Ik snap hem niet

03-07-2011 22:09 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

(Ik ben nieuw trouwens, wel al veel gelezen maar nog nooit een account gemaakt.)

Sinds kort date ik met een jongen. Dat is heel gezellig, hij is face to face ook super lief en het klinkte goed. Het probleem is alleen dat hij soms een aantal dagen niets van zich laat horen (ook niet als ik hem bijv. een redelijk belangrijke vraag sms.) En als hij dan eindelijk reageert komt hij altijd heel ongeïnteresseerd of kortaf over.

Is dit misschien een subtiele afwijzing of speelt hij het 'ik heb een heel druk en leuk leven dus antwoord laat'-spelletje? Of misschien wat anders?

Wat denken jullie?
Jeetje, waar gaat dit over?

Je kent hem nog maar net, je hebt een paar dates gehad.

Met jouw gedrag jaag je hem nog weg.
quote:Madhe schreef op 03 juli 2011 @ 22:31:

[...]

Ik vraag het me ook af. Hoe komt het dat je belangrijke vragen hebt voor een date. En die dan ook nog eens in een sms stelt ipv face to face? Het is een date, niet je levenspartner.

In de date- periode zijn er toch amper belangrijke vragen?

Helemaal eens met Madhe. Wat voor belangrijke vragen zijn er in een date periode? Ik heb altijd maar een paar simpele vragen tijdens een date periode. Hoe laat? Waar? Wanneer?

Meer heb je toch niet te vragen?
Continu om bevestiging vragen.... dat moet je echt niet doen. Dat is dodelijk vermoeiend, daar heeft niemand zin in!

En continu bestoken met sms'jes is ook 'a big no-no'. Dat is een beetje eng zelfs - beetje stalkerig. Ik zeg niet dat je een enge stalker bent Maar probeer er even neutraal in te staan en stel je voor als de rollen zouden zijn omgedraaid. Bestookt worden met sms'jes, continu bevestiging moeten geven omdat je liefje anders zo onzeker wordt etc.

Ik heb ooit een vriend gehad die deed wat jij doet: bevestiging vragen en continu contact zoeken. Daar was ik snel klaar mee - niet leuk, niet spannend, niet sexy. Nee, dat moet je niet willen Huppelmuts.
quote:liselore schreef op 03 juli 2011 @ 22:22:

[...]

in het potje naast de bitterballen en de blokjes kaas

Ik zie wel een potje met daarnaast een lege plek. Nergens maar dan ook nergens vind ik de kaas of bitterballen.

Vertel, wie heeft die ondertussen ook al erbij gesleept?
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2011 @ 22:34:

Continu om bevestiging vragen.... dat moet je echt niet doen. Dat is dodelijk vermoeiend, daar heeft niemand zin in!

En continu bestoken met sms'jes is ook 'a big no-no'. Dat is een beetje eng zelfs - beetje stalkerig. Ik zeg niet dat je een enge stalker bent Maar probeer er even neutraal in te staan en stel je voor als de rollen zouden zijn omgedraaid. Bestookt worden met sms'jes, continu bevestiging moeten geven omdat je liefje anders zo onzeker wordt etc.

Ik heb ooit een vriend gehad die deed wat jij doet: bevestiging vragen en continu contact zoeken. Daar was ik snel klaar mee - niet leuk, niet spannend, niet sexy. Nee, dat moet je niet willen Huppelmuts.
quote:Madhe schreef op 03 juli 2011 @ 22:31:

[...]

Ik vraag het me ook af. Hoe komt het dat je belangrijke vragen hebt voor een date. En die dan ook nog eens in een sms stelt ipv face to face? Het is een date, niet je levenspartner.

In de date- periode zijn er toch amper belangrijke vragen?Vragen als 'vind je mij ook heel erg leuk' en 'date je vooral niet met andere chickies' zijn ook heul belangrijk hoor.!
Oh god, ik weet het. Het ergste is: nu ik het zelf zo typ en zie staan zie ik ook wel hoe belachelijk en irritant het is.

Haha, goede inzichten dankzij het Viva Forum ;)
Huppel, wat vind je van de antwoorden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En WEER mosterd!!
quote:huppeltrut schreef op 03 juli 2011 @ 22:20:

Ik heb gewoon graag dat mensen het recht in mijn gezicht zeggen Dan is sms de logishe keuze ja
quote:superstar_2 schreef op 03 juli 2011 @ 22:39:

[...]

Vragen als 'vind je mij ook heel erg leuk' en 'date je vooral niet met andere chickies' zijn ook heul belangrijk hoor.!

Dat vroeg ik gelukkig niet. :P

Ik moet trouwens zeggen, hier komen wel wijze inzichten uit. Ik zat een aantal jaar geleden wel eens op het 'Girlscene' forum, daar had je echt niets aan. Als je vriendje naar een ander meisje keek op straat dan was hij al ver vreemd gegaan, dat soort dingen. Ben wel blij met Viva. :')
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2011 @ 22:40:

Huppel, wat vind je van de antwoorden?Zie bovenstaand ;)
quote:Summerdance schreef op 03 juli 2011 @ 22:41:

En WEER mosterd!! Misschien moet je je nick eens gaan wijzigen. Leuk met een potje mosterd als ava
Best leuk, Mosterd als nickname. En dan overal roepen "oh ik ben mosterd" Lig helemaal in een deuk om mezelf whoehahaha.
quote:Chardonnay schreef op 03 juli 2011 @ 22:43:

[...]

Misschien moet je je nick eens gaan wijzigen. Leuk met een potje mosterd als ava Nog zo'n 'belangrijke' vraag.. hoe voeg je een avatar toe? (Misschien staat het wel in de FAQ maar die doet het niet.)
quote:superstar_2 schreef op 03 juli 2011 @ 22:39:

[...]

Vragen als 'vind je mij ook heel erg leuk' en 'date je vooral niet met andere chickies' zijn ook heul belangrijk hoor.!

Zal ik eens iets heel vreselijks vertellen...

Vriend en ik waren zo'n week of 3 aan het daten.

Die zaterdag zou hij met een meisje naar een concert gaan

Kaartjes waren al heel lang geleden bestelt, en het was een hardrock concert dus niet helemaal mijn kopje thee

En ineens....ineens was ik jaloers, en ik HOOR mezelf bij de voordeur met een zacht piepstemmetje zeggen,...

"je gaat toch niet met haar zoenen hè?"

Was stiekem toch ook wel heel opgelucht toen hij om 01.00 belde en toch even specifiek vertelde dat hij niet had gezoend...

En daar ging mijn stoere zelfverzekerde imago

(klein detail, maanden later vertelde vriend dat dat het moment was geweest waarop hij bedacht dat hij toch wel echt heel verliefd op me was....)
quote:Chardonnay schreef op 03 juli 2011 @ 22:43:

[...]

Misschien moet je je nick eens gaan wijzigen. Leuk met een potje mosterd als ava

DAT KAN NOG STEEDS NIET!!!

Ik wil ook al 100 jaar een nieuw motto!
quote:huppeltrut schreef op 03 juli 2011 @ 22:44:

[...]

Nog zo'n 'belangrijke' vraag.. hoe voeg je een avatar toe? (Misschien staat het wel in de FAQ maar die doet het niet.)Dat kan niet meer. Er is een bug (al een jaar of wat. Het heeft kennelijk geen prioriteit bij viva) waardoor je voor eeuwig een grijs vlak blijft.
quote:huppeltrut schreef op 03 juli 2011 @ 22:42:

[...]

Dat vroeg ik gelukkig niet. :P

Ik moet trouwens zeggen, hier komen wel wijze inzichten uit. Ik zat een aantal jaar geleden wel eens op het 'Girlscene' forum, daar had je echt niets aan. Als je vriendje naar een ander meisje keek op straat dan was hij al ver vreemd gegaan, dat soort dingen. Ben wel blij met Viva. :')

Gelukkig maar dan dat je dát niet gevraagd hebt..

Laat hem gewoon even een poosje en dan merk je vanzelf wel of hij nog weer contact opneemt of niet..
quote:Chardonnay schreef op 03 juli 2011 @ 22:46:

[...]

Dat kan niet meer. Er is een bug (al een jaar of wat. Het heeft kennelijk geen prioriteit bij viva) waardoor je voor eeuwig een grijs vlak blijft.Mijn nickame was ook eigenlijk veel cooler met hoofdletters, maar dat doet 'ie ook al niet. Wat een drama..
Ik geef mijn dates altijd mijn email adres, geen gebel of gesms tot ik zeker weet dat het geen bel/smszeikerd is.

Nu weet ik ook weer waarom ik dat doe
quote:huppeltrut schreef op 03 juli 2011 @ 22:49:

[...]

Mijn nickame was ook eigenlijk veel cooler met hoofdletters, maar dat doet 'ie ook al niet. Wat een drama..

Hoofdletters zijn nooit cool. Behalve bij:

Begin van een zin.

Een naam (Jan)

Een achternaam (Jansen)

Feestdagen (Kerstmis)

Aardrijkskundige namen (Frankrijk, Heeswijk)

Volken (West-Vlamingen)

Merken (Colgate)

Sommige afkortingen (EU)

Ja, ja.. ik heb geleerd hoor.. ik heb hem al 2 hele minuten niet meer gewhatsappt!!

(Grapje..)

Nee, ik laat hem nu gewoon met rust, hopen dat hij vanzelf nog wat laat horen en niet totaal afgeknapt (wat een woord) is..
quote:Chardonnay schreef op 03 juli 2011 @ 22:52:

[...]

Hoofdletters zijn nooit cool. Behalve bij:

Begin van een zin.

Een naam (Jan)

Een achternaam (Jansen)

Feestdagen (Kerstmis)

Aardrijkskundige namen (Frankrijk, Heeswijk)

Volken (West-Vlamingen)

Merken (Colgate)

Sommige afkortingen (EU)Huppeltrut is zeker een naam.. zo heet ik.
Char, bedankt voor deze heldere uiteenzetting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven