goedkoop sim only abo? Geen BEN!

04-07-2011 10:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben namelijk even klaar met Ben. Wat een gedoe om alleen al klant te kunnen worden zeg!

Zaterdag op internet een bestelling geprobeerd te plaatsen. Systeem liep vast. Toen gebeld. Alle gegevens opgenomen. Systeem liep vast. Ze zouden alles doorgeven en dan alsnog later op de dag de bestelling invoeren. Vanmorgen gebeld, uiteraard geen bestelling bekend.....nieuwe bestelling geplaatst (weer alle gegevens doorgeven etc)

Kreeg ik net een bevestiging. Klopt de bevestiging niet. Verkeerd abo en geen telefoontje erbij. Ik weer bellen. Nee dan moet je klantenservice hebben (= betaald nummer en 20 minuten in de wacht). Nee mevrouw we kunnen het niet wijzigen, alleen annuleren. Of u moet dit nemen en dan later wijzigen....ja doei ik ga nu geen duurder abo nemen dat ik dan zelf weer moet wijzigen later omdat zij een fout maken!

Zo, dat lucht even op. Het is al met al weer een heel project om aan een nieuw telefoontje te komen....

Wie weet hoe dat handiger kan (als als het even kan net zo goedkoop als Ben?)
quote:mariap schreef op 04 juli 2011 @ 10:06:

Het is al met al weer een heel project om aan een nieuw telefoontje te komen....

Wie weet hoe dat handiger kan (als als het even kan net zo goedkoop als Ben?)

Bij een sim-only krijg je toch juist geen nieuwe telefoon?!

En kijk op bellen.com, daar kun je e.e.a. vergelijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ook sim only van Ben, bij mij is er niets fout gegaan. Bij mijn abo zat geen telefoon, dat zal schelen. Ik vind Ben handig, je kan zelf op internet bepalen en wijzigen/opwaarderen en de volgende maand weer downen. Of hoe je dat ook noemt. Nee ik heb geen problemen met Ben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je een mobiel erbij wil, ben je volgens mij bij t-mobile het goedkoopst (afhankelijk van wat voor mobiel je wilt en wat je belgedrag is). Je hebt ook vergelijkingsites. Als je geen mobiel erbij wil, is ben het goedkoopste, maar misschien kan je bij symio of hollandse nieuw kijken; ik weet niet of die abo aanbieden.
Ik ben juist fan van Ben. Ideaal. Denk dat je gewoon pech hebt gehad. Ze zijn niet duur, en je kunt per maand van bundel wisselen als je wil. Dus ik zou zeggen, gewoon annuleren en opnieuw beginnen.
Hier ook een fan van Ben. Nooit problemen gehad en lekker goedkoop.

Alleen jammer dat ze nu betalen per minuut rekenen. Gelukkig heb ik nog wel alleen de eerste minuut volledig en daarna per seconde.
Ik heb er een bij t-mobile.

De winkel zit bij mij om de hoek dus lekker ouderwets bij de winkel geregeld en een telefoontje van 20 euro (gratis met mijn opgespaarde punten) erbij gekocht.

en idd sim only is sim-only, dus geen foon erbij, die moet je dan los kopen.

Daarom heet het ook sim-only natuurlijk..
Je kan bij Ben trouwens ook een telefoon kopen naast je sim only, dus het verhaal van TO kan wel kloppen.

Volgens hanteert Simyo dezelfde tarieven als Ben, maar ik weet niet of je daar ook een telefoon bij kan nemen.
Inmiddels van de zaterdag gemaakte bestelling een mail gehad om de bezorgafspraak te bevestigen.... gelukkig dat ik die nieuwe al telefonisch geannuleerd had. Geen bevestiging, wel een bezorgafspraak.....lekker systeem hebben ze.

Hopelijk wordt nu wel het goede geleverd, anders gaan het zootje weer retour.

Foon heb ik er inderdaad bij besteld, de oude is bijna overleden. De oude is prepaid, maar dat schijnt duurder te zijn dan de abo's van Ben (ik heb me er niet zo in verdiept, ben niet zo'n fan van dit soort dingen).

Bij mij is het ook altijd gedoemet apparaten, het lijkt wel of ik het aantrek.

Heb al problemen gehad met internet aansluiting. laptop en fotostoestel aan laptop koppelen. Ik denk altijd in eerste instantie dat ik iets verkeerds doe, maar in alle bovenstaande gevallen bleek het echt een stuk apparaat te zijn of zo'n instel-klus dat er een monteur bij moest komen....

Afijn, maandag 11-7 wordt er iets bezord door Ben. We gaan het beleven!
Mijn nummer is vandaag overgezet naar Ben. Geen problemen gehad. Alles is heel netjes verlopen maar ik had me schrap gezet door alle slechte ervaringen die ik gelezen heb

Nog afgesloten voor 31 mei dus ik heb ook nog betalen per seconde na de eerste minuut.

Internet heb ik even zelf in moeten stellen Met Hi moest ik altijd door een hele lijst aan niet verwijderbare favorieten scrollen als ik wilde internetten. Nu helemaal niks meer alleen mijn eigen favorieten.

Ik kan alleen nog niet bij mijn voicemail maar daar heb ik nog over gemaild.

Ik word trouwens doodgegooid met sms/mail van Ben met herinneringen aan bezorging en porteerdatum enzo Hoeveel bevestiging wil je hebben?
Het Viva forum is papaja.
Simyo heeft exact hetzelfde aanbod als Ben, oftewel voor dezelfde prijs zit je op het KPN netwerk (i.p.v. T-Mobile bij Ben). In veel gevallen heb je dus betere dekking.

Zie ook http://www.vergelijksimonly.nl/Simyo/
Het voordeel van Simyo is dat je daar nu nog wel na de 1e minuut per seconde gaat betalen (toch?)

Maar als je over je internetbundel gaat bij simyo ga je betalen en bij Ben krijg je dan enorm traag internet maar geen extra kosten

Gewoon voor de zekerheid heb ik daarom voor Ben gekozen. Bevalt het niet (of blijft mn voicemail niet werken) stap ik over naar Simyo.
Ik dacht da je bij Ben ook na de 1e minuut per seconde gaat betalen??
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig zegt:quote:•Met Ben regelmatig kun je 250 minuten bellen of 250 sms'jes versturen of een willekeurige combinatie van minuten en sms'jes gebruiken.

•Géén jaarcontract, per maand vrij opzegbaar.

•Gesprekken worden op de hele minuut naar boven afgerond.En hier:

http://ben1.poort80.net/d ... onnees_141009tm310511.pdfquote:Geldig voor abonnementen aangeschaft tussen 14 oktober 2009 en 31 mei 2011. [...]

Je betaalt

voor bellen per seconde met een minimum van een minuut.Sinds 1 juni 2011 betaal je dus per minuut. Wordt totaal niet aangekondigd op de site (goh ) dus ik dacht dat ik gek geworden was toen ik na 31 mei nog eens ging kijken op de site

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven