Ik snap hem niet

03-07-2011 22:09 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

(Ik ben nieuw trouwens, wel al veel gelezen maar nog nooit een account gemaakt.)

Sinds kort date ik met een jongen. Dat is heel gezellig, hij is face to face ook super lief en het klinkte goed. Het probleem is alleen dat hij soms een aantal dagen niets van zich laat horen (ook niet als ik hem bijv. een redelijk belangrijke vraag sms.) En als hij dan eindelijk reageert komt hij altijd heel ongeïnteresseerd of kortaf over.

Is dit misschien een subtiele afwijzing of speelt hij het 'ik heb een heel druk en leuk leven dus antwoord laat'-spelletje? Of misschien wat anders?

Wat denken jullie?
Wat is een belangrijke vraag? En als het zo belangrijk is, zou je hem dan niet beter gewoon bellen?

Het is heel normaal om, als je net aan het daten bent, niet iedere dag contact te hebben. Waar moet je iedere dag contact over hebben?
Vraag het hem eens! Misschien speelt hij helemaal geen spelletjes? Als je nu al denkt dat hij wel spelletjes speelt, misschien is het dan niet echt vriendje-materiaal?
Hij is gewoon een man, en die steken anders in elkaar als vrouwen...
wat is een redelijk belangrijke vraag?

Bellen jullie ook of smsen jullie alleen?
Geef eens een voorbeeld van zo'n belangrijke vraag.
quote:batwom schreef op 03 juli 2011 @ 22:14:

Geef eens een voorbeeld van zo'n belangrijke vraag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hm, nu jullie er zo naar vragen en ik er een probeer te zoeken in mijn outbox valt de belangrijkheid inderdaad wel mee. Stom hoe die dingen in je hoofd soms kunnen gaan. :')

We bellen soms, SMSen gebeurt meer. Is dat een slecht iets? Want zo doe ik het met de meeste mensen eigenlijk.

Ik heb gewoon graag dat mensen het recht in mijn gezicht zeggen als ze me niet mogen/het hier klaar is, maar niet iedereen doet dat dus dacht dat het misschien een subtiele afwijzing was. Het komt namelijk niet omdat hij zo druk is, hij is wel telkens bezig met zijn facebook, dat soort dingen.

(Oh jeetje, echt raar dat ik dat allemaal check. Normaal ben ik nooit zo snel zo weg van iemand. Schrik er zelf een beetje van.)
Als ik belangrijke vragen heb dan bel ik altijd even

*oh...iemand de lepel van de mosterd gezien?*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Summerdance :')
Heb je er wel eens aan gedacht dat je misschien nu al te veel op zijn nek zit en dat dit hem benauwt.
Onderstaande posts geven al mogelijke redenen waarom hij laat reageert.

En verder.... ken je hem al wat langer en wat weet je van hem? Kom je bij hem thuis, komen jullie samen in het openbaar... Dat soort dingen. Je snapt waar ik heen wil met mijn vragen (waarvan je de antwoorden niet hier op het forum hoeft te plempen)... Als je op sommige vragen negatief moet antwoorden, dan is het misschien mogelijk dat hij ook heel gezellig is met een andere dame.
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2011 @ 22:21:

*oh...iemand de lepel van de mosterd gezien?*in het potje naast de bitterballen en de blokjes kaas
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2011 @ 22:21:

*oh...iemand de lepel van de mosterd gezien?*Grappig, ik begon mijn eerste post met ' Summerdance is er nog niet, dus ik zal het alvast zeggen, als je iets belangrijks te melden hebt, dan moet je bellen, niet sms'en.' Maar dat heb ik weer verwijderd
Ben het wel eens met Char trouwens, ik heb ook best wel het idee dat je hem best op zijn nek zit...

Vinden mannen niet leuk....vrouwen ook niet trouwens

Je date sinds kort, wat is kort, een paar weekjes?
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2011 @ 22:22:

Onderstaande posts geven al mogelijke redenen waarom hij laat reageert.

En verder.... ken je hem al wat langer en wat weet je van hem? Kom je bij hem thuis, komen jullie samen in het openbaar... Dat soort dingen. Je snapt waar ik heen wil met mijn vragen (waarvan je de antwoorden niet hier op het forum hoeft te plempen)... Als je op sommige vragen negatief moet antwoorden, dan is het misschien mogelijk dat hij ook heel gezellig is met een andere dame.

Gelukkig kan ik wel op alles ja zeggen en dat ik inderdaad redelijk veel van hem weet. Misschien ligt het aan mijn eigen onzekerheid hoor. Ik heb het daar vaak sowieso nogal moeilijk mee, dat ik bevestiging nodig heb, etc.

Maar op dat ik hem te veel op zijn nek zit: misschien is dat inderdaad zo. Dit speelt nu al een aantal dagen, zou het nog helpen als ik hem nu gewoon met rust laat tot hij contact zoekt? Of zou dat al te laat zijn?
quote:Chardonnay schreef op 03 juli 2011 @ 22:23:

[...]

Grappig, ik begon mijn eerste post met ' Summerdance is er nog niet, dus ik zal het alvast zeggen, als je iets belangrijks te melden hebt, dan moet je bellen, niet sms'en.' Maar dat heb ik weer verwijderd
quote:huppeltrut schreef op 03 juli 2011 @ 22:25:

[...]

Gelukkig kan ik wel op alles ja zeggen en dat ik inderdaad redelijk veel van hem weet. Misschien ligt het aan mijn eigen onzekerheid hoor. Ik heb het daar vaak sowieso nogal moeilijk mee, dat ik bevestiging nodig heb, etc.

Maar op dat ik hem te veel op zijn nek zit: misschien is dat inderdaad zo. Dit speelt nu al een aantal dagen, zou het nog helpen als ik hem nu gewoon met rust laat tot hij contact zoekt? Of zou dat al te laat zijn?Probeer het eens. Wat heb je te verliezen?
quote:Chardonnay schreef op 03 juli 2011 @ 22:22:

Heb je er wel eens aan gedacht dat je misschien nu al te veel op zijn nek zit en dat dit hem benauwt.Precies, ik zou al op zoek zijn naar de nooduitgang als ik dagelijks moest bellen en sms-en.
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2011 @ 22:25:

[...]

Ik ken je toch
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2011 @ 22:24:

Ben het wel eens met Char trouwens, ik heb ook best wel het idee dat je hem best op zijn nek zit...

Vinden mannen niet leuk....vrouwen ook niet trouwens

Je date sinds kort, wat is kort, een paar weekjes?

Anderhalve maand, dus echt nog best kort. Ik ben ook degene de het rustig aan wilde doen, wat ook zeker zo is.. in de zin van dat ik niet volgende maand samen op vakantie wil en bij hem wil intrekken. (Ik had ooit dates met een jongen die na de 3e date al vroeg of ik bij hem kwam wonen, was ook meteen de laatste date.)

Maar ik wil gewoon wel heel graag dat hij me leuk vind, continu met smsjes bestookt en heel veel moeite doet..

Oke misschien ben ik te moeilijk om te daten. :')
In welke wet staat trouwens geschreven dat je je vriend elke dag moet spreken/smssen/pingen/whatsappen?

Want die wet heb ik ook even gemist dan
quote:huppeltrut schreef op 03 juli 2011 @ 22:28:

Maar ik wil gewoon wel heel graag dat hij me leuk vind, continu met smsjes bestookt en heel veel moeite doet..

Oke misschien ben ik te moeilijk om te daten. :')Euh, als je dit als eis stelt....ja dan ben je te moeilijk om te daten!
quote:Chardonnay schreef op 03 juli 2011 @ 22:11:

Wat is een belangrijke vraag? En als het zo belangrijk is, zou je hem dan niet beter gewoon bellen?

Het is heel normaal om, als je net aan het daten bent, niet iedere dag contact te hebben. Waar moet je iedere dag contact over hebben?Ik vraag het me ook af. Hoe komt het dat je belangrijke vragen hebt voor een date. En die dan ook nog eens in een sms stelt ipv face to face? Het is een date, niet je levenspartner.

In de date- periode zijn er toch amper belangrijke vragen?
quote:huppeltrut schreef op 03 juli 2011 @ 22:28:

[...]

Anderhalve maand, dus echt nog best kort. Ik ben ook degene de het rustig aan wilde doen, wat ook zeker zo is.. in de zin van dat ik niet volgende maand samen op vakantie wil en bij hem wil intrekken. (Ik had ooit dates met een jongen die na de 3e date al vroeg of ik bij hem kwam wonen, was ook meteen de laatste date.)

Oke misschien ben ik te moeilijk om te daten. :')Tja, als je dat wil dan is hij kennelijk niet de juiste persoon voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven