Ik snap hem niet

03-07-2011 22:09 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

(Ik ben nieuw trouwens, wel al veel gelezen maar nog nooit een account gemaakt.)

Sinds kort date ik met een jongen. Dat is heel gezellig, hij is face to face ook super lief en het klinkte goed. Het probleem is alleen dat hij soms een aantal dagen niets van zich laat horen (ook niet als ik hem bijv. een redelijk belangrijke vraag sms.) En als hij dan eindelijk reageert komt hij altijd heel ongeïnteresseerd of kortaf over.

Is dit misschien een subtiele afwijzing of speelt hij het 'ik heb een heel druk en leuk leven dus antwoord laat'-spelletje? Of misschien wat anders?

Wat denken jullie?
Als je een paar dagen niks van je laat horen, ben je volgens mij niet verliefd.
quote:Substanza_ schreef op 04 juli 2011 @ 09:51:

Als je een paar dagen niks van je laat horen, ben je volgens mij niet verliefd.Jawel hoor al bijna een jaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat hoeft dus niet inderdaad Substanza, alleen kan dat jóu wel dat gevoel geven.
Dat maakt mensen zo leuk, we zijn allemaal anders

Alleen is het fuckeringstechnisch wel handig als je een beetje gelijkgestemden vindt...

Zie voorbeeld Leo en haar man, en ondergetekende en vriend...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij belde me gister avond, dat hij het heel druk had gehad op zijn werk/andere dingen maar dat hij mijn berichtjes wel met veel plezier had gelezen. Hij beloofde in het vervolg meer aandacht aan me te besteden, maar gaf toe dat hij in het begin altijd een beetje bang is om te snel te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven