Betrapt... en dan?

05-07-2011 17:25 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummers, ik heb mijn ex-vriend weleens betrapt toen hij zich stond af te trekken onder de douche. Hij wist niet dat ik het had gezien, maar toen hij er onder vandaan stapte, vroeg ik hem aan wie hij dacht tijdens het rukken en of het lekker was. Hij kreeg een knalrode kop en zei: aan jou natuurlijk.... yeah, right.

Wat zouden jullie doen als je je vriend betrapt tijdens het masturberen of heb je weleens je (ex) vriend betrapt, of ben je het misschien zelf weleens? En resulteerde dat dan in seks of niet?
Nou ja zeg! Masturberen is echt niet strafbaar hoor! Tjongejongejonge, ik masturbeer ook graag onder de douche, en ja, dan vindt ik het niet leuk als ik denk alleen te zijn en er dan later op aangesproken te worden OP ZO'N MANIER DAN OOK NOG!!!! OMG!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom zou je het "betrapt" noemen wanneer je hem ziet masturberen?
Ik zou niks doen, waarom wil je weten aan wie hij denkt? Zou gewoon op een leuke manier 'was het lekker' zeggen.

Dat mag hij toch wel? Is toch niets fouts aan?
zal ik ff helpen?
Denk dat hij het leuker had gevonden als je hem een handje had geholpen onder de douche ;)
Ik wist niet dat het strafbaar was. Of dat je in zo'n geval spreekt van "betrappen" en elkaar een verhoor gaat afnemen.
Ik dacht aan winkeldiefstal!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hoe moet ik het anders noemen? Ontdekken???
quote:kimmetje90 schreef op 05 juli 2011 @ 17:33:

Hoezo ontdekken, bijna iedereen doet dat dus wat is er raar aan dan om hem te betrappen en het gek te vinden ?

Waarom vind je het gek dan?
Nou, hoe durft-ie.
quote:kimmetje90 schreef op 05 juli 2011 @ 17:33:

zien?

Wat doe je als je je man/vrouw onder de douche ziet masturberen?

Ga je dan lekker meespelen of laat je hem/ haar alleen?
Als ik ff tijd heb help ik een handje. Pak ik nog wat extra schuim en maak 't hem makkelijk.....(of is dat heel extreem???)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als ik mijn vriend zou 'betrappen', zou ik vragen of ik er gezellig bij mag
En waarom dat "yeah right..." na zijn antwoord op de vraag aan wie hij dacht?

Het lijkt mij aannemelijker dat hij door je directe vraag in verlegenheid werd gebracht en daardoor een rode kop kreeg.
quote:kimmetje90 schreef op 05 juli 2011 @ 17:25:En resulteerde dat dan in seks of niet?Denk jij dat het geil is voor je vriend dan? Als jij hem "betrapt" en hem dan gaat uithoren aan wie hij dacht?
quote:Snormel schreef op 05 juli 2011 @ 17:37:

[...]

Denk jij dat het geil is voor je vriend dan? Als jij hem "betrapt" en hem dan gaat uithoren aan wie hij dacht?Misschien is dit gewoon een geile fantasie van een rukkend mannetje onder de douche?
Jeetje zeg, je klinkt als een oud wijf. En dan ook nog zo 'waarom deed je zoiets vies Jantje??' toontje..

Láát die man lekker.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:kimmetje90 schreef op 05 juli 2011 @ 17:25:

Forummers, ik heb mijn ex-vriend weleens betrapt toen hij zich stond af te trekken onder de douche.

Landgenoten, er heeft zich een masturbatie voorgedaan.

Even serieus: Ik geloof dat ik het erg opwindend zou vinden, maar mijn man masturbeert nooit.
De titel gaf me het idee dat je tijdens vreemdgaan betrapt was, of je partner betrapt had. Niet dus.

Masturberen is normaal en fantaseren over de meest wilde seks ook. Sommigen delen de fantasiën van hun soloseksleven met hun partner, anderen vinden het fijner dat voor zichzelf te houden. Een partner die de term 'betrapt' gebruikt in deze context en ook nog eens verwijtend informeert naar de fantasie, lijkt me niet bevorderlijk voor een fijn soloseksleven. Lijkt wel of je hem dat lolletje niet gunt.
quote:himalaya schreef op 05 juli 2011 @ 17:45:

Jeetje zeg, je klinkt als een oud wijf. En dan ook nog zo 'waarom deed je zoiets vies Jantje??' toontje..

Láát die man lekker.

Jantje, handjes boven de dekens.!!
quote:saeva schreef op 05 juli 2011 @ 17:45:

[...]

Even serieus: Ik geloof dat ik het erg opwindend zou vinden, maar mijn man masturbeert nooit.Dat denk jij...... Wacht maar tot dat je hem betrapt!
quote:saeva schreef op 05 juli 2011 @ 17:45:

[...]

Landgenoten, er heeft zich een masturbatie voorgedaan.

Auw! Ik zou nog wel tien keer nadenken voordat ik nog eens onder de douche zou gaan masturberen als dit je reactie is...

Betrappen is in mijn optiek in deze ook negatief, maar goed, dat is semantiek.

Verder zou ik nooit, maar dan ook noooooooit aan mijn partner vragen aan wie hij denkt. Ik wil zelf ook wel eens een fijn fantasietje hebben en ik denk dat hij dat ook heeft. Ik vind het een walgelijke controlerende vraag.

Je maakt hem daarmee een beetje belachelijk en dat is lullig. Dat hij zich vertrouwd genoeg voelde om bij jou onder de douche te masturberen, geeft aan dat hij zich veilig voelde. Bij mij zou dat gelijk over en uit zijn. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven