Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
maandag 4 juli 2011 om 17:49
quote:gaia9 schreef op 04 juli 2011 @ 17:45:
[...]
Valt helaas nog te bezien
hij is er zo een die de tijd neemt om plannen te smeden. Hij komt steeds met iets nieuws, denk je bijna dat het klaar is en dan begint het feest weer.
Het is al een half jaar aan de gang, kun je nagaan wat een doorzetter.Heb je alles wel bijgehouden en de popo ingelicht? Of gaat het allemaal te subtiel?
[...]
Valt helaas nog te bezien
hij is er zo een die de tijd neemt om plannen te smeden. Hij komt steeds met iets nieuws, denk je bijna dat het klaar is en dan begint het feest weer.
Het is al een half jaar aan de gang, kun je nagaan wat een doorzetter.Heb je alles wel bijgehouden en de popo ingelicht? Of gaat het allemaal te subtiel?
maandag 4 juli 2011 om 17:52
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 17:42:
[...]
Op welke manier wordt je dan gestalked?
google bijv. eens op het onderwerp stalken, zo'n beetje alle mogelijke manieren dus en daar word ik persoonlijk erg boos van
Zoals ik al tegen Xal zei, laat ik het voor nu ff hierbij, geen zin nu om over dat gedoe te schrijven.
[...]
Op welke manier wordt je dan gestalked?
google bijv. eens op het onderwerp stalken, zo'n beetje alle mogelijke manieren dus en daar word ik persoonlijk erg boos van
Zoals ik al tegen Xal zei, laat ik het voor nu ff hierbij, geen zin nu om over dat gedoe te schrijven.
maandag 4 juli 2011 om 17:54
quote:khemam schreef op 04 juli 2011 @ 17:51:
oke, duidelijk.
kan me voorstellen dat je niet echt zin hebt om het er hier over te hebben. Maar wil altijd met je meedenken hoor als je daar behoefte aan hebt.
voel weer een grouphug aankomen.En als het te gek wordt dan roep je maar. Dan vormen we gewoon een SIS (Stalking Interventie Squad)
oke, duidelijk.
kan me voorstellen dat je niet echt zin hebt om het er hier over te hebben. Maar wil altijd met je meedenken hoor als je daar behoefte aan hebt.
voel weer een grouphug aankomen.En als het te gek wordt dan roep je maar. Dan vormen we gewoon een SIS (Stalking Interventie Squad)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 4 juli 2011 om 17:56
maandag 4 juli 2011 om 17:57
maandag 4 juli 2011 om 17:58
quote:gaia9 schreef op 04 juli 2011 @ 17:48:
[...]
Een deel van het ellenlange verhaal is bekend bij de politie.
Verder laat ik het er even bij voor nu, geen zin het hele verhaal hier neer te knallen.
Bovendien richt ik mij nu liever even op jullie, lieve schatten, en dit leuke nieuwe topic Gelijk heb je
[...]
Een deel van het ellenlange verhaal is bekend bij de politie.
Verder laat ik het er even bij voor nu, geen zin het hele verhaal hier neer te knallen.
Bovendien richt ik mij nu liever even op jullie, lieve schatten, en dit leuke nieuwe topic Gelijk heb je
maandag 4 juli 2011 om 18:02
maandag 4 juli 2011 om 18:04