ervaringen KPN
dinsdag 5 juli 2011 om 11:23
ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met KPN
zelf heb ik het helemaal gehad met KPN
ik kreeg vorige week een bericht dat er een rekening van een half jaar terug open stond , ik heb de betreffende rekening meteen betaald met internetbankieren, krijg ik gisteren een brief dat ik word afgesloten omdat de betreffende rekening niet voldaan was , en er stond een totaal ander bedrag bij vermeld dan ik vorige week betaald had.
wij hebben interactieve tv en we huren daar regelmatig films mee , het is nu 2x voorgekomen dat 1 film 3x afgerekend word, en als je daarvoor belt word er doodleuk gezegd: sorry mevrouw, ik kan daar niets mee doen voor u
ik heb ook op tv klachten gezien oa bij radar en kanniewaarzijn
zelf heb ik het helemaal gehad met KPN
ik kreeg vorige week een bericht dat er een rekening van een half jaar terug open stond , ik heb de betreffende rekening meteen betaald met internetbankieren, krijg ik gisteren een brief dat ik word afgesloten omdat de betreffende rekening niet voldaan was , en er stond een totaal ander bedrag bij vermeld dan ik vorige week betaald had.
wij hebben interactieve tv en we huren daar regelmatig films mee , het is nu 2x voorgekomen dat 1 film 3x afgerekend word, en als je daarvoor belt word er doodleuk gezegd: sorry mevrouw, ik kan daar niets mee doen voor u
ik heb ook op tv klachten gezien oa bij radar en kanniewaarzijn
dinsdag 5 juli 2011 om 12:02
dinsdag 5 juli 2011 om 12:45
Hier ook helemaal gehad met KPN! In november grote bestelling voor mijn werk geplaatst, welke compleet verkeerd door KPN is geleverd. Totaal 38x gebeld, 17x contactformulier via de site ingevuld (ik ben secretaresse, dus heb het lijstje hier nog liggen), ondertussen wel compleet foutieve rekeningen van KPN ontvangen natuurlijk, maar nooit iets gehoord. Ja, een ironische automatische email op het contactformulier dat ze binnen 48 uur contact op zouden nemen. Uiteindelijk via assistente van hoogste KPN baas de heer Blok, die bij toeval een goede vriend van mijn baas is, opgelost. Zonder deze ingang had ik waarschijnlijk nog steeds met een compleet verkeerde order gezeten, want ik moet nu nog reactie krijgen op al mijn telefoontjes en contactformulieren. Persoonlijk wel goede ervaringen met Vodafone, alleen biedt Vodafone helaas (nog) geen interactieve tv aan.
dinsdag 5 juli 2011 om 13:15
Hele slechte ervaringen met KPN. Er was ineens ruim 700 euro afgeschreven. En niemand, echt niemand kon me vertellen waarom. Ik heb echt zo vaak gebeld dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Degene die het voor mij uit zou zoeken, daar heb ik nooit meer wat van gehoord.
Heb het geld laten terug storten door de bank en toen begonnen de aanmaningen binnen te stromen.
Na een jaar lang gedoe krijg ik ineens een brief dat er per ommegaande 700 euro wordt gestort op mijn rekening en dat bij deze het dossier gesloten is.
Maar die 700 euro had ik allang zelf al terug geboekt.
Ik heb het geld apart gezet en nu ruim een jaar verder heb ik er nog niks over gehoord.
Maar ja nu zit ik bij Online en dat is ook niet alles, met een internetverbinding die vaak wegvalt en diverse telefoonnummers die ik niet kan bereiken. Wat dat betreft heb ik nooit problemen gehad met KPN.
Heb het geld laten terug storten door de bank en toen begonnen de aanmaningen binnen te stromen.
Na een jaar lang gedoe krijg ik ineens een brief dat er per ommegaande 700 euro wordt gestort op mijn rekening en dat bij deze het dossier gesloten is.
Maar die 700 euro had ik allang zelf al terug geboekt.
Ik heb het geld apart gezet en nu ruim een jaar verder heb ik er nog niks over gehoord.
Maar ja nu zit ik bij Online en dat is ook niet alles, met een internetverbinding die vaak wegvalt en diverse telefoonnummers die ik niet kan bereiken. Wat dat betreft heb ik nooit problemen gehad met KPN.