Ik zit hier...

05-07-2011 15:02 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in een restaurantje te wachten op mijn man. Relatie van 5 jaar, waarvan bijna 3 getrouwd en 1 kind.

Ik zit op hem te wachten, na 5 maanden van bedrog waar hij een affaire heeft gehad met een vrouw uit Amerika waar hij 4 dagen verbleef voor een beurs, waar hij een ons mee heeft gehad (naast het neukertje wat hij ook heeft genomen in die 4 dagen). Hij heeft haar 2 keer in laten vliegen en zij is helemaal in love. Dat in laten vliegen en de hele affaire ben ik pas net achter.

We zitten zometeen, omdat hij op zich wel met me door wil, maar tegen allerlei voorwaarden. Ik beloof dat ik hier op een later moment op terugkom als ik hier tijd voor heb. Hij kan het bij haar beter krijgen, zonder gedoe, volledige cup filled zoals hij het noemt.

Ik voel me verloren.

Is er iemand om me moed in te spreken? Ik weet niet of ik hierna goed kan reageren. Hij komt zo en daarna ben ik erg druk. Ik kom sowieso later terug.
Dit schreeuwt om een spoedcursus "Assertiviteit" of "Plet de ballen van je overspelige, arrogante klootzak van een echtgenoot met een willekeurig stuk keukenapparatuur" voor TO.
Dan zou ik hem eerst maar eens laten weten dat jouw cup bijna leeg is. Wat een :piep: van een kerel zeg. Straks is het ook nog jouw schuld dat hij het buiten de deur is gaan zoeken. En dan ook nog voorwaarden hebben. Hij kan een enge ziekte krijgen en een enkele reis. sterkte meisie
Sta met mn bek vol tanden... hij heeft voorwaarden? Zorg dat je hier zo snel mogelijk vanaf komt. Zal moeilijk worden voor je,maar dit ga je toch niet pikken!
Wacht even.... je zit in een restaurant, te wachten op iemand die JOU besodemieterd heeft en diezelfde man meent nog eisen te kunnen stellen zodat hij "nog wel wil overwegen om bij je te blijven"??? Vrouw, waar is je zelfrespect? Kom op hey, zo laat je je toch serieus niet behandelen?
Cupp filled, ik zou zijn cuppie (lees ballen) een fillen (lees trappen)!!

Hou de eer aan jezelf, jij en je kind zijn veeeeel meer waard!

Sterkte
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als ik t teruglees.. het feit dat hij voorwaarden heeft, zal hij waarschijnlijk jou ook de schuld geven van dit alles.. en jij je daar misschien ook nog door laten manipuleren?

Hij is jou niet waard! Sterkte!
Cup filled bij een ander?

Gaat ie daar lekker heen toch?

Ik was niet eens naar dat restaurantje gegaan wanneer ik de door hem gestelde voorwaarden al wist!

Je komt wel heel nederig over hoor, je kunt het ook alleen met je kindje he!!
Weinig meer aan toe te voegen dan WAAROM zit je daar? Wat hoop je te bereiken? Waarom vind je jezelf niet meer waard dan dit?

In ieder geval; sterkte!
ik hoop toch zeker dat je daar zit te wachten om een snoeiharde trap in zijn ballen te geven...
Ik heb zomaar het idee dat ze toch wil proberen dat "huwelijk" te redden. Anders was ze in eerste instantie al niet akkoord gegaan met die idioot zijn voorstel om te praten over zijn voorwaarden.

Dan had ze meteen gezegd: optiefen vieze geilaard met je loszittende piemel en je voorwaarden, ik moet jou niet meer. Je hoort nog van mijn advocaat.
Hij stelt voorwaarden??

Ik zou spaghetti bestellen en dat over zn kop heen kieperen, een glas wijn erna mikken en opstappen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 05 juli 2011 @ 15:39:

Hij stelt voorwaarden??

Ik zou spaghetti bestellen en dat over zn kop heen kieperen, een glas wijn erna mikken en opstappen.Zonde van de spaghetti en de wijn
quote:mizuki schreef op 05 juli 2011 @ 15:16:

[...]

Ik word juist boos als ik lees wat de vrouwen zichzelf aan doen. (TO zit in een restaurant te wachten om te horen wat de voorwaarden zijn waaronder haar liegende, vreemdgaande man haar terug zou willen. Dat je daarin meegaat doe je echt jezelf aan.)

Precies!

Geef die lamzak een schop onder zijn wensenreet en bel een advocaat!
Ik zou op het moment dat ie aan komt lopen en gaat zitten een glas wijn in ze smoel gooien, door het hele restaurant schreeuwen wie die denkt dat ie is om jou met een ander te bedriegen terwijl je een kind hebt en dan weglopen, naar huis, al ze teringzooi op de stoep flikkeren en meteen de slotenmaker bellen.

Als hij ergens anders beter kan krijgen, flikker dan toch lekker op!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:lughnasadh schreef op 05 juli 2011 @ 15:37:

Ik heb zomaar het idee dat ze toch wil proberen dat "huwelijk" te redden. Anders was ze in eerste instantie al niet akkoord gegaan met die idioot zijn voorstel om te praten over zijn voorwaarden.

Dan had ze meteen gezegd: optiefen vieze geilaard met je loszittende piemel en je voorwaarden, ik moet jou niet meer. Je hoort nog van mijn advocaat.Ook om een huwelijk te redden is het belangrijk dat TO eerst zelf bepaald wat zij wil, en hierover vervolgens met haar man in gesprek te gaan. Lijdzaam afwachten welke voorwaarden haar man aan zijn terugkeer wil verbinden.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
quote:MEFunny schreef op 05 juli 2011 @ 15:37:

ik hoop toch zeker dat je daar zit te wachten om een snoeiharde trap in zijn ballen te geven...

Met je eens. Wat een lul zeg. Dat je die nog terug wilt. Onbegrijpelijk. Ja het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Ik begrijp hoe moeilijk het is hoor, heb ook wel zoiets naars meegemaakt. Maar je bent meer waard, hoop dat je dat echt weet. Het zal even niet makkelijk zijn maar wie weet wat er voor leuks er op je pad komt en anders, liever alleen dan de schoonmaakmiek en moedervan...

Sterkte hoor en hoop dat je bedoelt onder jouw voorwaardes, denk alleen niet dat je hem zo makkelijk meer kan vertrouwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
TO, ik denk dat je jezelf de vraag moet stellen, die ik hier wel vaker zie, en wel goed vindt, eigenlijk. Namelijk:

Wat zou je tegen een vriendin zeggen, die in dezelfde situatie zit? Wees zelf je beste vriendin!
Later is nu
quote:zwitsal_nijntje schreef op 05 juli 2011 @ 15:11:

Ik word soms zo boos van die topics die ik lees, wat mannen ons soms allemaal wel niet aan doen zeg.

Nou, in dit geval doet TO het zichzelf aan, wanneer ze ingaat op die ridicule eisen van hem.

Wie denkt ie wel niet dat ie is!
En jij bent echt bereid om te gaan zitten luisteren naar zijn voorwaarden? Ben je wel helemaal lekker?
Je zou beter aan een ander tafeltje kunnen gaan zitten wachten op je advocaat.
Go Kroonluchter

Later is nu
visite kaartje van je advocaat op je bord leggen en weggaan!
Lieve, lieve TO. Wat is hier in vredesnaam gebeurd? Hoe kan jij het toelaten dat hij voorwaarden stelt aan jou? Wie is hier nou de vreemdganger?

Lieve schat, raap alle eigenwaarde die je nog over hebt bij elkaar en ga bij hem weg. Wie denkt hij wel niet dat hij is, bah.
*verwijderd*
Wow, jij ook heel veel sterkte Josje!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven