Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
maandag 4 juli 2011 om 17:35
Mijn beweegredenen staan denk ik duidelijk in het vorige topic. De toon maakt de muziek en het deuntje beviel me niet.
Van autoritaire mensen, censuur en passief agresief gedrag krijg ik nou eenmaal jeuk op enge plekken.
Van mij mag je overal een geintje over maken, voor mij is humor vaak iets wat mij helpt met moeilijke dingen om te gaan en het relativeerd zo lekker.
Van autoritaire mensen, censuur en passief agresief gedrag krijg ik nou eenmaal jeuk op enge plekken.
Van mij mag je overal een geintje over maken, voor mij is humor vaak iets wat mij helpt met moeilijke dingen om te gaan en het relativeerd zo lekker.
maandag 4 juli 2011 om 17:36
maandag 4 juli 2011 om 17:39
maandag 4 juli 2011 om 17:40
quote:norma_jeane schreef op 04 juli 2011 @ 17:37:
Ow het is gewoon een kletstopic?! Leuk, mag ik ook meeschrijven?
Ja hoor, gezellie ! Dit topic komt voort uit een ander topic, over vrouwen die alleen op eikels zouden vallen. Maar dat is allang opgehelderd: het bleek niet aan de vrouwen te liggen en ook niet aan de eikels. De TO is nu (hopelijk) bezig met zelfonderzoek.
En wij kletsen hier gewoon ongecensureerd over alles wat ons bezig houdt. En als iemand probeert ons de mond te snoeren moet-ie voor straf in de hoek staan !
Ow het is gewoon een kletstopic?! Leuk, mag ik ook meeschrijven?
Ja hoor, gezellie ! Dit topic komt voort uit een ander topic, over vrouwen die alleen op eikels zouden vallen. Maar dat is allang opgehelderd: het bleek niet aan de vrouwen te liggen en ook niet aan de eikels. De TO is nu (hopelijk) bezig met zelfonderzoek.
En wij kletsen hier gewoon ongecensureerd over alles wat ons bezig houdt. En als iemand probeert ons de mond te snoeren moet-ie voor straf in de hoek staan !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 4 juli 2011 om 17:42
hihi oke, nou ik heb niks schokkend, wel iets vervelend.. Ik moet naar de overkant van de straat lopen (zit nu op me kantoor) en ik heb een jurkje aan wat elke keer omhoog waait...omdat het best hard is gaan waaien vandaag...En ik wil sigaretten roken! dus ik ben nu een beetje saggie dat ik niet kan roken
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
maandag 4 juli 2011 om 17:45
quote:khemam schreef op 04 juli 2011 @ 17:38:
[...]
Heel vervelend zoiets idd, maar je loopt toch geen gevaar he?
Valt helaas nog te bezien
hij is er zo een die de tijd neemt om plannen te smeden. Hij komt steeds met iets nieuws, denk je bijna dat het klaar is en dan begint het feest weer.
Het is al een half jaar aan de gang, kun je nagaan wat een doorzetter.
[...]
Heel vervelend zoiets idd, maar je loopt toch geen gevaar he?
Valt helaas nog te bezien
hij is er zo een die de tijd neemt om plannen te smeden. Hij komt steeds met iets nieuws, denk je bijna dat het klaar is en dan begint het feest weer.
Het is al een half jaar aan de gang, kun je nagaan wat een doorzetter.
maandag 4 juli 2011 om 17:47
quote:norma_jeane schreef op 04 juli 2011 @ 17:42:
hihi oke, nou ik heb niks schokkend, wel iets vervelend.. Ik moet naar de overkant van de straat lopen (zit nu op me kantoor) en ik heb een jurkje aan wat elke keer omhoog waait...omdat het best hard is gaan waaien vandaag...
Past helemaal bij je avatar meid! Gewoon doen of heb je er een bangmaker onder?
hihi oke, nou ik heb niks schokkend, wel iets vervelend.. Ik moet naar de overkant van de straat lopen (zit nu op me kantoor) en ik heb een jurkje aan wat elke keer omhoog waait...omdat het best hard is gaan waaien vandaag...
Past helemaal bij je avatar meid! Gewoon doen of heb je er een bangmaker onder?
maandag 4 juli 2011 om 17:48
quote:xalvadora schreef op 04 juli 2011 @ 17:39:
[...]
Jeetje wat vervelend. Heb je al aangifte gedaan of kan de politie daar niets mee?
Een deel van het ellenlange verhaal is bekend bij de politie.
Verder laat ik het er even bij voor nu, geen zin het hele verhaal hier neer te knallen.
Bovendien richt ik mij nu liever even op jullie, lieve schatten, en dit leuke nieuwe topic
[...]
Jeetje wat vervelend. Heb je al aangifte gedaan of kan de politie daar niets mee?
Een deel van het ellenlange verhaal is bekend bij de politie.
Verder laat ik het er even bij voor nu, geen zin het hele verhaal hier neer te knallen.
Bovendien richt ik mij nu liever even op jullie, lieve schatten, en dit leuke nieuwe topic