Landelijk gemiddelde?

04-07-2011 10:44 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex (niet voor niets mijn ex) vond het altijd heel belangrijk om het landelijk gemiddelde van hoeveel keren seks per week hoog te houden. Volgens hem zo'n 3 keer in de week.

Het landelijk gemiddelde intresseerde me echt geen bal, en ik vond 1 keer in de maand meer dan zat. Het klikte in de slaapkamer ook al niet zo, nogmaals, niet voor niets een ex.

Maar ik vraag me af: Is dat landelijk gemiddelde op het viva forum ongeveer gelijk??

Met mijn huidige man, is het de ene week eigenlijk niet, en de andere week bijna dagelijks. Dat ligt aan het werkrooster.

Het gemiddelde (wie dat ook bedacht heeft) word hier dus ongeveer wel gehaald...
Lol, dat zeg ik
quote:Liefebeest schreef op 04 juli 2011 @ 11:33:

@ zen: als je het op zaterdag doet van 23.00 tot 1.00 dat is dan toch geen half want dan telt zondag ook als half en kom je toch ruim boven het gemiddelde uit!

Nee das niet waar, ik vergat erbij te zeggen dat we het zaterdags maar om de week doen, maar je bent wel helemaal bij de les

Sorry voor het foutje, maar ja, het is lekker, maar je wordt er zo suf van he?
quote:zen66 schreef op 04 juli 2011 @ 11:52:

[...]

Nee das niet waar, ik vergat erbij te zeggen dat we het zaterdags maar om de week doen, maar je bent wel helemaal bij de les

Sorry voor het foutje, maar ja, het is lekker, maar je wordt er zo suf van he?
Het landelijk gemiddelde is zó overrated. Zoals al eerder werd aangegeven vraag ik mij bovendien af hoe representatief dergelijke onderzoekjes zijn.
aangevallen, afgekraakt? Ik zie alleen mensen die vragen waarom je dit wilt weten, niet dat je totaal afgefikt wordt.

Waarom is in mijn ogen een terechte wedervraag, omdat jij in je OP stelt dat het gemiddelde je niet interesseert. Verder zal het landelijk gemiddelde nooit of te nimmer gelijk zijn aan het vivaforum gemiddelde en daarmee is je vraag beantwoord. Die was namelijk :

quote:Maar ik vraag me af: Is dat landelijk gemiddelde op het viva forum ongeveer gelijk??Verder denk ik niet dat veel forummers zich geroepen voelen om zomaar hun wekelijks gemiddelde op internet te zetten omdat een wildvreemde vrouw (of misschien wel man, die dit soort vragen geil vindt) dat vraagt.
Het geile aan deze vraag ontgaat me echt.

Er worden wel heftigere dingen door forummers geplaatst, en dan zou het landelijk gemiddelde om het maar weer eens aan te halen te veel van het goede zijn?

Waarom?? Omdat er blijkbaar onderzoek naar gedaan is, anders was het gemiddelde onbekend... vandaar mijn vraag. Verder niks...
Er zijn veel mensen ongesteld vandaag.
Ik zou het niet weten, maar gemiddeld zal het zeker op of boven het gemiddelde liggen. Er zijn weken dat we elke dat 1 soms 2 keer. En er zijn weken dat het 1 keer in de week is. En er is een tijdje geweest dat het weken niet was... tot ons beider spijt. maar dat was de schuld van mijn pil.

Verder vind ik deze vragen normaal op viva. komen veel ergere dingen langs. Als je het niet normaal vind, antwoord je toch niet, of met : " ik wil dit soort vragen niet beantwoorden omdat ik dat prive vind.". is het toch ook klaar?
quote:wijffie80 schreef op 04 juli 2011 @ 12:18:

Het geile aan deze vraag ontgaat me echt. ...

ik bedoel dat er ook wel eens mannen komen die op het oog onschuldige vragen stellen, maar die daar blijkbaar opgewonden van raken.

Of scholieren die zich de tyfus vervelen nu het schoolvakantie is en dan domme vragen gaan stellen.

Maw, je weet niet wie en welke bedoeling er achter een vraag kan zitten en sommiige mensen voelen al snel nattigheid en reageren dan anders.

Maar goed, jij vraagt je later af of je nog wel een vraag mag stellen. Ja dat mag, net zoals anderen dat ook mogen.
quote:Starshine schreef op 04 juli 2011 @ 11:59:

Verder denk ik niet dat veel forummers zich geroepen voelen om zomaar hun wekelijks gemiddelde op internet te zetten omdat een wildvreemde vrouw (of misschien wel man, die dit soort vragen geil vindt) dat vraagt.Waarom niet? Er worden hier heel wat persoonlijkere dingen neergezet, dan het gemiddeld aantal keren sex per week!
btw heb ik de vraag van TO beantwoord: namelijk dat het Nederlands gemiddelde anders is dan het vivaforumgemiddelde.

Met welk getal het afwijkt weet ik niet, maar dat vroeg ze ook niet.
Fijn om te weten! Nou is er niet iets wat ik zou willen vragen, maar ik zal het onthouden!!
quote:Mundy schreef op 04 juli 2011 @ 12:26:

[...]

Waarom niet? Er worden hier heel wat persoonlijkere dingen neergezet, dat het gemiddeld aantal keren sex per week!

waarom? Weet ik veel, ik kan slechts voor mezelf spreken.

Ik post inderdaad wel eens iets persoonlijks maar dat vind ik dan relevant in een discussie. Mijn seksgemiddelde vind ik niet relevant om te delen nu, want daar werd niet om gevraagd.
Dit zijn nou typies van die onderwerpen die vagen om een beetje humoristische benadering, jammer dat ook hier de discussie zich weer verplaatst naar de vraag of T O. een vrouw, dan wel man is, en of het al dan niet geil is, het landelijk gemiddelde staat vast, maar is verre van betrouwbaar denk ik

dus doe gewoon je ding op de manier en op het moment dat jij dat wil, en ga niet met de statestieken naar bed, seks is natuurlijk en de natuur laat zich niet dwingen.
Gelukkig ben ik niet vies van een beetje humor. Ook niet in de slaapkamer trouwens, maar dat is weer een ander onderwerp!

En ik slaap of seks er niet meer of minder om
Ik vind ook dat sommige antwoorden enorm kattig overkomen! Waar is dat nou voor nodig? Ik vond het Viva forum al niet ze denderend omdat het volgens mij gedomineerd word door een oude harde kern maar door dit soort "wijvenreacties" haak ik nu helemaal af. Adios!
@ Zen:

Haha oke ja dat waar je wordt er idd een beetje suf van maar ja maak je geen zorgen morgen mag je weer. Bofkont!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven