F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zwaai!

Hier alles goed, druk, nog 3 en een beetje dag werken (waarvan een halve dag uitje, dus ook weinig productief), een hoop zooi nog voor de vakantie regelen, tussendoor even naar het ziekenhuis geweest, afgelopen proefgekampeerd (en dat was hard nodig!), komende zondag de doop van jongste, en volgende week zaterdag op vakantie!

Kortom: druk
En het is alweer juli! Time flies.

Casey wij hebben ook tot 4 september, dat is dan wel weer heerlijk. Maar nu eerst nog wat weken doorbeulen. Wij gaan trouwens ook pas half augustus op vakantie. Lekker laat, maar dat is het niet meer echt hoogseizoen dus weer iets goedkoper.

Vinden jullie oudsten het ook zo leuk dat ze straks oudste kleuter zijn? Dat vind Meis helemaal geweldig, echt grappig.

nog ff een uurtje hard aan de slag, en dan... WEEKEND!!!!

He Tieg, net stond je berichtje er nog niet.

Ik heb t vast helemaal gemist, maar hoe is t nu met oudste? Al iets bekend over verdere behandeling?

En veel plezier/geluk zondag!
Nitro, oudste wordt over een jaar of 2 nog weer geopereerd, en krijgt dan waarschijnlijk een urinestoma. Dan wordt ook de opening van de blaas naar de plasbuis (de blaashals) heel veel nauwer gemaakt zodat hij daar niet meer door lekt. Dan zou hij van zijn luiers af kunnen komen, de operatie wordt ook alleen maar gedaan op voorwaarde dat hij zindelijk is voor ontlasting.

Lekker, vakantie gepland. Waar gaan jullie naartoe?

Hier nog een weekje, en ik hoop dat we alle zooi mee kunnen krijgen. Ben benieuwd, hopelijk gaat het allemaal passen. Gelukkig ben ik vrijdag de hele dag vrij, om de laatste boodschappen te doen en de auto in te pakken. Ben benieuwd hoe het gaat

Nu richting bed, druk weekend voor de boeg. Eerst nog even kijken wat het weer gaat doen, er moet een boel gewassen worden, en de was buiten zou wel lekker zijn.
Lekker op tijd in bed tieg! Gaat het goed na zh-bezoek?

Oudste kleuter vind nina ook geweldig nitro, en ze heeft het er nu al over dat ze aan het eind van komen schooljaar een nacht op school mogen slapen met de juf dan Ze de denkt alleen dat dat dan al voor de volgende vakantie is, dus ze zal nog wel teleurgesteld worden.

Casey, begrijp ik nou goed dat jes elje dag 20 minuten gaat zwemmen of lees ik verkeerd? Ik vind 3,5 uur ook wel lang hoor, maar ze hebben ook nog twee pauzes en veel spelen in het water ook dus denk dat het wel goed komt. Gok dat ze wel lekker zal slapen op zaterdagavonden
Oudste kleuter? Ze gaan allemaal toch gewoon door naar groep 2?

Of mis ik iets belangrijks in kleuterland?

Groep 1 en 2 zit hier samen (35 leerlingen!!!) dus hij blijft in principe in dezelfde klas. Eind nov komt zijn kleine broertje daarbij, zal wel vreemd worden!

Ja Jes heeft 4x per week 20 min les. In een natuurbad, dus in weer en wind.. Met zo'n swimsafe pakje aan. Vandaag mochten ze van de hoge glijbaan (= dus totally kopje onder) en later van de lage duikplank. Is iets wat ik niet durf, dus diep respect voor die kleine grote man!!

Spelenderwijs is 3.5 uur wel vol te houden denk ik ja, is ze een waterrat?

Nitro, vallen jullie dan onder noord? Heb je wel gelijk in ja, dat het dan voordeliger is! Niet eens bij nagedacht.. Dan had ik beter een week later vrij kunnen nemen. Stom.. Hork heeft 4 weken (betaald) vrij, mazzelaar!

Gaat dat lukken denk je Tieg, met de zindelijkheid?

Hier nog steeds een luier 's nachts, hij is 4 vd 7 nachten droog als hork m rond 22:30 og laat plassen.

Maar nu idd WEEKEND! Ook eentje met veel afspraken en geregel (heb kaartjes voor we will rock you gewonnen voor zondag, maar geen oppas ) Ach voor je het weet is het holiday!
Cees, in groep 2 zijn ze de oudste kleuters, is het laatste kleuterjaar natuurlijk. Groep 0/1 zijn ze jongste kleuter. Eigenlijk alleen in groep 1, groep 0 telt gewoon niet mee, die zijn nieuw

Geen idee of het gaat lukken met de zindelijkheid van oudste, voor nu twijfel ik heel erg, en gaan we in ieder geval na de vakantie contact opnemen met het cb, of het centrum van jeugd en gezin.

Zou het trouwens werken bij Jes als hij geen luier om heeft? Bij middelste maakt dat nog wel uit namelijk, die plast 'm hartstikke vol als ze er eentje aanheeft, maakt niet uit of het een luierbroekje is of een gewone.

Lau, met m'n buik gaat het aardig, gisteren de pleisters eraf gehaald, en dat viel me wel mee Af en toe doet ie nog wel wat pijn, maar ik ben ook meteen weer te enthousiast bezig.

Oh, nu Miranda op ned 3 aan het kijken, geweldig weer Zo voel ik me ook altijd na een workout

Marlee, hoe is het met L? Inmiddels al weer wat goedkoper geworden?

Lau, gewoon tegen Nina zeggen dat ze op school mag slapen als Lasse jarig is geweest. Dat komt zo ongeveer wel overeen qua timing.

Oh, en ik word trouwens geen collega van je Afwijzing gekregen Nu dus weer verder kijken...
Wat een gezellig geklep ineens!!!

En nu al vakantie jeetje het lijkt hier nog zo ver weg....
Pfff, wat is het vroeg... Nu maar opstaan, vandaag een drukke dag met de doop van jongste.
Hee Tieg, veel plezier vandaag!!!
ik vind het maar lastig die nachtzindelijkheid.

Mannetje gisteren zonder laten slapen, maar bed was kletsnat zonder dat hij er wakker van was geworden.

En bij meis ook al tijden niet geprobeerd omdat ze 's ochtends altijd nog een kletsnatte luier heeft

Probeer nu met ze af te spreken dat als ze wakker worden gelijk de luier af gaat en op de wc gaan plassen... ben benieuwd.

Casey, stoer hoor van jesse, van de duikplank! en in natuurbad... koud! houden kinderen dat een beetje vol bij slecht weer?

Hier zitten alle kleuters ook bij elkaar. maar oudste kleuters krijgen soms andere werkjes en moeten nieuwe kleuters helpen met jas e.d. Hele verantwoordelijkheid dus.

Ze hebben hier drie kleuterklassen dus mannetje komt niet bij z'n zus in de klas. HIj gaat volgende week een middag spelen en dan na de zomer gelijk naar school. Alle kinderen die voor de herfstvakantie jarig zijn beginnen hier gelijk na de zomer als ze dus nog drie zijn. Spannend!

Tieg, wat is er met je buik gebeurd?

En hopen dat het lukt dan met de zindelijkheid. Wil hij zelf wel? Lijkt me wel lastig/frustrerend voor hem. Gaan ze er goed mee om op school?

Vish, hoe is t met jou en Nemo? Hoe bevalt je werk/huis?

Gaat t goed met Nemo z'n dieet?

En volgens mij ben jij aan de beurt voor een nieuwe baby dus hoe zit het met de spannende lovestory's?
Goedemorgen! Haha, vroeg Tieg? Hier is het meestal om half 7 gebeurdet de rust, Nina is altijd vroeg wakker, maar ze heeft bij buurmeisje gelogeerd en Lasse was om half 8 wakker, dat is dus uitslapen voor ons  Hoop dat Nina daar ook wat uitgeslapen heeft, ben benieuwd hoe laat ze hier voor de deur staan.

Wat Tieg zegt Cees, oudste kleuter is als je in groep 2 zit van de combinatieklas 1/2. Jes is bij jullie nu dus ook oudste kleuter. Heb inderdaad gezegd dat ze na Lasse's verjaardag op school mag slapen Tieg 

Hier krijgen ze bij zwemles ook een swimsafe
Een swimsafe-pakje dus. Ben benieuwd, Nina vind zwemmen wel heel leuk, denk dat het wel goed komt. Vrijdag gaan we op vakantie, samen met vrienden en hun zoon van 4 twee weken zuid-Frankrijk in een huisje met privezwembad dus ze kunnen daar de hele dag zwemmen. Heb voor de kinderen een zwemvestje gekocht zodat ze makkelijk zelf de hele dag water in en uit kunnen, leuk hoor. En wij lekker langs het zwembad roseetjes drinken 
Fijne dag vandaag met de doop van jongste Tieg!
Ja Vis, ben ook wel benieuwd naar het liefdesleven van een alleenstaand moeder. Wij zijn allemaal burgerlijk getrouwd, dus hier valt weinig spannends meer te beleven op dat vlak Of heb je genoeg aan 1 man in je leven (Nemo)?
Wat leuk dat iedereen er weer is, gezellig!!

Tieg, veel plezier vandaag.

Hier hebben ze nu ook vakantie en daar was M wel aan toe. Vanmorgen heeft hij redelijk uitgeslapen, alleen hebben we nog een draakje die half zeven laat zat vindt. En hij is nog steeds 5 cent duurder, helaas. Volgende week maar weer een foto maken.

Wij gaan over twee weken op vakantie naaf Spanje, echt heel veel zin in.

Swimsafe methode werkt hier echt heel goed, ben benieuwd hoe meis het vindt Lau. Ik neem op vakantie ook de zwemvestjes mee voor de beide heren.

L gaat hier nog niet naar school, gelukkig. Dat duurt nog even. Al gaat het hard zat.

Lau, heb woensdag ochtend geen afspraken staan, koffie??? Bij jou???
En Visje kom maar op met de dirty stories!! :-)
Een baby??? Al werd ik zwanger van de heilige geest, zou ik het nog laten aborteren.

Tieg veel plezier vandaag!

Misschien moet je L een dagje op zijn kop houden?

Alvast een fijne vakantie voor iedereen die het al heeft of gaat!!
Oh Lau, ik kan woensdag niet zie ik. Ik moet ipv donderdag namelijk woensdag werken ivm vergaderingen. Na de vakantie??
Vis

Marlee, is goed hoor, na de vakantie, komt mij ook beter uit eerlijk gezegd. Wil woensdag nog vakantie-inkopen doen en huis opruimen voor we weggaan.
Ik word echt helemaal gek van die koters die voor mijn raam staan. Doen ze dat bij jullie ook? Dan zegt Nemo dat hij geen zin heeft om te spelen en dan blijven ze gewoon voor het raam naar binnen staan kijken. Hij heeft een tijdje geleden gewoon maar het gordijn dichtgetrokken

Ze gaan alleen weg als ik heel boos doe.
M logeert bij zijn oma, maar de bel is hier ook 3 x al gegaan.

Die Nemo
Geen zin om te spelen??? Nee, dat hebben we hier nog niet meegemaakt
Staat er nu ook weer een met zijn neus tegen het raam aan. Zulke boeiende dingen doen wij toch echt niet. Of zal het komen omdat ik naakt loop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven