schreef op 03 juli 2011 @ 11:25:
Je bedoelt denk ik het lijnmannetje (La Linea):
Filmpje La Linea
Je bedoelt denk ik het lijnmannetje (La Linea):
Filmpje La Linea
zondag 3 juli 2011 om 21:05